Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

961.bölüm..

cengiz beyi aradım önce.. altı villa diyince..
sabah sabah, adamın neşesi yerine geldi..

ir-- ikisini halam,ikisini kayınbiraderlerim..
ikisini de, çok yakın dostlarımız alıyorlar.. sizin yanınıza gelecekler..
komisyonumdan haberdar değillerdi.. yine bilmesinler ,
bende aynı oranda fiyattan düşmeniz amacıyla..
 vazgeçiyorum.. rahat alabilsinler,sarsılmasınlar diye..
kabul ederseniz ,çok sevineceğim cengiz bey...

ce-- peki ,irem hanım.. orası aile sitesi gibi olmuş..
satacağınız üç ev daha var.. komisyonunuz onlar için geçerli..

ir-- mahçup ediyorsunuz beni.. sağolun..
halam birim fiyatı soruyor,kaç lira diyeceğimi söyleyin lütfen..

ce-- ( hesap makinasının tuşlarının sesini duyuyorum..
ben hesabı yaptım da,o söylesin istedim )
xxx lira diyebilirsiniz irem hanım..

ir-- tamam,çok teşekkür ederim cengiz bey.. iyi günler..
ce-- bilmükabele.. iyi günler..

kapatıp,yeniden kaldırdım ahizeyi..
ay-- buyrun..
ir-- ayşe,ben irem.. dün arayamadım..eline sağlık,börek çok güzeldi...

ay-- afiyet olsun,irem hanım.. yine yaparım.. sizi halanız aramıştı,veriyorum..
ir-- öyle mi.. hoşçakal..

mu-- gelinim.. merhaba.. oğlumun yüzü güldü mü..
ir-- merhaba halacığım.. elbette,şüphen mi var..

mu-- yok canım.. ben ne kadar para çekeceğim bankadan,
 onu soracaktım aslında ..dilim sürçtü..

ir-- hah hah hah.. senin dilini yerimm,yerim..
mu-- kuzumm.. tuğrul geldi.. yeme kısmını atlıyorum..

ir-- hah hah hah.. anlaşıldı.. ben cengiz beyle konuşup,
fiyattan % 10 indirim yaptırdım.. her villa xxx lira oldu..

mu-- anladım sağolasın.. yasin sabah istemem diye sinirimi bozdu,
size de söylemiş herhalde..
sen bilme de, yine de alacağım.. tuğrul da,erenle kendisi için
para getirmiş bana..o da tansiyonumu fırlattı..
bunlar,hiç dinlemiyor sözümü..

tuğ-- şikayet etme kıza..

mu-- ederim,sen sus bakayım.. iremm,yavrum .. diyorum ki.. gece bülentim,sen.. tunam.. yavrumun hayatını kurtardınız..  para, hayatı satın alamıyor.en iyi sen biliyorsun..
bugün hepimiz ağlıyor olabilirdik.. ben size de,villa almak istiyorum..
yok deme bana.. gönlümü kırma..

ir-- ( içimi çekerek ) peki hala.. dediğin gibi olsun..
yalnız şöyle yapalım, bülent hediye kabul etmez kesinlikle..
orhan beyi de,itmiş gibi olmamak.. için..  onlar yarısını bilip, versinler..
fiyatı sen,ben ve abim tamamlayalım.. sor abime kabul ediyorsa..
 ben cengiz beyle yeniden konuşayım.. onlar tapularını alsınlar...

mu-- he bunu iyi dedin dur,sorayım..
anlattı abime.. tamam dedi,abim aldı telefonu..

tuğ-- kız cadı,aklınla bin yaşa.. halamla,tunayla uğraşıp ..
sözünü dinletiyorsun ya..bravo sana..

ir-- aa,onlar melek gibi ayol.. asıl tunaya bravo demek lazım..
tuğ-- hah hah hah..
ir-- ufukla ela nasıllar.. bülent gelmedi mi seninle.. ufuğu nereye bıraktın..

tuğ-- ela ve menekşeyi sabah orhan abi götürdü Mersine.. bülentle ufuğu hastaneye götürdük kontrol için.. iyiymiş şükür..  çiftliğe gittik.. o eşya topluyor,naille villaya getirecek..
ufuğu da,yelizin yanına götürdüm .. uyuyor..
 öğlen,cengiz beyin bürosunda buluşacağız.. menekşeyle orhan abi de gelecekler.. satış için..

ir-- abim, nasılsa hiç fiyat bilmiyorlar..villa xxx liraydı..
%10 iskonto yaptırdım..
 yarısını versinler..
gerisini biz tamamlarız.. halamın tapuları hazır olunca.. parasını verir..

tuğ-- anlaştık.. sen haber ver cengiz beye..

ir-- tamam.. hoşçakal..

kapadım yeniden aradım,cengiz beyi..
ir--  ev sayısı arttı cengiz bey.. seçmişler, onlar numaraları söylerler size..
halam yarın,diğerleri bugün alacaklar.. yalnız bir ricam var ..
onlara yarı fiyatı söyler misiniz.
 halam,onları da oğulları gibi görüyor ama
 hediye kabul etmeyeceklerini bildiğinden..böyle bir yol izleyelim dedi..

ce-- tamam irem hanım..  % 10 komisyonunuzu alabilirsiniz..
ir-- peki cengiz bey.. görüşürüz..
ce-- görüşürüz..

kapatıp kalktım.. koridordan geçerken..
ir-- abime derken ben esir oldum... abiii, neredesin..

Hiç yorum yok: