Translate

2 Nisan 2012 Pazartesi

1147.bölüm..

ziya-- hadi dans edelim,kalkın ..
kalktık artık.. ziya bir başladı.. peş peşe söylüyor birde..
 ses nasıl yankılanıyor biliyor musunuz..  mest olduk..

ziya-- bu kadar dans yeter,sakinleşmişsinizdir.. oynayınn...

hüzünlü olan biz değilmişiz gibi.. aman ne oynadık.. zılgıtlar çekildi..
yasin ziya,tunanın figürleri nefisti,canım.. stres falan kalmadı..

müziğe ne gerek var,altı kişinin oyununu izledi bizim personel de.. deli demişlerdir kesin..

ziya-- (derin bir nefes alıp.. mendiline terini silerken )  arkadaşlar.. yoruldum.. oturuyorum ben.. 
tu-- sağolasın,deşarj olduk.. oturalım hadi..

yasin-- (gülerek) ziya,iyi ki yer bulamamışsın.. yat sahibi huysuz olsa da,eğlendik sayende.. hesabı kime vereceğim ben..

oturduk masaya.. su içiyoruz..
ziya-- rica ederim,eğlendik de.. hesabı değil, huysuzu düşün.. çünkü aramızda.. (yasin hala anlamadı )

tu-- hesap ödendi yasin, takma kafana.. bizim için sorun yok da.. saat 12ye geliyor,isterseniz gidebiliriz ziya..
ziya-- gidelim abi..
yasin-- huysuzz, irem mi yani..

ziya-- günaydınn..başka huysuz var mı burada.. 

ir-- ziyaa,iyi geçin benimle..
figen-- reçeteye say,irem..

ir--tu-- zuhal-- figen--yasin--  hah hah hah..

*********

botla kıyıya çıktık.. arabaların yanına geldiğimizde.. tokalaştık,sarıldık..iyi temenniler falan..

ziya-- yasin,beraber gidelim.. hani  konuşmalarına mani olduk ya..
ir-- (gülerek ) sen nişanlını alıp,gitsene.. eniştem eve almaz bak..

ziya--   dalganı geçiyorsun da,sıra bana da gelir nasılsa..
zuhal-- aldırma hayatım.. 16 gün sonra diyecek birşeyi kalmayacak ya.. avunuyor işte.. 

ziya-- ama. daha 17 gün var,zuhall..
ir--tu-- figen-- zuhal-- hah hah hah..

ziya--  hadi bize gidelim beraberce..
figen-- (gülümseyerek)zuhal çağırmıyor ki..
zuhal-- figennn,uslu dur...
tu-- (gülerek) evlenin de.. geliriz ziya.. iyi geceler size.. yarın görüşürüz..

görüşürüz dediler.. arabalara binildi..
ben kullanıyorum..  park alanından,çıkarken..

ir-- ziyaa.. (eğilip,baktı bana ) yarın 16 gün kalacak,merak etme..

ziya--zuhal--yasin--figen--tuna--ir-- hahhh hah hah..

ziya-- gözüme görünme,iremm..

o önde,ben arkada.. mesafeyi koruyorum ama biraz hızlı gidiyoruz..
tu-- irem.. bırak gitsin..
yasin-- dalganı da geçtin,nasılsa..
ir-- figenn,hızlı mıyım..
figen-- yoo.. bas gaza.. geçelim şunları..
ir-- figen--hah hah hah..

tu-- beş kişiyiz,ona göre git..

laf anında etkisini gösterdi.. gazdan çektim ayağımı.. normal bir hızda gidiyoruz.. ziya gözden kayboldu tabi..
yasinle figen sessizdiler.. tuna da başını dayadı koltuğa.. hiç konuşmadan Adanaya geldim..
bulvara döndüğümde aynadan bakarak..
ir-- yasin,figen uyuyor herhalde.. sabah annene giderken,onu da alacağımı söyle.. tamam mı..
yasin--  şimdi arabayı alıp,anneme gideceğiz irem.. bekliyor bizi..
ir-- peki.. selam söyleyin.. ben gelirim..
yasin-- as..

halamların orada durdurdum arabayı.. tuna da,hareket olmayınca..   uyandırma diyerek..indiler..
ir-- araban duruyor mu..
yasin-- duruyor,sağol.. herşey için..
ir-- (gülümsedim)  hoşçakalın..

****

evimizin parkına girdiğimde.. tunanın kolunu tuttum..
ir-- tunaa.. uyan geldik..
tu-- ( gözlerini açıp,doğruldu..) sen eve çık,ben de bürodan kasadakileri alayım..
yarın telaş olmasın..
ir-- iyi,al.. çekmecelerimi de boşalt.. geleyim mi ben de..
tu-- yok yok.. alırım..

********

evde..
duş aldım,geceliğimi giyip.. kıyafetlerimi kaldırdım..
iki bardak portakal suyu sıkıp.. birisine içki takviyesi yaptıktan sonra..
balkon masasına koydum.. korkuluklara yaslanıp,yarım saat kadar bekledim
ama tuna gelmeyince merak ederek.. büroyu aradım..

tu-- efendim..
ir-- merak ettim,geciktin..balkonda ağaç oldum.. 
tu-- karışmasın diye.. ayrı ayrı zarfa koyup,nereden aldığımı yazdım da ondan.. gelirim birazdan..
ir-- düşünceli kocacığım sağol da.. tabanca,para ve değerli evrak taşıyacaksın..
mesafe kısa ama hemen gel,geç oldu.. gecelikle gelmemi istemiyorsan tabi..

tu-- (gülerek) tamam tamam.. apartman kapısını aç..
ir-- seni göreyim de,açarım..

iki dakika sonra.. tuna koca bir kutuyla girdi eve..
ir-- bu ne.. kasada bu kadar eşya yoktu ki..

yere koydu içinde bir kaç dosya ve birikmiş gazeteler var..
kapıyı kapattı.. 
dosyaları vestiyere koyup.. gazeteleri kaldırarak..
 iki çöp poşetini aldı..

tu-- kasadan ve çekmecenden çıkanlar burada.. aç kasayı da,koyalım..
ir-- kamufle ettin ha.. uyanıksın ne diyeyim..

yatak odasında ,kasaya yerleştirip kapattı..
tu-- öyle olmak lazım.. büro çok sıcaktı,terledim.. bir duş alayım..
ir-- tamam.. balkona gel..

********

Hiç yorum yok: