Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

985.bölüm..

inci oteli balo salonu bizim misafirlere ayrılmış..
yabancı yok aramızda.. menekşe ve elanın birkaç arkadaşı var sadece..gerisi akraba..

iki saat sonra..
karınlar doymuş,samimiyet ilerlemiş.. herkes rahatlamış,danslar edilip..
masalardan kahkahalar yükselirken..
diğer masada oturan eren abi,mızmızlanan mügeyi getirip
 tunanın kucağına verdi..

er-- al yiğenini.. ya delireceğim yada eve gideceğiz.. öf be,hiç birşey anlamadım..
tu-- ( gülerek ,kucakladı cadıyı.. maviş elbisesini düzelterek)babası meleğimi,şikayet etmee..
 daha önce getirseydin madem..

er-- getirdim işte.. uyut.. gönüll ,sattım sattım..

bizim masada kızlar,yasinler .. zuhaller  ve bülentler var..
güldüler abimin dediğine.. salih bey, karşı masadan seslendi..tabi bilmiyorlar,olayları..

sal-- tunaa,kucağına çok yakıştı..
tuna gülümsedi,sadece.... mügeyi kucağına yatırdı..gözleri kapanıyor,yavrumun..

ela kendi masalarından ,kalktı hemen.. babasının yanına gidip..
ela-- salih bey,benimle dans eder misiniz..
sa-- elbette..
onlar kalkınca alkışladılar falan..

menekşe de,uyarmak istedi herhalde.. o da babasını dansa kaldırdı..
bülentle,yeliz de kalktılar..

ahu--  tuna,ne oldu..
tu-- birşey olmadı,ahu.. müge uykuya dalacak diye cevap veremedim..

ziya zuhale birşey söyledi.. sonra..yerinden kalkıp, salondan çıktı..

ya-- zuhal,nereye gitti ziya.. birisi de yok..
zu--( gülümseyerek ) sakin ol yasin.. birşey getirecek..

ir-- ( mırıldandım) neşe abla geliyorr..

zuhal arkasını döndü..
zu-- buyur,neşe abla..

neş-- ( gülerek omuzunu tuttu,hepimize bakarak )
oturmayım,hayatım.. sanem huysuzlandı,gidiyoruz.. lütfen rahatsız olmayın
bize de bekliyoruz,hep beraber buyrun..

ahu-- eksik olma neşe abla ama yarın akşam gidiyoruz..  başka zaman inşallah..
neş-- başka zaman mı var ahu.. kahvaltıya gelin bari..

ber-- neşe abla,hiç zahmet etme.. kimse sabah kalkacak gibi görünmüyor..
 başka bir proğram yoksa..biz kahve içmeye geliriz,öğleden sonra..

neş-- peki madem.. irem,zuhal figen.. sizleri de bekliyorum...
zu-- biz buradayız,neşe ablam..içmediğimiz yer de değil.. biliyorsun..sonra görüşürüz..

hepimiz kalktık,tokalaşıp öpüyoruz neşe ablayı..
tu-- ben kalkamadım,kusura bakmayın..
neş-- önemli değil.. iyi geceler..
ir-- size de.. lütfü abi nerede..
neş-- sanemi alıp,indi o.. selamı var..
ir--tu-- as..

neş-- zuhal,ziya nerede..
zu-- arkanda..
zi-- ablam.. geldim,buyur..
neş-- benimle aşağı gelir misin..
zi-- tabi gelirim..
neş-- hoşçakalın..
ir--zu-- güle güle..

ziya ve neşe abla çıktılar salondan.. bizimkiler,pistte oynuyorlardı..
hiç görmediler bile gittiğini..

*******
yasin,figen zuhal konuşuyorlardı..
annem de ertanı uyutmuş,işaretle safiye hala ve cemil beyle beraber  gideceklerini anlattı bana..
 mügem de uyudu.. terlemesin diye saçlarını kaldırdım yüzünden..

ir-- tuna.. ertan da uyumuş.. ve gideceklermiş.. arabası varsa babamdan isteyeceğim.. ben bir bakayım..
tu-- tamam da,isteme..
ir-- ( gülerek kalktım ) kucağında mı tutacaksın hep..
buna dayanamam,olmazz..

tu-- ben de,abime vermeyi düşünüyordum zaten..
ir-- ( dans eden eren- gönül çiftine bakıp ) kıyamammm..yeni kavuştular daha..
tu-- bir tercih yapman lazım..

*****
ben karşı masaya gidip.. annemle,safiye halanın arasına oturdum.. zerrin,ayşe teyze ile..
keriman-faruk çifti de masadalar..

cem-- ziya nerede,irem..
ir-- neşe ablayla aşağıya indiler,cemil bey..

ah-- çocuklular gidiyor,ne yaparsın.. ertanın arabasını alsak,dahaotururduk ama.. bizi affedin zerrin hanım.. ayşe hanım.. yarın bekliyoruz tamam mı..
zer-- affedecek birşey yok,ahmet bey.. lütfen,hiç zahmet etmeyin..
bir başka zaman rahatsız ederiz..

ner-- zahmet değil,zerrin hanım.. safiye sizi de bekliyoruz..
saf-- nermin sağol da,figenle hiç görüşemedik.. yarın gece gidecekmiş
bende onları çağırmayı düşünüyorum..
ner-- sen bilirsin öyleyse..

ir-- zerrin ,ayşe ve keriman teyze.. siz niye gitmek için acele ediyorsunuz ki..
çocuklarınız büyük,hepsi çalışıyor.. kalın ,telaşemiz bitti.. şimdi de
keyfini sürelim..

ay-- iremciğim ..sağol bizde kalmak isterdik ama sıcağınız çok fena..
faruk-- izmir de sıcaktır ama burası bir başkaymış.. kavurdu bizi..

ir-- ( gülerek ) dediğiniz doğru da,damatlarınız da sizi düşünerek önlem
aldılar.. umarım, yarın kaldığınız yeri tam olarak gördüğünüzde.. fikriniz değişir..

cem-- yaylaya da gidebiliriz faruk bey.. birde oraları görürsünüz..
faruk-- salihle,mahmut beye tabiyiz.. cemil bey.. onlara sormak lazım..

ah-- cemil sizin yayla uzak,tekire gideriz.. ben sorarım şimdi..

ziya otelin kat görevlisiyle şakalaşarak içeri girdi..
ikisi de.. küçük beşikleri iterek getirdiler bizim masanın yanına..
kat görevlisi gitti..

ir--  bunlar da ne..
zi-- beşikk.. teyze,ertanı yatırabilirsin.. tunayı da azat edeyim dedim..
iyi yapmamış mıyım ,irem hanım..

ir-- çokkk iyi oldu,bu ziya..

ah-- ( babam yatırdı ertanı ) nerden geldi aklına..beşiğin buraya gelmesi, yasak değil mi..
ir-- ziyaya yasak değil.. herkesi tanıyor..
zi-- aynen öyle enişte..

tuna da geldi yanımıza,mügeyi usulca yatırdı.. saçını,eteğini düzelterek..

tu-- sağol ziya,niye önce getirmedin diye.. eren  isyan edecek..
zi-- ( güldü ) getirecektim dee.. neyse affettiririm kendimi..
ir--( kalktım )  müsadenizle,görüşürüz..

Hiç yorum yok: