Translate

9 Nisan 2012 Pazartesi

1167.bölüm..

ergün ve esra  tek tek dolaştılar masaları hoşgeldiniz dediler..  sevim teyzemler ve dünürleri de daha sonra
uğradılar..

***
danslar,oyunlar derken..
iki saat sonra,yorgunlukla masamıza döndük..
 harunla ceyda ,ali abim ve yanında ki kızla sohbet ediyorlardı..
yerime otururken, daha önce gördüğüm kız olduğunu anladım..
zuhal de doktor demişti..
 maşallah güzellik kraliçesi gibiymiş..
çookk güzel,boy pos yerinde.. saçlar.. ışıl ışıl parlıyor..

gözgöze gelince,gülümsedim..
zuhal-- ( oturdu yanına)hoşgeldin  hale,nasılsın..
hale-- hoşbuldum,zuhal.. nasıl olayım,bildiğin gibi.. ancak gelebildim baksana..

ziya-- ali alacak diye biliyordum.. yalnız mı geldin,yoksa..
ali-- ben aldım,ziya..

ziya--  haleyi,tanıştırsana.. ali..
ali-- (gülerek bize baktı) hale benim arkadaşım.. askerlik sonrası,sıfatı .. hayat arkadaşı olarak değiştirmeyi düşünüyoruz..
"hayırlı olsun,inşallah " dedik..

zuhal de,bizleri tanıttı.. selamlaştık..
ergün abimle,esra geldi o sırada..

ergün-- (gülerek) nasılsınız gençler..
orhan-- en genç olarak cevap veriyorum.. iyiyiz ergün..
menekşe-- sıkışın bakalım.. ergünle esraya yer açın.. iki,pardon üç kişi mutlu olsun..

kahkahalar arasında,esra haleyle,zuhalin arasına oturdu..
ziya da,ergünü dizlerine oturttu..
abimin bırak demesine aldırmadan birşeyler yediriyor..
biz bayılıyoruz,gülmekten..

yasin-- ergün,başında gezdirse yeridir..
ziya-- gezdiririm yasin.. sigara da vereyim mi ergünüm..

ergün-- (etrafına baktı) yok ,babam hafız abilerin masasında..
herkes bana bakıyor ,adımız çıkacak  ziyaa.. bırak beni..

ziya-- hah hah hah..  iyi bıraktım..
 kenara çekildi,ergün abim de oturdu sandalyeye..

ziya yaktı bir sigara, eniştemin görüşünü engelleyecek şekilde.. abime verdi..

ergün-- sağol ,çok makbule geçti..
ziya-- rica ederim efendim..

***
diğerleri,esrayla ve haleyle konuşurlarken..
ceyda bana kısık sesle.. "harun yarın ki,törenden bahsetti.. gelecek misin diyor,ne diyeyim.. yani uygun olur mu.."
ir-- istiyorsan gelebilirsin,bizim için sakıncası yok.. resmi törenden sonra , okulun bahçesinde yemek yenecek.. radyodan arkadaşlarımız.. bizler ,öğrenciler,aileleri  bir çok davetli var.. çoğunlukla iş ve eğitim camiası olacak,yani..

ceyda-- hımm,eşin dekanmış.. niye öğretmen diyorsun,kız..
ir-- (gülerek) öyle istiyor,ceydacığım.. unvanları kullanmayı sevmez de..
ceyda-- ilginç.. sende haber spikerliği yapmışsın.. ne ara yaptın,bilmem ki..

ir-- hah hah hah.. siz bayağı dedikoducuymuşsunuz.. nasıl duyup,anladın bende onu bilmiyorum..
kendinizden bahsetseydiniz ya.. mesela dans ederken.. niye ,hiç kalkmadınız..

ceyda-- hah hah hah.. çaktırma,kendimizden de konuştuk..
betül geldi ya.. meğerse  babam,annem.. amcamlar  harunu merak etmişler..  götürüp,tanıştıracak mışım.. daha değil dedim..  
harun teklif etti de,dansa o yüzden kalkamadık yani..

bize babasının yaklaştığını görünce..

ir-- babanın adı ne.. huyu nasıldır.. sinirli midir,kıskanç mıdır..
ceyda-- cevdet,niye sordun ki.. has Adanalı.. tahmin edersin nasılsa..

ir-- geliyor da ondan.. dayanamamış anlaşılan..
ceyda-- yemin ett..

2 yorum:

yusufum dedi ki...

Merhaba Meral Hanım :) Günaydın.Özlemişim bölümlerdeki kahramanlarımızı :) İnşaAllah bundan sonra devamlı takip ederim. Yalnız hızlı gitmek yok :) Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.

UNUTULMAYANLAR dedi ki...

Merhaba Yusuf bey,hoşgeldiniz:)İnşallah,yokluğunuz belli oluyordu inanın:)Bundan sonra hızlı gitmek,çok bölüm eklemek şansım benim de yok.. Çünkü bu yazdıklarım yeni.Dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum,iyi günler:)