Translate

5 Nisan 2012 Perşembe

1164.bölüm..

ir-- ee,anlat..
ceyda-- gittim ,gayet sevecen ve samimiydi.. bürosunu gezdirip,
maketler üstünde  yapacakları inşaatlar hakkında ,bilgi verdi
işlerini,bağlantılarını anlatıp.. güngör bey ve diğer çalışanlarına
gururla yiğenim diye tanıştırdı beni.. kuzenlerin en büyüğüyüm bu arada..
"beraber çalışalım..
sen varken ve başarabilecekken..
yönetici olarak ,bir başka kişinin bünyemize girmesini istemiyorum..
sen benim yiğenimsin,birlikten güç doğsun..
niyetimizi biliyorsun ama hatayı büyüklerde yapabiliyor,
bu sefer sen affet.. annen de,baban da.. bizlerde
seni çok özlüyoruz,yurt dışına gitme..aile olalım yeniden "dedi..
sen ne hediyesi verdin..

ir--(güldüm) havyarla,votka.. önerdiğim konuşmayı yaptığı için, bence bir hediyeyi daha hak etmiş..
ceyda--ir-- hah hah hah..

omuzuma birisi dokundu.. döndüm arkamı.. ufuk takım elbisesini giymiş..
bana bakıyor,gülerek..

ir-- (açtım kollarımı,sarıldık.. ) ufuğumm,hoşgeldin..
ufuk-- hoşbuldum irem.. çok özledim seni..
ir-- (yanağını öptüm) bende seni kuzum..
ceyda ablası,bu küçük yakışıklı abimin oğlu ufuk..

ceyda-- memnun oldum ufuk,çok yakışıklısın sahiden..
ufuk-- (mahçup mahçup güldü) bende,memnun oldum.. ceyda abla.. 
sende çok güzelsin de.. irem daha güzel..
ir--ceyda-- hah hah hah..

tuğ-- neşeniz daim olsun..
ir-- aminn (ela ve abimi kalkıp öptüm.. ceydayla tanıştırdım..onlarda çok şıklar.. )

ela-- tuna nerede..
ir-- ertana balon almaya gitti..
tuğ-- gel oğlum,bulalım amcanı..
ufuk-- iremm,gelirim birazdan..
ir-- tamam canım..
 ela otursana..
ela-- tuna yerimden kalk diyene kadar.. oturayım hadi..
ir-- (oturduk yanyana ,gülerek) nasılsın canım.. hiç görüşemedik..

ela-- bildiğin gibiyiz,öyle oldu.. asıl sen nasılsın.. tuğrul anlattı.. uğrayıp gördük halayı.. gayet neşeliydi..
ir-- (içimi çekerek) hiç sorma ela.. mahvetti bizi.. kandırılmayı bile sineye çektik,baksana.. yasinler yok mu..

ela-- geldiler,büyüklerin masasına gittik önce.. figen annesiyle konuşunca geliriz ,dedi yasin..
ir-- haber verecektir.. sen duydun mu..
ela-- duydum,tebrik ettik canım..

ir-- menekşeler neredeler ya.. ne balayıymış,okul bitti ..pes yani..
ela-- (gülerek ) öğleden sonra geldiler ama çaktırma ,sürpriz yapacaklar size..
ir-- ay çok sevindim..

ela-- ceyda hanım,kusura bakmayın..  bir araya gelince,görüşemediğimiz günlerin acısı çıkıyor..
ceyda-- önemli değil ela hanım.. imrendim size.. eltiler pek anlaşamaz derler ya..
ela-- (bana bakarak) bize göre değil o laf.. iki eltimle de ,iyi anlaşıyoruz..

elif-- irem,moralin nasıl.. bir fıkra daha anlatayım mı..
duyunca ayağa kalktım,elif ablayla ,hüseyin abiyle tokalaştık..

ir-- (gülerek) sağol,iyiyim elif abla.. senin fıkralar,ilaç gibi geldi..
eltim ela ve arkadaşım ceydayı tanıştırayım size.. kızınız yok mu..

tokalaştılar..
hüseyin-- (gülerek) elif veto etti yine.. tuna nerede..
ir-- kardeşime balon almaya gitti..
işte geliyor,yanındaki bey kayın biraderim.. kucağındaki de oğlu....

elif-- maşallah,ertan ergüne ne kadar çok benziyor..
ir-- evet.. ayakta kaldınız buyrun..
hüseyin-- (gülerek) yerimize giderken ,bir merhaba diyelim dedik.. yaş ortalamasını yükseltmeyelim..
ir-- estafurullah..

tuna ve abim geldiler ,tanıştırdık..  yasinle,figen degelince,tam oldu....

elif-- figenn,çok zayıflamışsın.. hasret mi dokundu sana..
figen-- (gülerek) öyle oldu, elif abla..

hüseyin-- yasin bey,sizi baraj inşaatında gördüm sanki.. mobilyacı diye biliyordum ama..
yasin-- doğrudur, hüseyin bey.. mobilya mağazasını kapattım.. barajda mühendis olarak görevliyim..
hüseyin-- yasin kaya?
yasin-- evet..
hüseyin-- tebrik ederim.. size iyi eğlenceler.. görüşürüz..

görüşürüz dedik.. onlar masalarına gitti..
yasinle figeni de tanıştırdım,ceydayla.. bizde tokalaştık..

tu-- hoşgeldin ela..
ela-- hoşbuldum tuna..
tuğrul-- ela,gel.. tuna kalk diyemiyor..
yasin--figen-- ceyda-- ela-- hah hah hah..

tu-- istiyorsan otur,canım..
ir-- elticiğim bizi ayırmaz dimi,elaa..
ela-- ayırmam güzelim..

ceyda,ben..tuna ela abim figen yasin düzeninde oturduk.. ufukla ertanı
da yan yana oturtturdu tuna.. balonlarına bakıyorlar..
altı sandalye boş..

içki servisi yapılırken,güngör bey ve eşi gelince..
yine aynı seramoni tekrarlandı..

güngör-- (gülerek) kemal bey bizim de müşavirimiz oldu..
fotoğraflarla biraz şantaj yaptık,irem hanım.. çoğalttırdım,size de vereyim bir tane..belki lazım olur..

ir--tu-- hah hah hah..
ir-- hayırlı olsun ..

güngör-- sağolun.. köşkü de dıştan gösterdi ,bekir.. çok beğendik..
sadun beyle de,çalışacağız sanırım.. yarın  konuşacağız..
şantaj yapacağımız bir durum olursa ve ararsanız seviniriz..

ir-- tu-- hah hah hah..
göngör-- görüşürüz..

tu-- görüşürüz güngör bey..
ceyda-- amcam sizi bekliyordu,buyrun.. götüreyim..
güngör-- gördüm ceyda,sen otur..

onlar gidince..
tuğrul--irem hayırdır ne şantajı,ne köşkü..

Hiç yorum yok: