Translate

10 Nisan 2012 Salı

1170.bölüm..

yarım saat geçti.. biz de bir sigara içip geldik..
misafirlerden bayağı gidenler olmuş..

fazlılar ve güngör beyler tam kadrolar hala.. dans ediyorlar pistte..
..
annemler,teyzemler.. halaları var .. video da çekime devam ediyor..
ali abimle,hale de bizim masaya gelmişler..
ergün abimle esra da,salona girince..

ir-- tuna,hüseyin beyler tek kalmışlar masada.. davet edelim mi..
tu-- edelim.. ziya,harun.. şu boşalan masayı birleştirelim de.. hüseyin beyleri çağıralım..

gerekli düzenlemeyi yaptılar ve tuna buyurun dedi.. geldiler onlarda..
daha geniş ve rahat oturuldu.. ergün abimlerde geldiler..
hüseyin abilerin karşısına oturup..
ergün-- tuna ne oldu sana, yüzün değişmiş..
tuğrul-- yok birşey ergün.. irem şarkı söyleyecek de.. ondan öyle..

hüseyin-- sahi mi..
ziya-- sahi hüseyin bey..
hüseyin-- zavallı bekir..
tu-- tuna diyecektiniz herhalde..
hüseyin--(gülerek) sakıncalı diye,diyemedimm..
bir kahkaha yükseldi masadan..

esra-- irem,bizim sülalede.. sesi güzel olan kimse yok.. çok severler böyle ortamı.. mest olacaklardır eminim..
ir-- amcanlar da duymuşlar, istediler ama baban bu gecenin hatırına dediği  için, tamam dedim esra..
ergün-- sağolasın bacım.. vehbi abinin yanına alalım seni..
ir-- burası iyi abim..
ergün--o halde.. ben söyleyip,mikrofon getireyim sana..

o gitti..
 sohbet ediyoruz.. bizimkiler de kaynaştılar ,hüseyin abilerle..

ir-- (yaklaşıp,kısık sesle) tuna aşkım..
bu kadar kendini kasmasana.. sahneye çıkmıyorum,çıkacak da değilim..
amatörce eğleniyoruz.. abimin nişanında  şarkı söyleyeceğim ,ne var bunda..
onun yaptıklarına karşılık bile olamaz.. değil mi.. yüzünün ifadesi
değişmezse,ben kötü söylerim.. şöhretim lekelensin mi istiyorsun..

tu-- (gülümseyerek kulağıma yaklaştı) kötü söyleyemezsin ki.. birşey dediğim de yok..
kendime kızmakla meşgulüm.. bir de bekir beyi görmek istiyorum.. çok özledim..

tu--ir-- hah hah hah..

bekir-- yetiştim mi.. şarkı söyledim deme sakın..
biz şaşkınlıkla ,karşımızdaki bekir beyle ,sacide hanıma bakarken..

hüseyin abi ve fazlılar gülüyorlardı..
kalktık hepimiz.. tokalaşılıyor..

ziya-- buyrun,yetiştiniz de.. nasıl haberiniz oldu ki..
bekir-- güngör arayıp,koş dedi.. toplantıyı yarıda bıraktım.. (esrayı tebrik ederken)nişanlın nerede..

esra-- ireme mikrofon getiriyor bekir bey.. hoşgeldiniz..
bekir-- hoşbulduk kızım.. allah tamamına erdirsin..
esra-- sağolun..
sacide hanım da tebrik etti.. bizde öpüştük..  masadakileri benim ailem diye tanıştırdım.. 
bekir-- memnun oldum efendim,lütfen rahatsız olmayın..
(fazlılara bakıp,elini kaldırdı.. ) birazdan gelirim..

mustafa-- tamam..
güngör-- hediyenin hatırına,içimize sinmedi bekirr.. hoşgeldin..
bekir-- hoşbulduk.. ne bağırıyorsun,gelip de söylesene..
güngör-- mustafa göndemiyorr.. tuna bey,sana iki çift laf edecekmiş.. ben den duymuş olmaa..
bekir-- vardır bir nedeni..

hüseyin abilerler de, merhabalaşıp.. oturdular..

bekir-- tuna? ne diyeceksin bana..
hüseyin-- bekir,suss..  dilini tutmadığın için.. sinirli sana..

güngör-- işte ondan göndermedii,ortalığı karıştırırmışımmm..

kahkahamızı duymanızı isterdim..

Hiç yorum yok: