Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

998.bölüm..


ir-- buyrun,sizi dinliyorum..
niz-- kahvenizi soğutmayın lütfen..

ir-- önemli değil.. beraber içeriz..
niz-- (gülümsedi )  dostunuz philiple ihracata başlamışsınız,hayırlı olsun..

ir-- sağolun.. bildiğiniz gibi durum acildi.. çabucak protokol hazırlandı..
cuma gecesi tüm tırları gönderdik..

niz-- evet ama bir terslik yaşanmış.. gümrükte..
maliye görevlileri,ihbar neticesinde..tırlardan birisinde,
beyan edilen ürün harici.. taşıma yapıldığını tespit etmiş..

ir-- ama ama nasıl olur.. philip sabah arayıp, mallar alıcılara teslim edilmiş
dedi bana.. hadi ben acemiyim bu konuda ama o profosyonel..
tırlar,şöförler vizeler.. tüm detaylar onun gözetimindeydi..güvenim de tam..
ihbar dediniz,kim olduğu belli mi.. ve ne bulunmuş..

niz-- haberiniz olmadığına emindim..

kapı tıklatılınca..
ir-- gell..
songül kahveyi ve suyu bırakıp.. çıktı..
nizamettin bey de sigara ikram etti.. aldım neyse..içiyoruz..

ir-- sizin nereden haberiniz oldu.. biz suçlanıyor muyuz..
niz-- hayır,suçlanmıyorsunuz.. yoksa çoktan sorguya alınırdınız.. tır
benim bölgemden yola çıkmış,vergi rekortmeni olmuş.. saygın bir holding
ihracat yapıyor.. cumartesi sabah anında haber ulaştı,bana..
tıra el konulmuş,şöför gözaltına alınmış. vs.
ben de,sizin gibi ihbarcıyı sordum.. isimsiz yapılmış ama uyuşturucu
maddenin yerini,miktarını ve cinsini ayrıntılı olarak vermiş..

ir-- nee.. kim yapar böyle bir alçaklığı..
niz-- hastalıklı ruhlarda neden mi yok..
bu tarz bir ihbar şahsi düşmalık neticesinde ..çıkar amaçlı olur..genellikle..
 size kefil olup,bir saat beklemelerini..işlem yapmamalarını rica ettim..
 çeşitli kanallardan.. ihbar edilen yeri,buldurunca da şok oldum..inanın..
benim görevli olduğum, binadan resmi numaradan aranmış..
kimlik tahmininiz var mı..

ir-- kimseyi zan altında bırakamam ama gökhan beyin..
inceleme harici ziyaretleri ,tavrı.. anlamsız soruları..
beni, yok denilmesine rağmen ısrarla beklemesi.. dikkatimizi çekti..
perşembe yada cuma günü tekrar gelip, iki saat beklemiş.. sonradan öğrendim..

niz-- evet,çürük elmamız oymuş..
ir-- nasıl emin oldunuz..itiraf mı etti.. sizin binada görevli çok kişi var..
ihbar edecek kişi oradan arayıp,
kendisini ele vereceğini düşünmez mi..
hem nasıl koymuş.. nedeni neymiş,ben  ben anlamıyorum..

niz-- bazı telefonlarımız özeldir,dışarıdan dinlenemez ve numarası bulunamaz.
 hepimizin kendimize has ,bir şifresi olunca.. kendisini garantiye almış aslında.. .
ama o telefonların ,benim isteğimle.. istihbarat birimimiz tarafından kayıt altına alındığını..
 müfettiş bey bilmediğinden.. rahat rahat konuşmuş..öyle olmasa ,onun aradığını..kimse ıspat edemezdi..
kaydı, gümrük müdürüne de dinletince.. tır ve şöför .. yanlışlık olmuş denilip,serbest bırakıldı..
philip,o yüzden   birşey bilmiyordur..
gökhan bey de ,ihbar ve iftirayı kabul etmek zorunda kaldı.. iş yargıya intikal etti..

ir-- size nasıl teşekkür edeceğimi inanın bilmiyorum.. nizamettin bey..
dinlerken bile tüylerim ürperdi.. hiç birşeyden haberimiz yokken,bizim için uğraşmışsınız..
hafta sonunda ,kayın biraderim ve bir abimizin nikahı vardı..
aileleri geldi.. haksız yere suçlanmış olsaydık..halimizi düşünemiyorum bile..çok çok sağolun..

niz-- rica ederim,görevimiz biraz uyanık olmamızı gerektiriyor..
haksızlığa uğradığınız belliydi..
biz kurum olarak dava ediyoruz,gökhan beyi..
ben buraya ilk ağızdan duymanız ve bilgilenmeniz için geldim..ama aldığım son bilgiye göre durum , daha farklı bir boyut kazanmış..( bir sigara daha yaktı,düşünceli olduğunu görünce )

ir--tuna gökhan beyi ,ödül töreninde gördüğünde
bu adam tehlikeli herşeyi yapabilir,demişti bana..
 söyleyin nizamettin bey.. azmettiren bir başkası mı yoksa..

niz-- eşiniz yanılmamış.. evet..  gönül ilişkisi olduğu bir kadın..para verip,yaptırmış..
uyuşturucu , İstanbulda  benzin alırken.. yerleştirilmiş..şöför ve yardımcısı yemek yiyorlarmış..
 gökhan beye haber gelince,ihbar etmiş o da..

ir-- aklım durdu.. kadın kim, amacı ne olabilir ki..
niz-- gökhan bey herşeyi anlatmış.. o kadın da yakalanıp,sorguya
alınmış.. amaca gelince.. nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum..  

Hiç yorum yok: