Translate

15 Mart 2012 Perşembe

967.bölüm..

ir-- niye gelmiş,ziyarete mi..

va-- evet,mutlaka görüşmek istediğini söyledi..tuna bey,gitti.. o geldi..iki saattir bekliyordu yani..
derya huylanmıştı ya,gerçekten bu adamda rahatsız edici birşey var..
güya sohbet edermişiz gibi,ağzımdan laf almaya çalıştı..
aklını tuna beyin servetine takmış.. muhasebe kayıtlarında hata bulamadı
şimdi orayı karıştırıyor.. arazilerin tapusu var mı,dedi bana..
   
ir-- var tabi,baktı ya.. konu açmak istemiş o..
senden ne kadar bilgi alabilirse kar,onun için..
ben de ona takacağım ama bulaşmak istemiyorum.. iyisin değil mi..

va-- iyiyim, gelmenizi o yüzden istemedim..
ir-- sağol,vahide hanım.. yarın görüşürüz..
va-- görüşürüz,kolay gelsin..

kapadım,derin bir nefes alarak arabayı aradım..
tu-- efendim..
ir-- yalnız mısın..
tu-- hayır..
ir-- saat altıya geliyor,niye değilsin..yanında kim varsa,ek çabuk..
tu-- yetişirim,toplantıya.. 

ir-- hımm,yetişmezsen platin goncayı göremezsin..
 xxx oteli.. 176 nolu odada bekliyorum seni.. öptümmm..
bir kadın konuştu sesini gönüle benzettim ama ne alaka diye düşünüyorum..

tu-- siz başlayın,galip bey..  iremin de toplantısı var..
onu götürüp,geleceğim.. gece uzun.. tamamlarız nasılsa...

ir-- eksik bırakmak söz konusu olamaz zaten..
haaa,o arabada verdiğin pakete bakmadım,onu da getir pintii..

tu--( gülerek) a.s.
kapattı..

bende aklım sese takılmış vaziyette..bonemi çıkardım,
 .. giyinip.. makyajımı yaptım..

duraktan,taksi istedim.. çantamı,askıyı alıp.. evden ayrıldım..

*******

otel odasında
askı çanta dolaba yerleşti..
bir saatte diktirdiğim gelinliğime dokunarak gülümsedim..
kadın tüm çalışanlarını seferber etti,sağolsun..

tabi modeli ,kumaşı farklı bu çok özel.. kocam görecek sadece..onun için..
son derece cömert dekolteli olmasının  hiç sakıncası yok..
duvağım bile var.. tuttururum hemen.. kısa platin peruğuma..

balkonda nehir manzarasına bakarak.. bir sigara içtim..

kapı tıklatılınca..kalbim yerinden fırlayacaktı sanki.. koşup açtım..
tuna elinde kırmızı güller,saçımı görünce kalakaldı..

tu-- iremmm,aşkolsun.. ne yaptın sennn..
ir-- ( elinden tutup,içeri girdirdim.. ) hoşgeldin sevgilim.. çok beğendiğini
biliyorum.. bunlar bana mı..

tu-- evet,sana.. ( peruk olduğunu anlayınca,gülerek ) yüreğime indirecektin..
çıkar şunu.. lütfen.. bu sıcakta ne kadar lüzumsuz..

ir-- ( gülleri aldım ) neyi çıkarayım,kıyafetleri diyorsan
 biraz sabırlı ol hayatım.. lüzumsuz şeyleri sen çıkarırsın demiştim..

tu-- hah hah hah..
ir-- nasıl da hoşuna gittiii.. paket nerede..

tu-- arabadaa... yemeğe indiğimizde alırız, çok istiyorsan..
içindekiler gerekli  değil ki, şu anda..

ir-- kim demiş,ben  istiyorum şimdi al lütfen.. yemeği burada yiyeceğiz çünkü..
bende senin için giyineyim.. ya daaa  soyunsam mı acaba.. ne dersin..

tu-- beni bekle derim.. beş dakika sonra buradayım..
ir-- sabırsızlanıyorum.. anahtarı al..

o çıkınca kapıyı kapayıp, yemek siparişi verdim aceleyle..
sonra üstümdekilerden kurtulup,gelinliği giydim..
 peruk oynadı yerinden,çıkardım bende..

saçlarımı açarak savurdum.. birkaç toka yardımıyla duvağı tutturup.. yüzümü
örttüm.. aynadaki görüntüme ıslık çalarken.. kapı açıldı..

tu-- sevgiliiimmm.. ben.. ge......hiiii... iremmm...
ir-- ...............
tu-- bir gün sayende kalpten gideceğim... bu ne halll.. ne kadar yakışmışşş..
yüz görümlüğü mü istiyorsun.. konuşsana..
ir--.........................
tu-- hazırlıksız yakalandım.. ayakkabı giydirsem.. olur mu..

( konuşmadan,eteğimi kaldırıp ayağımı açtım..
tuna ,gelinlik ayakkabılarımı giydirdi bana .. ellerinden tutup kaldırdım)

ir--- ben hiç böyle birşey düşünmüyordum.. ama ayakkabıları görünce..çokk duygulandım.. arzu ediyor demek ki diyip.. elimden geleni uyguladım..ne gelinlik aynı,ne de biz ama mayıs ayında evlensek nasıl olurdu..
 denemiş olacağız..hem kalpten falan gidemezsin damat bey..
gelin hazır cesurken,dile gelmişken..keyfini sürelim bence..

tu-- şok oldum,inan ki.. ne yapacaktım şimdi,biraz yardım etsene..bana..

ir-- aman da,şaşkın ve utangaç damadımız yardım istiyormuşş..
tu-- hatırladımmm,duvağını açacaktım..

açtı ve alnımdan öptü..
ir-- üstünü çıkar,
gömleğin düğmeleri beni rahatsız ediyor, seni de edebilir.. tişört verebilirim..
kısa ..uzun,kollu.. yarım kollu.. nasıl olsun..

tu-- hah hah hah..