Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

959.bölüm..

ir-- ( hareket ederken )acıktımm..
tu-- ( saklama kabını açıp,sarma verdi ağzıma ) buyur hayatım..
ir-- sağol..

tu-- sen villa almak istemiyordun ya.. cengiz beyi ara..
 bülentin villa parasından komisyonunu düşsün..

ir--  hepsi arkadaşımız,farklı davranmak sorun yaratır..bence.. şimdi aklım çalışmıyor..
sabah bulurum birşey..

tu-- ( bir tane daha verdi) öğlen seni alırım,beraber gideriz philibe..
ir-- baktın mı, bütçelere..

tu-- baktım,tahmin ettiğimiz gibi bir sonuç çıkmış.. sabah nedim beyle,
ticaret odasında buluşacağız.. pamuk için.. haberin olsun,yoktun duymadın..
tafra yapma adama..

ir-- olabilir ..arasın,efendim..
tu-- ( içini çekerek ) bir hafta uzaklaşabilseydik keşke.. çok yoruldum..

ir-- keşke.. bir hafta olmasa da yarını bize ayıralım.. olmaz mı..
tu-- bilmem olur mu..

ir-- oldururuz..saat altıdan sonrası.. bana tabisin, kabul mü..
tu-- pekii,kabul de.. telefonları açmayacak mıyız..

ir-- hımm, ikimizin de toplantısı var.. dedik mi.. aramazlar..
  istisna yok,herkese aynı şeyi söyleyeceğiz..
tu-- iyi.. deneyelim..

ir-- deneyelim dedin de aklıma geldi..
radyoda..müdür yardımcısı,güzide hanımla tanıştık.. beni çağırtmış.. ondan geciktim..
gayet ciddi,bakımlı ama bana karşı önyargılı olduğunu da saklamayacak kadar
açık sözlüydü.. kendisi tırnaklarıyla tutunarak gelmiş bulunduğu yere,
tepkisi tepeden inmemeymiş.. şahsıma değilmiş..
başarılı olduğum ve diğer arkadaşlar tarafından da önerildiğim için..
paket programları seslendirmemi teklif etti..
kayıt yapılıp..farklı saatlerde yayınlanacakmış...
konuştuk,bir kahve içtik..
cuma yayın öncesi,deneme kaydımı kendisi yapacak..
seninle iyi anlaşacağız dedi..

tu-- o konuştuk ve kahve içtik kısmında kimbilir neler söyledin kadına..
iyi anlaşacağız dediğine göre.. etkilemişsin..

ir-- aynen öyle.. asansöre binerken.. ona bakarak..
 meşhur el hareketimi yapmayı öyle çok istedim ki.. ama yapamadım tabi..
içimde kaldı..

tu--  içinde kalmasına.. çok üzüldümm..
yarın saat altıdan sonra,istediğin kadar yap.. hani deşarj için..

ir--  bende goncayı çağırıp,senin deşarj olmana yardımcı olurum..
ne istiyorsan yap..
cuma gününe tutulmuş olsam da.. mutlu bir tuna görmek istiyorum..

tu-- çok cömertsinn..
ir-- biraz da sen olsan..para falan taksan,goncaya..

tu-- cık,masraf olurr..
tu--ir-- hah hah hah..

evin önünde park ettim.. ıslak çamaşır çantasını tuna , bende ayakkabıları aldım..
terlikle yukarı çıktık ama ayaklarımız kirlendi tabi...

kapıyı açarken..
ir-- maruf mu geldi.. yukarıdan sesini duydum sanki..
tu-- bilmem, olabilir..

içeri girince..
ir--  dur.. ben terliğin üstüne basıp.. ıslak havlu getireyim..sileriz ayağımızı..
tu-- sen  bırak o ayakkabıları..
ir-- ( bıraktım da) niye ..

ev terliğini alıp,giydi.. beni de kucağına aldığı gibi banyoya götürdü..
küvete bırakırken..

tu-- havuz suyu klorluydu.. cildinde kalmamalı..
ir-- anladım anladım.. sürpriz demem için zemin hazırlıyorsun..
tu-- tek düşündüğüm oydu..
ir-- bilmem mii.. sürprizzzz...
ir--tu-- hah hah hah..

***********


perşembe sabah..

üstümde tonlarca ağırlık var sanki.. tüm vücudum ağrıyor.. havuz ve tuna yormuş beni..
 yataktan kalkmadan..elimi kolumu bacağımı oynatarak..
hareket ettiriyorum..
kolumu bir yere çarpmışım herhalde.. morarmış,acıyor..
nasıl uyuduğumu bilmediğim için.. görmemişim.. midem de gurulduyor..

tu-- ( uyanmış,bana döndü) ne yapıyorsun.. bu ses ne..
ir-- hah hah hah.. midemden geliyor..goncaya hazırlık,jimlastiği yapıyorum..

tu-- ağrın mı var.. klimadan mı oldu yoksa..
ir-- hayır, gece kasmışım kendimi.. tutulmuşum..

tu-- masaj yapayım mı..
ir-- yok aşkım,sağol..
tu-- giyin de, kahvaltıyı dışarıda yapalım..

ir-- masraf olur diyordun..
tu-- ( öptü beni) gonca için geçerli o..

ir-- yazık be.. garibime.. ( oturdum yatakta ) tunaa,burhanın artık içeride
oturmasını istiyorum.. klimadan o da faydalansın..
ergün abime kamera takması için aradık.. faksa da bakacak.. azerbaycana
göndereceğim onay belgesini..

tu-- tamam.. derya gidecek gibi,onun odasında otursun..
ir-- ( kalktım yataktan) derya gitmez ..evlense bile,said gelir bence..
ben antreyi uygun görüyorum.. abim nereyi derse.. orada oturur..

elimi yüzümü yıkayıp.. dişlerimi fırçaladım.. saçlarımı at kuyruğu toplarken..
tuna geldi, banyoya..
tu-- saçların öngördüğümden fazla kesilmiş..

ir-- tek amacım, senin vicdanının bir santim
daha rahatlatmaktı kocacığım..  ben uyurken ölçüyor musun yoksa..

tu--ir-- hah hah hah..

o traş oldu,ben de giyinip... yatağımı kapattım..makyaj yapıyordum..

tu-- ooo,pek şıksınız irem hanım...
ir-- eh işte.. ağamın gözü gönlü açılsın dedim...

tu-- benim açıldı da, başkalarının açılırsa o kötü..
bankaya, fabrikaya gideceğimizi.. unuttun mu..

ir--(aynadan bakarak) hayır.. içi görünmüyor.. açık ve kısa da değil..
elbise yakışıyorsa ne yapabilirim ki.. allah vergisi.. kocacığım..

tu-- ( gülerek.. ) ben ne giyeyim,şımarığım..

ir-- ( kalkıp ,yanına geldim  ) tercihim giymemen.. ama bej rengi takımın
uygun olur.. gömleğin de burada.. ben çamaşırları alayım balkondan..

tu-- peki hanımefendi..

Hiç yorum yok: