Translate

10 Nisan 2012 Salı

1169.bölüm..

piste çıktım,ufukla.. dans ediyoruz..

ufuk-- irem,yarın karne alacağız.. okuluma gelir misin..
ir-- (gülerek) sabahçı mısın..
ufuk-- evet..
ir-- peki,gelirim.. senin için..
ufuk-- yaşasınnn..
ir-- (öptüm yanağını) canımm.. beni çağırıyorsun da.. amcanı da davet et.. yarın çok işi var,belki gelemez ama gücenmesin olur mu..
ufuk-- ama davet ettim.. gelecek..  o da.. iremi çağırmayı unutma ,alınır yoksa dedi..
ir-- hah hah hah.. yavrumm.. düşünceli kuzum.. karne hediyesi olarak ne istiyorsun..

ufuk-- beraber ata binelim mi seninle..
ir-- binelim ama gelecek hafta içinde olsun..tatil olacaksın nasılsa,çiftliğe getirir baban..gezeriz seninle..
hatta,amcan.. baban ve ela da gelebilirler bizimle..ne dersin..

ufuk-- olurr..  uykum geldi,irem.. benimle dans ettiğin için,teşekkür ederim..
ir-- aman efendim,benim için zevkti.. herkes kim bu yakışıklı delikanlı diye ,bize baktılar..
ufuk-- hahaha..

ir-- (indirip,elini tuttum) ertan uyudu mu.. hangi masaya gidelim diye soruyorum..
ufuk-- uyudu,arabasında.. ahmet dede,bana da araban hazır dedi.. oraya gidelim..
ir-- pekii..

yürüdük,o tarafa doğru..
lütfü abi ve neşe ablayla tokalaşıp.. konuştuk.. ufuğu arabaya yatırırken de,ertanı öptüm..
saadet teyzemler gitmişlerdi.. eniştemin keyfi yokmuş..annem söyledi..
 safiye halaya gözünüz aydın dedim.. sağol kızım dedi..

ir-- cemil bey,zuhalle enişteme imrendik.. figen de bekliyor, haberiniz olsun..
ben de babamı davet ediyorum..

güldüler.. babamın koluna girdim..
 cemil beyde yanımızda ,geldik bizim masaya..

cemil-- figen hanım..
figen-- cemil beyy..

kalktı artık..
ah-- (gülerek) ziya,zuhali kaptırmışsın.. çok üzüldüm..
ziya-- ben nermin teyzenin yanına gidince.. son gülen,iyi gülecek enişte..

ah-- tuna bırakma..
ir-- ne korkun var ki..
ah-- hiiçç..

ziya-- hiç ha..  bak,diğer dediklerini burada söylemiyorum
damadın ve kızın var diye.. ama nermin teyzeye anlatacağım tabi..
"ziyaa oğlum,huriler nerede.. sözünü tutsana "dediğini unuttun mu....

ah-- suss..
cemil-- ahmettt.. bu ziyaya denir mi..

ziya-- dimi yani,bak cemil enişteye..
kör kuyudan başka birşey demedi.. siz asıl yasini duymadınız..

yasin-- ziyaa..
ziya-- nee.. az önce 20 gün derken iyiydi dimii..
 elaa,sende birşey demiştin.. unuttum,neydi..

ela-- bende unuttum ziya.. şişş hepiniz unuttunuz..

menekşe--orhan--tu--ir-- harun-- tuğrul--ela-- yasin-- figen--cemil-- ziya-- ah-- hah hah hah..

*********
meyve servisi yapılırken,zuhal ben ve figen masamıza döndük..
ceyda da gelmişti..

oturmadan,
ir-- tuna gel, bizde onların masasına gidelim..
tu-- tamam..

gittik,çok memnun oldular.. oturduk artık.. konuşmalar daha samimileştitabi.. cevdet,mustafa .. murat .. güngör bey ve eşleriyle   sohbet ettik.. epeyce..

mustafa-- ben bekirden birşey duydum ,irem hanım..
hatta söylerim diye söz vermişsiniz.. hiç yabancı kimse yok,hepimiz akrabayız.. acaba şimdi sizi duyabilir miyiz..

ir-- (gülerek) ama bekir bey alınır,beraber duyarsınız demiştim..
mustafa-- ben bekirleri de davet ettim de,bu gece önemli bir toplantısı varmış..  ondan gelemediler..

güngör-- kısmet işte.. biz de söylemeyiz,canım..
ir-- (güldüm) hiç inandırıcı gelmiyor kulağıma ama belki biz bize kaldığımızda olabilir.. yalnız,bir şekilde karşılığını isterim.. haberiniz olsun.

cevdet-- iste,neye ihtiyacın var ki..
güngör-- cevdett,öyle deme.. çok uyanık.. bizi,bekiri mat etti..

murat-- holding yönetiyormuş,iş icabı uyanık olması lazım elbette..ben bu gecenin hatırına, rica etsem.. söyler misiniz irem hanım..
ir-- peki,murat bey.. söylerim.. sizden hiçbir talebim yok..

tu-- alacağınız olsun,beyler.. murat bey,böyle rica etmese .. iremi,zor duyardınız siz.. bekir beye de,bir çift lafım var..

kahkahayla güldüler..
bize müsade diyip kalktık..

tu-- hüseyin beye de ,müjde verelim bari..
ir-- hah hah hah..

onların masasına da gidip.. eniştemin dayı çocuklarıyla merhabalaştık ..
ayakta konuştuk,hüseyin abilerle de.. onları da es geçmemiş olduk..

masamıza doğru yürürken..
tu-- bir yada iki şarkı söyle.. kaset teklifleriyle uğraşmayalım..
ir-- ayy,meşhur olacağımm.. yaşasınn..
tu-- damarıma basma..
ir-- hah hah hah.. ben , repertuar düşüneyim bari..
tu-- iremm ...

masaya gelip,oturduk yerimize.. ergün abimler, esranın ve kendisinin iş arkadaşlarını..  yolcu ediyorlardı..

tu-- ziya,murat bey iremden şarkı istedi.. kıramadık..ergünün arkadaşları gitsin.. biz bize kaldığımızda.. .vehbi beye haber verir misin..

ziya-- tamam da, o ne biliyormuş..
tu-- hiç sorma,ziya..

menekşe-- sorma dediğine ve yüzünün haline bakılırsa.. tuna ağzından kaçırmış..
ir-- hah hah hah.. aynen öyle menekşe..
orhan-- tunaa, keyfini sürsene.. oğlum.. ne büyütüyorsun ki..
tu-- bir şarkıcı diye anılmadığı kalmıştı abi..

figen-- ha sen nazar değer diye korkuyorsun..
ela-- birşey olmaz eltime.. nazar boncuğu gibi maşallah..
ir-- sağol canım..

tuğrul-- iremm,beraber yürüdük biz bu yollardayı söyle.. hani içinde yağmur geçiyor ya.. size uygun diye dedim..

pisler katıla katıla güldüler..

harun-- solistseniz,sizi radyoda da dinleyebiliriz..
ir-- değilim ..öyle bir talebim de,isteğim de yok..
harun-- müzik daire başkanıyla konuşabilirim.. sınava girersiniz..
ir-- niyetini anlıyorum ama istemiyorum harun..

ziya--ben sana daha uygun ve açık anlatırdım da.. ortam uygun değil..
tu-- bence de..

Hiç yorum yok: