Translate

15 Mart 2012 Perşembe

968.bölüm..

19:30 ve 07:00 arası .. fazlasıyla bize özel olduğundan bahsetmiyorum..
ama tek kelime ile muhteşemdi..

 tuna sabah -giyinmek için -dolabı açınca uyandım..

ir-- askıda takım elbisenn..
tu-- günaydın,düşünceli karıcığım..
( askıdan aldı kendi takımını,kendime getirdiğimi görünce ) irem,sen bunu
giymeyeceksin değil mi..
ir-- ne o ,bakayım..
,( gösterdi, mini etekli elbisemi.. güldüm ) hayır,belki giyerim diye getirmiştim..

kalkıp,esnettim vücudumu.. gelinliği ,tunanın çıkardıklarını vs.. askıya astım..o giyinirken.
çantaya koyacaklarımı yerleştirdim..

tu-- ( giyindi o ) teşekkür ederim.. takım almışsın..
ir-- evet,güle güle giy.. gece giymen içindi aslında ama tişörtü alınca..
seslenmedim.. bir dakika.. düşünemedim.. bir şeye ihtiyacın var mı..

tu-- ir-- hah hah hah..

tu--  ( kravatını düzeltirken, öptü beni) organizasyon ve sen süperdin..
dinlendim,yenilendim.. bir kaç gün,kimseye sinirlenmem herhalde..sağol bir tanem..

ir-- sen de sağol.. gecikeceksin,git hadi..
tu-- o ne demek,gelin hanım..
ir-- damat bey.. bir saat daha uyuyayım,lütfenn..
tu-- olmazzz.. bırakamam, aklım sende kalır... hadi aşkım..
ir-- of tunaaa..off..
tu-- söylenmee..

oda servisini çağırıp.. eşyaları gönderdi..
etek,gömlek.. ayakkabı.. giyinip.. saçlarımı ördüm..
çantamı elime alıp,odaya göz gezdirdim..

ir-- hazırım..
tu--( elimi tuttu, odadan çıktık.. asansörde gülerek) yüzünü asma da..
seni üzdüğümü sanmasınlar..

ir-- ( güldüm)  kendini çok kaptırdın bakıyorum.. kim sanacak..eve gidiyoruz..

tu-- ( yanağımı okşadı,gülümseyerek )ben ne dediğimi biliyor muyum.
 hala şoktayım..
ir-- okula gidince, ayıkırsın..
tu--............

********

arabaya binip hareket  ettik.. off yine çok sıcak.. güneş gözlüğümü taktım..

ir-- çanta bagajda mı..
tu-- arka koltuğa koydum..

eğilip,baktım.. bir oyuncak var yerde..
aldım elime.. yumuşak plastikten,minik bir ördek..

ir-- bu ne..
tu-- ( baktı ) ördeek..
ir-- yapma ya.. ben at sanmıştım.. arabaya bir  çocuk binmiş.. annesi ve
seninle ilişkilerini- ben fikir yürütmeden..-  anlat istersen..

tu-- ( gülerek ) nasıl bir fikir oluşturdun,söyle.. ama düşünerek olsun lütfen..

ir-- pekii.. ertan ve ufuk olamaz.. müge de.. bura.............
gönülll..  aaa, duyduğum ses onunduu.. abinler mi geldiler..

tu-- bravo bildin..
ir-- eh tuna.. toplantının hiç sırası değilmiş.. niye söylemedin..ayıp oldu desene..

tu--  toplantı bu,ayıp olur mu.. kendimize özel olduğunu bilmiyorlar nasılsa..
sen bana sürpriz hazırlamışsın.. erenle gönül geldi diye.. bozmanın alemi yoktu..

ir-- ( uzanıp,yanağını öptüm ) sağol canım.. biraz hayal kırıklığına uğrardım herhalde..
tu-- ( elimi tuttu )bir geceyi kendimize ayırmışız,şartlar da müsait.. hayal kırıklığına neden
olamazdım.. bu dünyadaki hiçbirşey senden daha değerli değil..

ir-- senden de..şımarabilir miyim..
tu--beni şımarttığın gibi..istediğin kadar..

tu--ir-- hah hah hah..

********
saat sekiz oldu..
halamların evinin önünde durunca..

tu-- iremm..
ir-- bu ses tonu,birşey söyleyeceğini anlatıyor.. dur, ben tahmin edeyim..
tu-- dinliyorum..

ir-- yarın tuğrul abin evlenecek..
erenler ,o yüzden geldiler.. ben evde uyuyamayacağım..
 sen de,damat olacağını bilmeden izin aldın amaa kader utansın.. kahvaltıya bekleniyoruz.. bildim mi..

tu-- hah hah hah... mükemmelsin..

ir-- biliyorum,öğlen iş meselesini halledelim..
istediğim kadar da şımaracağım .. ela bilmiyor mu daha..

tu--  menekşeyle,orhan abi de nikahlanacak. ailelerini arayıp.. niyetlerini söylemişler..
bugün onlar gelecekmiş,kızların haberi yok.. akşam öğrenecekler yani..

ir-- kız istemeye falan mı gideceğiz..
tu-- bilmiyorum,o daha net değildi..hadi inelim..
ir-- dur,kravatla cekedi çıkar..okula gitmiyorsun nasılsa..

 çıkardı çabucak ,koltuğun üstüne  koydu..indik arabadan..
apartmana girip,zile basarken..mırıldandım..

ir-- bende gelinliğe benzer bir model ,diktireyim bari..
tu-- hahhh hah hah..

eren abi,kucağında mügeyle açtı kapıyı...

er-- tunayı böyle güldürecek ne dedin gelin... maşallah gözümü alıyorsunuz..
ir-- sağol abi,rakibemi göreceğim dedim diye güldü..

müge tunaya atılıyor.. büyümüş bücür,çokkk güzel olmuş,çok..
tombul,kollar bacaklar ortaya çıkmış.. tuna aldı.. ben de abime sarıldım..

ir-- hoşgeldin abimm..
er-- hoşbulduk,gelin..

Hiç yorum yok: