Translate

20 Mart 2012 Salı

981.bölüm..


dayımın bürosunda müvekkilleri varmış.. sekreterin yanında , beklerken..
tunayı aradım..

va-- bahadır holding buyrun..
ir-- benim,vahide hanım.. gelen giden var mı..

va-- az önce,herkes buradaydı.. irem hanım.. abileriniz,eşleri..
yasin beyler,bülent beyler.. yeni akrabalar da.. otobüsle geldiler..
ergün bey de,düzeneği kurdu..sağolsun... (gülerek)  burhanla bakışıyoruz..
tuna bey,.nedim beyle konuşuyor..   bağlayayım mı..

ir-- derya  geldi mi..
va-- evet,kolyeleri de söyledik.. onun ki de kopmuş,satan adama söyleniyordu..
sağlık olsun,üzülmeyin diye bizi teselli etti kızcağız..

ir-- tamam ,hadi bağla..
va-- görüşürüz..
ir-- görüşürüz..

 iki çalmadan sonra açıldı telefon..
tu-- efendim..
ir-- meşgulmüşsünüz rahatsız ettim ama

tu-- rica ederim, buyur..
ir-- dayımın yanındayım,daha konuşamadık.. işi var..
yanındaki şahıs, noterimizi yarın için.. yemeğe davet etmiş..
biliyor muydun..

tu-- hayır,daha neler duyacağım bakalım.. ben abdullahı arayıp,haber verdim..
niyeyse pek sevindi... onu atlamışsın..
ir-- hah hah hah..

tu-- halama gittiler,sonra kuaföre gideceklermiş..
biraz acele et istersen..
ir-- tamam canım.. hoşçakal..

kapattım.. dayım girdi odaya..
erol-- oo,irem hanım..hoşgeldin..
ir-- hoşbuldum..

erol-- içeri geçelim,gel.. kahve içer misin..
ir-- herkes beni bekliyor dayı.. başka zaman içeriz..

onun odasına geçtik.. kapıyı kapattı..
masasının önündeki, iki koltuğa karşılıklı oturduk..

ir-- beni mutlaka arasın demişsin,hayırdır inşallah.. birşey mi oldu..
ve beni niye öpmedin sen..küs müyüz..

erol-- (gülümsedi nihayet,uzanıp yanağımdan öptü.. )
yok canım,aklım karışık..atlamışım..   nasılsınız..

ir-- iyiyiz şükür..  telaşlıyız biraz..abim evleniyor, nikah beşte..
 bekleriz.. biraz garip ama benim de dün haberim oldu..
 siz nasılsınız..
erol--  yengen İstanbula ailesinin yanına gitti..bir ay bekarım,iyiyim yani..
haberim var,sağol.. tuğrul ve orhan bey beni çağırdılar.. birkaç gün önce..
dün de tuna arayıp,davet etti de gelemeyeceğim..
 bir dava için.. akşama Ankaraya gitmem lazım..
çiçek gönderdim,sen de tebrik ettiğimi söyle..

ir-- allah kavuştursun.. söylerim.. ee.. sadede gelsek artık.. neslişahla mı ilgili..
erol-- ( içini çekerek,arkasına yaslandı)hayır, bu konuştuklarımız aramızda kalacak,
söz ver..

ir-- tunayla ilgiliyse,söz vermem..
erol-- hayırr..
ir-- iyi,söz..

erol-- öyleyse,anlatacağım masalı iyi dinle.. tamamen uydurma..içimden geldi..

ir-- tam öğlen vakti,sırası mı şimdi... uykumda var..üstelik..
 direk söylesene.. imalarla niye zaman kaybediyoruz,bilmem ki..

erol-- ( gülerek ) öyle gerekiyor,uyutmalık değil.. gözünü dört aç.. diye anlatıyorum..
kariyeri ve halivakti yerinde olan birileri varmış..
bazı sorunlarla uğraşmak zorunda kalmışlar,zamanında..
sorunlar değişip,azalsa da... tamamen bitmemiş..

ir-- bitmemiş mi? öldü sandığımız yaşıyor dersen,kalp krizi geçiririm herhalde..

erol-- ben geçirmediysem,sen de geçirmezsin.. neyse..
 çevrelerinde ki,zararlı tiplerin profilleri değişmiş demek istedim..
iş çevresinde sivrildikçe dikkat çekiyorlarmış..
başarı,onlara dost kazandırdığı gibi.. kıskanç düşmanlar da kazandırıyormuş..
 koruma amaçlı yapılan bazı girişimleri.. farklı yorumlamışlar..

ir-- madem aramızda kalacak,açık konuşmanın vakti geldi..masalı geç lütfen..
farklı yorumlamaya gerek kalmaması açısından, direk soruyorum..
neden hala dinleniyorum.. üstelik habersiz..
büromda özel genel,birçok konuşma oluyor.. mahremiyetimi sağlamak istemem..
yanlış mı..  ne gibi bir tehdit altındayız ve kim tarafından, söyle de bilelim..
sen böcek yerleştirmek için uğraşıyorsun,ben de temizletmek için.. yoruldum valla dayı..
elli tane çıktı ,pes yani...bu kadar da olmaz...

erol--( kaşlarını çatarak ) elli mi dedin..  49 undan,ilgim ve  bilgim yok,yemin ederim.. ben bir kere aracı olmuştum, o kadar..
savcılık kanalı ile dinleniyormuşsun..
 ortada çok ciddi bir,iftira varken..
bu kadar kolay nasıl aklandın sanıyorsun..
o kayıtlar hayatını kurtardı..ve şükür ki,bilgim dahilinde değildi ..
cihaz sayısından haberdar değilim ama temizlettiğinde olanları,
biliyorum..telefon trafiği inanılmazdı.. sana birşey oldu diye, aklım çıktı..

ir-- iyiyim,gördüğün gibi.. kayıtlar işe yaramış olabilir de.. dinlenmeyi reddediyorum..
sakıncalı sayılabilecek şeyler konuşuluyor bazen..
aleyhime kullanılmasına göz yumamam..
madem haberin yoktu, yine öyle olsun..
vazgeçilmiyorsa,bende kendimce önlem alırım.. kimse kusura bakmasın..

erol-- iremm,dur..
ir-- ( ayağa kalkıp,öptüm yanaklarını ) duramam hoşçakal dayıcığım,
oğlunun gününü gör inşallah..

erol-- ( şaşırıp,ayağa kalktı ) ne dedin,sen..
ir-- ( güldüm) yengem duymasın da,oğlun olacakmış.. bekar olduğunu da sanma..
ben uğraşamam ama ablalarına söylersem gerisini sen düşün..

erol-- hah hah hah..

ir-- anneannem de, annemdeydi.. git bir gör...
tunaya bir tane dinleme cihazı bulduk demiştim,haberi yok diğerlerinden..
atmadım,iade edebilirim..
çağırmandan  huylanmıştı,kısa  ve genel bir özet geçerek..
özlemiş diyeceğim anlaştık mı..

erol-- ( sarıldı bana ) anlaştık,yalan da değil hani..
sen iadeyi,dinlemeyi kafana takmadan ..bürona gelip gidenlerle
konuşmalarına odaklan..
en ufak bir tehditte elimizde delil olsun.. tamam mı..

ir-- ( gülümseyerek,çekildim ) görüşürüz..
erol-- tamam mı dedim..

ir-- bu sefer top bende... hala dinleneceksem..istediğimi dinleyecekler,canım.. by..

dayımın dur demesine aldırmadan.. çıktım bürosundan..

Hiç yorum yok: