Translate

15 Mart 2012 Perşembe

969.bölüm..

gö-- ( salondan çıktı) iremmm..
ir-- gönüll..

sarıldık,öptük birbirimizi.. gayet iyi görünüyor.. genç kız gibi olmuş..
saçlar,fizik süper..

ir-- harika görünüyorsun,gönül.. allah nazardan esirgesin..
gö-- amin.. sende öylesin..  tuna hoşgeldin..
tu-- hoşbulduk gönül..

er-- hadi buyrun..

salona girdik.. klima çalışıyor..
ir-- halam nerede..
er-- karşıda.. ayşeyle gece oraya gittiler.. ikna edemedik..
ir-- ay siz bizim için mi kalktınız..
gö-- yok,hayatım.. müge altıda uyanmaya alışık..

masa hazırdı da.. koltuğa oturduk,nasılsın muhabbeti yapıyoruz...
mügeyi almak istiyorum..gelmiyor cadı.. tunaya sarılmış,bırakmıyor..
ir-- bücüre bak..
er-- bebekliğinden belliydi.. ne şaşırıyorsun ki..
akşam bizi bıraktığında , zor ayırdık.. toplantıya yetişebildin mi ,tuna..

tu-- iremi bırakıp,gidinceye kadar.. epeyce zaman geçti..başlamışlardı,
  gece çok geç saate kadar.. kaldım abi..
ir-- dün çok uzun ve stresliydi.. sıcaklarda etkiliyor,akşamda toplantı olunca...
bana geldiğinizi söylememiş,tuna.. daha şimdi öğrendim..

gö-- sağlık olsun,işler zorluyor bizi.. ama çare yok..
ir-- evet,haklısın.. ( saatin 9:30 olduğunu görünce )
mesela benim,gitmem lazım..

er-- kahvaltı etmeden,olmaz.. biz oturalım hadi..

tu-- ben çağırayım.. geldiğimizi görmedilerse..
rahatsız etmeyelim demişlerdir.. yasinin arabası parkta mıydı,irem..

ir-- hiç dikkat etmedim.. tuna,bırak çağırma..
biliyorsun işim var..

tu-- biliyorum daa ( mügeyi verdi kucağıma ) unutacağına bahse girerim..

ir-- ( gülerek,öptüm yanağını) girme,kaybedersin.. haber vereyim büroya..
er-- tuna sen arasana.. halamı ben çağırırım..
tu-- iyi,çağır..
gö-- ben de çayları koyayım..

****

tunanın dediği gibi..rahatsız etmemek için gelmemişler..

 onlar kahvaltı etmişler bile.. hala çaktırmadan,dün akşam,üstü tuğrulla gidip ..parayı verdim,
tapuları aldım..dedi.. hayırlı olsun dedim..

 mügeyi seviyorlar,biz de kahvaltı yapıyoruz..
yasin de,yeni kalkmış.. gözleri şiş.. onlarda yeni görüşüyorlarmış..

er-- yasin,ne bu halin.. akşamdan mı kaldın,oğlum..
gö-- aman eren, yeni uyanmış daha.. ne soruyorsun .. yasin,gözün aydın..
 mutluluklar dilerim..
ya-- sağolun,gönül hanım..

gö-- gönül de, yasin.. iş hayatında, yeterince resmi konuşuyoruz zaten..
ya-- peki gönül.. dün arabayla, Ankaraya gidip geldim de..
ondan böyleyim  eren abi...

tu-- niye uçakla gitmedin..
ya-- beş mühendisle beraber,bu çevredeki istediğimiz özellikte
iş yaptırabileceğimiz fabrikaların.. kapasite , işçilik ve fiyatlarına
 baktık.. ertuna.. .
ilk etap için bir fikir edinelim demiştik.. Ankaraya kadar gitmişiz..
geç yola çıktık,hep ben kullandım..onları şantiyeye bıraktım,eve geldiğimde
saat dörttü..

ir-- işe gitmeyeceksen.. git yat yasin.. yol yoruyor,insanı..
ya-- gitmeyeceğim de,işim var.. unutmuşuz koşturmayı,mahvoldum..
ziyaya allah yardım etsin..

er-- amin.. bu gece geliyorlarmış herhalde..
ir-- öyle demişti zuhal.. siz tuğrul abimle görüştünüz mü..

gö-- görüştük,sağolsun akşam geldiler...elayla menekşeyle tanıştık..
çok sevdim,inşallah mutlu olurlar..
ir-- inşallah.. bu akşam da,figenle tanışırsın.. geliyor değil mi yasin..
ya-- evet..

ayşe kahve yapmış.. getirince..
ir-- mutfakta içelim,ayşe.. bücür var..

gö-- siz içebilirsiniz,mutfak sıcak.. ben onu,banyo yaptırıp uyutacağım..
mu--( kısık sesle ) gönül kızım..

gö-- ( döndü) buyur hala.. ayy,uyudu mu..
mu-- uyudu ya.. diğer salona götürelim,serin serin uyusun çocuk..
er-- peki,ben alayım hala..

tu-- bak,o kadar şikayet ediyordun çocuktan.. sessiz sedasız uyudu..

er-- haline aldanma,tuna.. akşam kendine geldiğinde görürsün..

tu-- değişmiş, büyümüş.. ağlamıyor.. daha ne göreceğim..

abim aldı,kucağına.. halamla muazzez hanımda peşinden  gidiyorlar..
ir-- genç bayanlar.. öptüm sizi.. birazdan gideceğim..
mu-- tamam gelinim..
fi-- işin rast gelsin kızım..
ir-- aminnn..

onlar çıkınca,yasin sigara verdi hepmize.. gönül de aldı..
gö-- sağol yasin..  müge, doğduktan sonra..
bu üçüncü sigaram...

ya-- rica ederim de, ne denir afiyet olsun muu.. bu ne irade mi..
ir-- (gülerek) ben olsam.. diğer ikisini ne zaman,nasıl içebildin derdim..

gö--tu--ya-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: