Translate

9 Nisan 2012 Pazartesi

1168.bölüm..

cevdet-- merhaba.. ben cevdet fazlı.. esranın amcası,ceydanın da babasıyım..
tu-- (kalktı) cevdet bey,ben tuna kara.. karşılaşmadık ama tanıyorum sizi.. .. buyurun lütfen..
cevdet-- evet,gıyaben tanıyoruz birbirimizi.. lütfen rahatsız olmayın tuna bey..
ergünle,esra -aliyle hale dansa kalkmışlardı..

ziya da nezaketle kalkıp.."buyrun cevdet bey, hoşgeldiniz "dedi..
"hoşbuldum "diyerek harunun yanına oturdu ,cevdet bey.. ceydaya da baktı bir..

cevdet-- maşallah neşenize imrendik,ceyda da burada olunca tanışalım dedim..
orhan-- iyi yaptınız cevdet bey..
kızınız,iremle okuldan arkadaşlarmış..bizlerde tanışmaktan mutlu olduk..
cevdet--evet, sağolun..

ziya tanıtıyor, bizde merhaba diyoruz..
ziya-- sözde ahmet abiyle tanışmıştınız,irem onun kızı.. tuna eşi..
tuğrul abi,tunanın abisi..eşi ela.. figen ,cemil beyin kızı.. yasin damadı..
orhan abi de,tunanın üniversiteden hocası.. artık burada okutmanlık yapacak. eşi,menekşe..
 harun da benim Ankaradan  arkadaşım,ailece görüşürüz.. radyo spikeri olarak görev yapıyor,Diyarbakırdan buraya atandı..

cevdet-- sağol ziya.. (bizlere bakarak)çok memnun oldum,efendim..
(sonra haruna döndü) kızımın yanında tesadüfen mi oturuyorsunuz, harun bey..

harun-- (gülümseyerek) hayır efendim,bilinçli olarak oturuyorum..
 ceydayla birkaç gün önce..tesadüfen tanıştık.. konuşurken ergün,ziya ve iremle olan yakınlığı ortaya çıktı..
ziyadan dolayı.. daha önce gelip.. ailesiyle tanışmıştık..
ergün davet edince de,bahanem oldu.. kızınızı yeniden görmek amacıyla geldim..
ceyda kabul ederse,sizde onaylarsanız.. görüşmek ve ailenizi daha yakından tanımak istiyorum..

cevdet-- açık sözlü olman ,güzel.. ceyda ne düşünüyor,zaman ne gösterecek bilmiyorum da.. sen yine de dikkatli ol,delikanlı... o benim,birtanem..

harun-- anladım efendim..

cevdet-- (gülerek,bana baktı) irem hanım;mustafa abimle,güngör hediyelerinizden  bahsettiler..
bize de,hediye etmeniz için..  ne yapmamız lazım..

ir--tu-- hah hah hah..
ir-- canınız sağolsun,birşey yapmanıza gerek yok.. iş yerinizi ziyaret edecektik zaten,sizlere de getiririm..

orhan-- irem,bizi de ziyaret et..
tuğrul-- bizi de,bizi de..

kahkahayla güldük..

ziya-- hediyenin mahiyetine göre,bize gece de gelebilirsiniz..
ir-- mahiyet,Baküden havyar ve votka.. evlenince vereceğim ,söz..

vehbi bey,anne babaları piste bekliyoruz dediğinde ..

cevdet-- bana müsade,çok memnun oldum.. hepinizi her zaman bekleriz..
tu-- bizde bekleriz cevdet bey..
başıyla selam vererek kalktı..

ceyda-- (o da kalktı ,birden) baba,dur.. (bize dönüp )izninizle..
koluna girdi,yürüyorlar..

teyzemle,eniştem .. murat beyle ,nesrin hanım dans için piste çıktılar.. alkışladık...

menekşe-- harun,su iç.. rengin attı..
orhan-- baba postayı koyup gitti.. ama yine de beklediğim tepkiyi vermedi doğrusu..

yasin-- neyse ki, dediklerini duydun harun..

harun-- ( su içtikten sonra bardağı bıraktı,gülümseyerek)evet yasin..
ceyda daha önce nişanlanmış.. bazı nedenlerden de ayrılmışlar da ,tüm ailesi ceydaya barışın diye baskı yapmış,bana kötü davranıyor dediğinde hiç inanmayıp.. zorlamışlar.. düğün arefesinde ceydanın doğru söylediği anlaşılınca,pişman olmuşlar ama  ceyda hepsine kızıp, kinlenmiş.. hava değişikliği amaçlı yurt dışına tatile göndermişler..
"esra ,kardeşim ve babam için geldim.. geri döneceğim "demişti tanıştığımızda.. bu gece,amcasının tavrı ve samimi teklifiyle "belki kalmayı ve işi  kabul edebilirim "dedi.. o yüzden.. ceydanın ürkekliğini.. cevdet beyin dikkatli ol demesini de, anlayabiliyorum..

ir-- babalarla,kızları arasına girmeyeceksin  harun.. kavgada ederler,bir anda barışırlar da.. arada kalma..

osman eniştem,zuhalin yanına gelip..
os-- kızım,dans eder miyiz..
zuhal-- (gülerek,kalktı) ederiz babacığım..
ziya-- görüldüğü üzere ekilebilirsin de, harun..

menekşe--orhan--tu--ir-- harun-- tuğrul--ela-- yasin-- figen-- hah hah hah..

ir-- bende babamı dansa kaldırayım bari..
tu-- peki..

figen-- bekle beni,irem..
yasin-- nereye gidiyorsun..
figen-- babamaa..
menekşe--orhan--tu--ir-- harun-- tuğrul--ela-- ziya-- hah hah hah..

o sırada ,ufuk koşarak geldi yanımıza..

ufuk-- irem,dans edelim mi yine..
 menekşe--orhan--tu--ir-- harun-- tuğrul--ela-- yasin-- figen-- hah hah hah..

ir-- (kalkıp,kucakladım) edelim yakışıklım..

piste çıktım,ufukla.. dans ediyoruz..

2 yorum:

yusufum dedi ki...

Tanışma faslı baya iyi olmuş :) Bahaneyle bende öğrenmiş oldum. Beğeniyle okudum. Güzeldi. Kaleminize sağlık Meral Hanım.Hayırlı sabahlar:)

UNUTULMAYANLAR dedi ki...

Ziya üstlenmişti tanıştırmayı .. Şimdi yeniden okudum da sahiden iyi yapmış:)
Teşekkür ederim,Yusuf bey.Size de iyi günler:)