Translate

9 Nisan 2012 Pazartesi

1166.bölüm..

abimin fotoğrafçı arkadaşı da,masaların arasında dolaşıyor ve fotoğraf çekiyor..
bizim masaya geldiğinde selamlaştık.. çekti birkaç poz..
 bir başkası da video çekiyor..

--- kıymetli misafirler,ergün ve esranın nişan törenine hoşgeldiniz
alkışladık..

ir-- oo,vehbi bey gelmiş..
tuğrul-- ziyanın işidir.. dedim,ziya geldi..

ziya-- ( menekşenin ve orhan beyin arkasında durup..  hepimize bakarak) hanımlar,beyler cümleten hoşgeldinizz.
hoşbulduk dedik..

ziya-- (eğilip) orhan abi,menekşenin işine son vereceklerdi neredeyse.. bal yılı olacak diye bekliyorduk..
orhan-- hah hah hah.. niyetim oydu da,menekşe gidelim dedi..

ir-- zuhalle,abimler neredeler..
ziya-- gelirler birazdan..

ir-- hii,ne oldu.. kötü bir şey mi var..
ziya-- (gülerek)yok yok.. bir görsen hallerini,sarıldılar birbirlerine.. zuhal ,ergünü veremiyor..

yasin--figen-- ir--tu--orhan--menekşe-- ceyda-- hah hah hah..

ela-- ziya,işin zor.. ya ergün de ,zuhali veremezse..
yasin-- şurada 20 gün kalmış,bu kadar beklemişken olacak şey mi..

ziya-- hah hah hah.. ceyda var,uslu dur yasin.. elaa.. anladın sen..

yasin--figen-- ir--tu--orhan--menekşe-- ceyda--ela--tuğrul-- hah hah hah..

menekşe-- ziya,neşeyle lütfü yok mu..
ir-- ve harun..
ziya-- kim soruyor..

ceyda-- ben sormadım..
ela-- e niye atladın,ceyda..
ceyda-- hiççç..

menekşe-- bizde bu yollardan geçtik ceydaa..
ir-- hatırlıyorum ,daha dün gibi hemde..

yasin--figen-- ir--tu--orhan--menekşe-- ziya-- hah hah hah..

ziya-- harun gelmiş , içeri bakayım bekle dedim.. neşe-lütfü çiftini de annemlerin masasına aldım.. hiç kusura bakmayın,kızlar.. neşe ablayla sonra görüşün..

ela-- iyi,bakmadık.. ama sanemi getir bir ara..
ziya-- tamam.. ben sanemle,harunu getireyim.. ceyda,yanındaki sandalye boş mu..

ceyda-- düzenleyen senmişsin,kimi uygun gördün bilmiyorum..
ziya--oraya herkes oturabilir de,sen kimi görmek istiyorsun önemli olan o..

ceyda-- babamla annem geldi,bana müsade.. zamanlama müthiş..
ir-- durr,şimdi kalkarsan harun otururken gelmek durumunda kalacaksın.. bence gitme..

ceyda--(gülümseyerek)  bu ilk dersmiydi,hocam..
ir-- oo,dersleri benden alacaksan.. yandın sen..

ziya-- lütfen karışma irem,harunu severim.. başını yakmayalım..

yasin--figen-- ir--tu--orhan--menekşe-- ziya--ceyda-- tuğrul--ela-- hah hah hah..

ceyda-- peki ziya,gelsin.. yalnız acele etme,babamı bir göreyim..
ziya-- iki dakikan var..
ceyda ve ziya gitti..

tuğrul-- ceyda çalışıyor mu..
ir--  çalışmıyor.. onun da yabancı dili iyidir..bir yıldır avrupa turu yapıyormuş..ihtiyacı ve hevesi yok kızın..  babası,çiftçi.. amcası mustafa bey,teklif etmiş bugün beraber çalışalım diye..düşünüyormuş..

tu-- sözünü dinlemiş yani..
ir--evet,hediye için de teşekkür etti..

orhan-- ne hediyesi.. bize niye yok..
tu-- (gülerek) karışmayım demiştim de.. abi,ne oldu sana.. bu ne merak.. inanılır gibi değil..

yasin-- evliliğin etkisi olsa gerek..
figen  "en fazla açık bizde var,ye çabuk"diyerek.. zeytin tanesini alıp,yasine yedirdi..
halimizi tahmin edersiniz herhalde..

****
ceyda,ziya harun  aynı anda geldiler..sanem de, ziyanın kucağında..
maşallah öyle güzel olmuş ki.. kollar bacaklar tam ısırmalık.. kırmızı elbise de çok yakışmış..

harun ,herkesle tokalaşırken..sanemi bana ver dedim,ziyaya..
 o arada da ,harunla ceydanın bakışmalarını gördüm..
görülmeyecek gibi değildi,yani....

ir-- (aldım kucağıma) hanımlar bu tarafa gelin.. erkekler de karşımıza geçsinler..sanemi sevelim..

tu--orhan--yasin--tuğrul-- ziya-- hayırr..
menekşe--ela--figen--ir-- hah hah hah..

ziya-- ceyda,harun  sizin sesiniz çıkmadı..
harun-- (bize bakarak) birşey mi dediniz,duymadım..

tuğrul-- ohooo.. ceyda sen..
ceyda-- ben duydum,harun bey konuştu..
menekşe-- ne dedi ,ne dedi..
ceyda-- anlamadım ki..

tuğrul-- tunaa imam bulalım,sevaptır..
tu-- (gülerek) abii..

ziya-- yapma abi,yasine benzedin sende.. sırayı bir kere daha kaptıramam.. 
tuğrul-- sen tunaya gel,tek adres.. yuvanı yapıversin..

menekşe--tu--ir--yasin--figen-- tuğrul--ziya--ela-- hah hah hah..

oturdular yerlerine.. sanemi seviyorum ben.. ama o tunaya gülüyor..

ir-- kız cadı,bana bak.. o benim..
tu-- (gülümsedi) baskı yapma çocuğa.. gel,sanem..
aa gitti,bacaksız.. sonra ela aldı.. sırayla dolaşıyor küçük hanım..

ir-- ziyaa.. nereye gitti ya..
ceyda-- bilmem,görmedim..
ir-- sana sormadım ceyda.. sen muafsın..
harun-- aşkolsun,irem hanım..
ir-- sen beni duydun mu,harun.. sende muafsın takma kafana..
yasin-- uğraşmayın,gençlerle.. yazık..

harun--sağol yasin..

ela-- pekii,yasin demek sen revüye gitmek istiyorsun ha..
yasin-- (gülerek) pardon harun.. tamamm,uğraşın..

allahım kahkahamızı duymanızı isterdim..

********
ergün -esra el ele salona girdiklerinde  coşkuyla alkışladık..
 ikisinin de heyacanlı oldukları belliydi.. çok da yakışmışlar, birbirlerine.. yerlerine oturdular..
zuhal de,esranın kardeşi hande ve betülle geldi.. tanıştık, ikisi de lise öğrencisi ve çok güzeller..

betül ablasının kulağına birşeyler söyledikten sonra..  ailelerinin yanına gittiler..

zuhal-- ben ,birazdan gelirim..
ir-- tamam,ziyayı da bul..
zuhal-- (gülümseyerek ) kayıp değil..dayım yakaladı da.. kurtarmaya gidiyorum..
ir-- dayım niye gelmiyor..

zuhal-- bel fıtığı varmış,yürüyemiyormuş da..
koltuk deynekleriyle de içeri giremezmiş.. annemi,babamı.. murat bey ve nesrin hanımı tebrik etti.. esrayla,ergünü kucakladı..aliyle ben de,nasibimizi almıştık dışarıda.. ziya kaçmıştı,şimdi onu yakalamış..
ir--tu-- hah hah hah..

ir-- sen dayıma;"nedim bey içerideymiş ve fıtık olduğuna çok üzülmüş .. yardıma geleyim mi diyor "de..
bak nasıl iyileşecek.. yanlız baban duymasın bunu..

zuhal-- hımm,anladımm.. yaktım seni erol bey..

biraz sonra ziya ve zuhal de gelip oturdular.. ikisi de gülüyordu ama konuşamadık..
yüzükler takılacakmış çünkü..
 mustafa bey ,kısa bir konuşmadan sonra taktı yüzüklerini..alkışlanırken,ikisini de tebrik etti..

abimler de vehbi beyin müziği eşliğinde,dansa başladılar.. takı merasimi olsun istememiş ikisi de..
abim de ,aldıklarını daha önceden takmış esraya.. zuhal söylemişti bana..

menekşe-- ben sanemi götüreyim.. gelirim birazdan..
ela-- dur bende geliyorum.. neşeyi görelim..

tuğrul-- orhan abi,bizde gidelim.. neşe hanımın hatırı var..   sonra da,biraz hava alırız dışarıda..
orhan-- tamam..

tu-- burada hava yok mu, demeyim bari..
tuğrul-- biz tek gitmiyoruz oğlum..
hem ben,kayıp olmanız ihtimaline karşı..  iyi niyetimden sormuştum..

ziya--abi, kim kayboldu ki..
ir-- seni diyor,ortada görünmüyordun ya..

harun-- tuğrul abinin dediğini  duydum.. sizi ilgilendiriyor gibiydi..

ir-- emin değilsin madem.. sen ,dikkatini dağıtma harun..bende iyi yuva yaparım,haberin olsun..

orhan-- menekşe--tu--ir--yasin--figen-- tuğrul--ziya--ela--ceyda--ziya-- zuhal--  hah hah hah..

Hiç yorum yok: