Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

991.bölüm..


orhan-menekşe çifti de , eren abimlerle İstanbula  gideceklermiş meğerse..
menekşe yıllık iznini almış..

  bülent yelize sakıncalı olur diye..
arabayla gitmek istemiş..

tuğrul abimle,ufuk iki gün sonra döneceklermiş..
 balayına bak dedim, kendi kendime..

ir-- ufuk bizimle kalsın da,iki günü değerlendirsinler bari.. yata gönderelim..
tu-- ben abime teklif ettim de.. kabul etmedi.. ela uzaklaştırmayalım çocuğu ,demiş..
ir-- offf of..

tu-- sen niye çiftliğe gidelim dedin.. sonra niye ercanları, ziya götürdü..

anlattım..
ir-- havaalanı yakın,biz rahat rahat herkesi yolcu ederiz..
 ziyalar da konuşurlar bu arada.. iyi yapmamış mıyım..

tu-- ( uzanıp,yanağımı öptü ) yapmışsın canım..
ir--  tunam.. öptüğünü gördüler.. menekşe gülüyor..

tu-- ne var,görsünler..  izin mi alacaktım.. sen niye çekingen oldun birden..

ir-- sağa yanaşıp,çekingen olmadığımı kanıtlamamı ister misin..
tu-- hah hah hah.. çiftlikten dönerken yap..

ir-- kalalım mı tuna.. çok yorgunum,hava çarptı beni..
yağmur da hiç durmadı.. kullanmam gerekmese ,uyurdum valla..

tu-- kalalım da.. ben iyiyim,istersen kullanırım..

ir-- Adanaya az kaldı zaten.. değişmeyelim şimdi.. ayy altınlarını vermedikk..
onlar teklif edemezler .. ara da,biz evden alalım..abimler arkamızdalar..

tuna ahizeyi alıp,aradı.. bende duyuyorum..

ela-- buyrun..
tu-- eşinizle görüşecektim.
ela-- bana söyleyebilirsiniz,beyefendi..

tuğ-- kim miş..
ela-- bilmem,söylemedi..
tu-- elaa,tanımadın mı ben tuna..

ela-- dalgınım tuna, alamadım sesini.. pardon..
tu-- önemli değil de..niye dalgınsın,birşey mi oldu..

ela-- yoo,bildiğin şeyler..
tu-- anladımm.. ayakkabıya üzüldün..
ela-- hah hah hah.. tuğrula veriyorum..

tuğ-- tuna..

tu-- abi,elaya ne yaptın.. üzdün mü yoksa..
tuğ-- hayırr.. biraz  hüzünlendik.. ayrılacağız ya oğlum..
tu--  ona bir şey yapamam ama başka bir sorun varsa söylemen yeter..
tuğ-- sağol tuna.. yok.. sen,niye aradın..

tu-- sizin altınlar bizde ya..iremin aklına geldi..
evden alıp,çiftliğe getireceğimizi söylemek için aradım..kimsenin haberi yok.. kaçtı demesinler..

tuğ-- gitmeyin.. biz konuştuk... menekşenin kiralık kasası varmış..
dönünce alırız dediler.. bize de lazım değil..
 sizin kasada dursun..
tu-- peki.. irem kirasını alır, ben söyleyim de..

tuğ-- hah hah hah.. canı sağolsun..
ir-- (sesimi yükselttim ) senin de abimm..
tuğ-- sağol gelin..
tu-- tuğrul..moral ver elaya.. o tek kalacak,sen oğlunla.. ne dağılıyorsun..ayrılacağınızı bilmiyor muydun..
tuğ-- tamam ,çok bilmiş.. kapat hadi..

kapatıp,beni tekrar öpünce..gülerek ,sağa sinyal verdim..

tu-- hah hah hah.. kapat şunuu..
ir-- ( kapattım sinyali ) bir sigara versene..
tu-- ( iki sigara yakıp,birisini verdi .. camı açtı) iyi ki,buraya hiç yağmur yağmamış..
ir--  fıstık için,şu aşamada yağmaması gerekiyordu..  değil mi..

tu-- evet..  toplaması zaten zahmetli..kuru olursa,eleme fırçalama yeter..
çamurlu olarak gönderilmez,küflenmemesi için.. yıkayıp,kurutmamız gerekirdi..
salı günü hasat edilecek..

ir-- tırlar perşembe günü gelecekti.. iki gün nerede muhafaza edeceğiz..
tu-- kooperatifin de,bizim de depomuz var.. temizlenip, çuvallara doldurulacak..
 tırlar geldiğinde,yüklenmeye hazır olacak yani..

ir-- mısır ne zaman ekilecek..

tu-- çarşamba günü ,tarla sürülüp.. ekilecek..işçiler buradayken..
 onu da aradan çıkaralım dedi ,hasan bey..
maruf aradı,dün..selamı var..
 19.da beş iş adamıyla beraber geleceklerini söyledi.. keşif gezisi yaptıracağız..
portakalımıza ve buğdayımıza talipler.. birde pasta siparişini niye aksattığını sordu..

ir-- as. herkes evleniyor,pastayı onlara para kazandırsın diye istemiştim..
sarayında yaptırsın ( ....... ) hiç uğraşamam..
beşinci eşine yedirecektir,allah bilir..
tu--..................

ir-- nee.. yoksa nikahlanmış mı..
tu-- bilmiyorum..ayrıca bana ne.. o derya ve saidi merak etmiş..
 misafirlerimiz olduğundan.. haberim yok dedim..

ir-- abimin aylinle evlenmediğini öğrenirse,kıza askıntı olur mu ki..
tu-- aylin başının çaresine bakar.. sıkıntı yaratırsa ben söylerim..
ir-- tunaa,orhan abinin kardeşi..caner niye gelmedi.. haber vermedi mi acaba..

tu-- haberi varmış,arayıp tebrik etmiş..
 rahatsızlığından dolayı doktorlar gelmesine izin vermemişler..
İstanbulda görüşürüz demiş..

ir-- önemli bir şeyi yoktur umarım.. o da bekardı değil mi..

tu-- evet.. inşallah yoktur.. sormadım neyi var diye..
baban döndü, nereye gidiyor ki..

ir-- çiftliği söyledik,gelir nasılsa.. ertan için gidiyordur belki de..

Hiç yorum yok: