Translate

18 Mart 2012 Pazar

976.bölüm..

bir saat sonra.. batu beyin işaretiyle yayın bitti..
kalktım yerimden..
ir-- iyi geceler..
ba-- size de..

başımla selam verip,çıktım odadan.. tuna orada mı diye..
ilk oturduğumuz odaya bir gözatınca, burcuyla gözgöze geldik..

bu-- eşini arıyorsan..
ir-- aramıyorum,burcucuğum.. herkesin yeri belli.. ona göre davranılırsa
sağlık açısından.. daha iyi olur diye düşünüyorum.. umarım beni anlamışsındır..

burcu kıpkırmızı oldu,ben yürüdüm..
gülümseyerek binanın merdivenlerini iniyordum daha.. bir baktım araba önümde durdu..

içeriden kapıyı açarak..
tu-- vukuat var mı..
ir-- ne.. hah hah hah..
binip,kapıyı kapadım.. kemerimi takarken,hareket etti...
ir-- işte böyle eğleniyorum,sıkılmadın umarım.

tu-- yoo,handeyle burcu varken.. ne mümkün.. arkadaşlığımdan,pek memnun oldular..
ir-- tunaa,canına mı susadın..
tu-- hah hah hah...

ana yola çıkınca.. hızını artırdı.. ben de iki sigara yakıp,birisini verdim..

ir-- ufff,çok geciktik... ne yaptılar acaba..
tu-- kahkahalarını dinleterek,bana canlı yayın yaptılar..
keyifleri güzel,merak etme..
ir-- iyi sevindim.. istemişler mi..

tu-- yok,kahveyi siz gelince içeceğiz dedi abim..
balkonda yemek yiyip,muhabbet ediyorlarmış.. anne ve babalar gelmiş..
yarın nikaha geleceklermiş.. diğer akrabaları da..
kızlar okuldan gelip,onları görünce şok olmuşlar..

ir-- olmuşlardır tabi.. tunam,şimdi nikah olacak ya..nasıl ayrı kalacaklar ki
tayin mi isteyecek ela..

tu-- bilmem,onlarda düşünüp.. konuşmuşlardır nasılsa..
orhan abi gelecek,tuğrul da gitmezse yazı geçirirler..

ir-- ufuk "kayne alıyken geliymisin "demişti.. gitmeye mecburlar..
tu-- okul bitinceye kadar,idare edecekler... iremm..

ir-- efendim..
tu-- asilliğim onaylanmış..
ir-- ayy.. çokk sevindim.. görevin hayırlı olsun aşkım.. inince öperim,hani tebrik için..
tu-- ( gülerek ) sağol da.. öpemezsin,görürler.. balkondalarmış dedim ya..
ir-- hımm,çek sağa..
tu-- hah hah hah... evde tebrik edersin,hayatım..

ir-- ben unuturum diye şey etmiştim.. acelem yok,canım..
tu-- ne unutursun, ne de unuttururum.. dert etme..
ir-- hah hah hah..

takı kutusunu aldım,çantamdan.. takıyorum..
tu-- yarın kuyumcuya gidelim..
ir-- ben ikisine de aldım,hayatım.. yarın büroya gönderecekler...
tu-- iyi yapmışsın..
ir-- tunaa,bülentlerr.. onlar nerede.. gitmedilerse çok ayıp olur..

tu-- sorduk,söyledik..  uzun süre oturunca.. yeliz rahatsız oluyor,
gelmeyelim .. bizi affedin dedi..bülent..  ısrar edemedik..

ir-- canım ya,allah kolaylık versin.. bu sıcakta ne kadar zor..
hiç  sesi de,çıkmıyor garibimin.. bülentin yurtdışına gitme ihtimali varmış..
yalnız başına .. çalışırken iki çocuğa nasıl bakacak.. düşündükçe kötü oluyorum..

tu-- bir yol bulacaklar,iremim.. elimizden birşey gelmez ki..
ir-- daraldım,biraz hızlan..
tu-- geldik geldik.. daralma..

iki dakika sonra.. apartmanın önünde durdu tuna...
indik.. yukarıdan sesleri geliyor..kalabalıklar...

uf-- iyemmm..
ir-- (başımı kaldırıp,el salladım ufuğa ) ufuğumm sen,eğilme lütfenn..
tuğ-- tutuyorumm..

içeri girdik.. asansörü beklerken
tu-- ufuğun havuza düştüğü gece.. tuğrulla ela ..
ufuğun başında.. sabahlamışlar.. sabah ela gidince,
tuğrul,bülentle hastaneye götürmüş.. tepeden tırnağa tetkileri yapılmış.. çok şükür,birşeyi yokmuş..
ir-- hımm,söylemişti bana..

asansörle yukarı çıkarken.. yanağımdan öptü beni..
ir-- bu ne şimdi..
tu-- sen olmasaydın....
ir-- ( parmağımı değdirdim dudağına ) kısmet tunam.. ben,sen değil..
 çırpınsan da.. ellerinin arasından kayıp gidiyor sevdiklerin..
allah ,hayırlı uzun ömür versin.. onun ömrü varmış..

asansör durunca.. kapıyı iterken..
ir-- alacağın olsun tuna.. şimdi niye açtın bu konuyu..
tu-- ( gülümseyerek elimi tuttu ) düşünemedim pardon..

çıktık koridora.. kapıda bekliyorlar bizi..
ela-abim..menekşe-orhan bey....
tu-- iyi geceler..
size de dediler..

kapının önündeyiz tam..
tuğ-- e gelsenize..
tu-- irem,hadi..

ir-- bana ne ,bana ne... madem bizi beklemişsiniz.. girmem için..
erkeklerin teklifini duyayım..önce..

or-- ohooo.. yandık biz..
tuğ-- gelinn.. ne diyorsun sen..
me-- orhan,tuğrul.. tunayı içeri alın.. bakın nasıl giriyor.. nazlı hanım..

ir--tu--tuğ--or--ela-- hah hah hah..

ir-- menekşe ben sizin için demiştim.. bak, bu yolun geri dönüşü yok..
iş ciddileşiyor..

ela-- hani sen,tuğrulla tanıştığımızda abilerim,kocam diye anlatıyordun ya.
her konuda haklıymışsın... ben tuğrulla ,o yolda yürümeye varım..
çabuk gir içeri. bulmuşken.. .kaybetmeye niyetim yok iremciğim...

ir-- vayy,helal olsun elticiğim.. bunu duydum ya,abimi sana verdim gitti..

tu--tuğ--or--ir--ela--me-- hah hah hah..

içeri girdik, sarılma tokalaşma faslı gerçekleşti antre de...
salon, balkon cıvıl cıvıl.. sesler yükseliyor..


Hiç yorum yok: