Translate

3 Nisan 2012 Salı

1153.bölüm..

masanın arkasında,eğilmiş tellerle.. birşeyler yapıyor..
ir-- aaa,abi.. burada ,ne işin var senin...
yani nişanının olacağı gün burada görünce,şaşırdım da..

ergün-- (gülerek )   kurduğum düzeneği başkasının çıkarması,taşıması .. kurması yasak.. yetkili benim.. sadun bey,bugün teslim etmem lazım diyince kıramadım..

etrafıma bakındım.. muhteşem olmuş,eşyalar.. renkler uyumlu.. aydınlık ,pırıl pırıl.. dağınık hiç bir şey yok.. büyük klimamızda gelmiş..serin içerisi..

ir-- sadun bey,çok beğendim.. iyi iş çıkarmışsınız,sizi ve ekibinizi tebrik ederim,gerçekten..
sadun-- çok teşekkür ederim..  irem hanım..

ir-- e neredeler..niye kimse yok,derya ve songül de buradalarmış..
sadun-- mutfaktalar.. vahide hanımla burhan da, geldi az önce.. isterseniz üst kata da bakın..

ergün-- (doğruldu,dizlerini çırparak ) bir dakikanızı alabilir miyim..
ir-- tabi,abim.. buyur.. gel beraber çıkalım..

ergün-- sonra ,irem.. bir kaç gün daha işim var burada.. şimdilik ana bağlantıları yaptım..  dış kapıdaki kamera ve monitör çalışıyor..kayıt başladı..
burhana da gösterdim,ne yapması gerektiğini..
iki gün ,ilk o girebilecek içeri..  siz bahçe kapısını açıp,bahçeye adım bile atmayın sakın.. . ayarlamaları yapmadım henüz.. anlaştık mı..

ir-- tamammm.. hadi biz girmedik ama birisi atladı girdi diyelim.. ne olur.. köpek de gelecek,söyledi mi burhan..
ergün-- söyledi.. demirler yükseltilmiş,içeri giren kişi.. iyi niyetli olmayacağı için..
 caydırma amaçlı ,birkaç önlem aldım.. o yüzden burhan girip,tuzakları kapatacak..

ir-- (burhanın oturacağı masaya konulmuş tuş takımına ve monitöre bakarak )
bir kurban gelse de,başımıza ne geleceğini görsek..

biz gülerken vahide hanım yanımıza gelerek..
va-- hoşgeldiniz,lütfen mutfağa buyrun..
ergün-- ben gelmeyim,vahide hanım..

ir-- (koluna girdim) abim,seni götürürüm gel lütfen..
ergün-- arabayla geldim gülüm,bu günlük affet.. esra bekliyor..
ir-- peki,öyleyse.. sağolasın.. selam söyle..
ergün-- as.. kuaföre çağıracaktı zuhal..seni aramadı mı..
ir-- aradıysa da,duymamışımdır.. çok işim var,abim.. gelmiş kadar oldum..  ama arabam emrindedir.. ne zaman istersen gönderirim..

ergün- sağol bacım.. söylemen yeter..
sadun-- ergün bey,çok teşekkür ediyorum kırmayıp geldiğiniz için.. mutluluklar diliyorum,size..

ertgün-- önemli değil sadun bey.. sağolun ve hoşçakalın..

sadun beyle,vahide hanımla tokalaştı..
ben de öptüm.. onu gönderdik..

*********
mutfakta küçük bir kutlama için gerekenler hazırlanmış.. pasta börek içecekler.. geniş masaya geçtik ..songül dolapları açıp.. çeşit çeşit, bardak tabak takımlarını ,tepsileri gösterdi..
 hepsi de ince bir zevk ürünü.. tava,tencere takımı bile vardı.. nadide hanımı da tebrik ettim..

sonra beraberce gezdik köşkü.. yapılanları yerinde anlattı bize..
alt katta vahide hanımın odasına benim takım konulmuş..
deryanın odasına yeni takım yerleştirilmiş.. songülün ve başka çalışanların dinleneceği bir oda daha var..

yukarı ise bize ait .. asansör oda gibiydi zaten.. bakımı yapılmış..görmem için onunla çıktık... burası iki katlı da..  kumanda panelindeki 3.kat düğmesine mana veremesem de ,hadi sormayım dedim..

geniş hol ,halısı ve ışıklandırmasıyla etkileyici olmuş..
benim oda süper,masamda canlı çiçeğim.. kristal biblolarım.. adımın yazıldığı minik levha ve şık sümen takımı var.. yan tarafta,bilgisayar minik kasa,buzdolabı telefonum duruyor..
 .. toplantı masası da tam istediğim gibi..
misafir odasını özel ve iş için kullanılabilir,dizayn etmiş..
bir banyoya dokunmamış.. diğer oda,evimden bir köşe adeta.. bunalınca kaçacak bir mekan yaratmış bana.. koltuklar ,divan tv..sade ve kullanışlı..
 ama oda biraz küçülmüş gibi geldi bana..

ir-- (gülerek) nadide hanım,hani oyuncaklarım nerede..
nad-- (gülümseyerek) çalışanlarınızın yanında göstermeyim demiştim..
vah--bu--son-- sad-- ir-- hah hah hah..

ir-- onlar çalışanım değil,arkadaşlarım.. göster yabancı değiller..
nad-- pekii..  bu ara duvarı suntadan ben yaptım,şuraya dokununca açılıyor..
kapı açıldı sahiden de..

nad-- (yana çekilip) buyrun,kendinizle kalmak istediğinizde.. umarım size mutluluk verir..

bir adım atıp,kapıdan içeri baktım..
ir-- hiiii.. ayy,çokk güzell..
 vah--bu--son-- sad-- nad-- hah hah hah..

kreşlerin oyuncak salonunu andırıyor.. yumuşacık yeşil halı kaplanmış..
yerde puf puf minderler ..  çeşitli ebatlarda yüzlerce oyuncak var alçak raflarda..
penceredeki perde ,duvar kağıdıyla aynı desen..
masmavi bir gökyüzü,güneş ve bulutlar var..

ir-- (nadide hanıma dönüp) bayıldım,nadide hanım.. çok teşekkür ederim.. tahliliniz son derece başarılı..
nad-- rica ederim,bakışınızdaki özlem ve afacanlığı görünce böyle bir yer düşündüm sizin için..

ir-- arkadaşlar,beni ararsanız bilin ki buradayımdır..
vah-- ergün bey geldiğinde buraya bir ikaz lambası koyduralım,çağırırsak gelirsiniz..
ir-- iyi fikir.. bu gece nişanı var,hiç istemesem de gerçek dünyaya dönmemiz lazım..
sadun-- bizim de gitmemiz lazım..

kapıyı kapattım..
ir-- nadide hanım,sadun bey.. odama buyrun önce,konuşalım..
(onlar ,peki diyerek..odama gittiler )songül,kahve içeriz.. derya ,burhana anlatmış abim.. detayları öğren..
(derya songül ve burhan indiler.. )vahide hanım,ev işi şimdilik kaldı.. mr.rekinle durumunuz nedir,hiç konuşamadık..

vah-- değişiklik yok..  peşimizde bir tercümanla ..yemeğe ve İstanbula gittik.. evet çok nazik ve centilmendi.. ilgili,saygılı aşık görünüyordu..ama aceleye getirip, hemen evlenmek için bana baskı yapınca...
 hayır dedim.. annem ve kızımın tafrasıyla uğraşıyorum zaten..
beni eve bıraktıktan sonra,size gelmişler.. sadun bey biraz önce söyledi..
sanki ben tamam demişim gibi,tuna beyden izin almak istemiş.. olacak şey mi..

ir-- tunanın dediklerini söyledi mi,peki..
vah-- (gülümseyerek) söyledi.. tuna beyi bir kere daha taktir ettim..
her ne olursa olsun,siz işime son vermezseniz ben ayrılmam işimden..

ir-- (elini tuttum) bende,bizde ayrılmanı istemeyiz zaten.. neyse günlerin ne getireceğini bilmiyoruz henüz.. hadi yerleş sende..
vah-- tamam.. kasadan aldıklarımı koydum,dolapları düzenleyeceğim..

**

Hiç yorum yok: