Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

958.bölüm..

uf-- yihhuuu.. babaa, taksana..
tuğ-- gel takayım..
ir-- tuna  ayakkabıma bak.. ikinci,beyaz ayakkabı faciası..
tu-- canın sağolsun,alırız..

ya-- birinci de,olay nasıldı..
tu-- ( gülerek bana baktı ) muhteşemdi yasin..
or-- anlatsana..
tuğ-- mümkün değil,anlatmaz ama ben ufak bir tiyo vereyim..
irem,çamurlu suyun içinde ayakkabı arıyordu..

tu--ir-- tuğ-- hah hah hah..

ir-- sizde gelin diyordunuz.. atlayın bakalım maharetinizi görelim..

or-- yarış istiyorsan.. tuna girmesin.. hepimiz yeniliriz ..
ir-- olsun,ona yenileyim.. ama yarış falan istemiyorum..

ela-- ufuk dur,büyükler girsinler önce.. onlar atlıyorlar ya.. biz seninle
merdivenden inelim olur mu..
uf-- oluyy..

tek tek atlıyorlar,suya.. tunayla ikimiz kaldık.. ela da,merdivende ufukla
bekliyor.. kenara oturmuşlar..

tu-- ( kısık sesle ) saçında ki boyaya ne oldu..
ir-- su mucizesi kocacığım.. sabah sürprizz diyecektim ama olmadı..
tu-- sen yine dersin canım..

or-- hadiii..
tu-- ela,ufuğu bırakma..
ela-- tamam..

ir-- ufuğum bak.. tuna hadi.. atlayalım..
tu-- bir ikiii,üç..
ikimizde atlayıp.. alttan yüzerek.. diğer uçtan çıktık..

uf-- iyemm,amcaa.. çok güzeldii..
ir-- sağol bir tanem.. hadi gel..

ufuğun o neşesini,kahkahalarını da hiç unutamam..
az önce ki olay hiç yaşanmamışcasına ne eğlendi yavrum... ama biz perişanız..

bü-- yeterince suda kaldık.. üşütmeden... çıkalım artık..
or-- tuna siz de, gitmeyin..bizde kalalım.. bu halde arabaya binilmez.. ıslaksınız..

tuğ-- onlar alışık,abi.. hah hah hah..
tu-- tuğrulll..

ela-- tuna bırak anlatsın..
ir-- abi bana borçlandın.. bilmem anlatabildim mi..

tuğ-- hımm,canımı verebilirim.. nasıl ödememi istiyorsun..

ir-- 80-81 yıllarının sakıncalı kısımlarını hafızandan silip..
bundan sonra mutlu olursan ödeşiriz..

tuğ-- (başını salladı) tamam gelin.. anlaştık..

çıktık merdivenlerden.. havlulara sarıldık.. ufuğu kuruluyor abimde.. ela kollukları indiriyor..
or-- bu havuzun üstünün kapatılması gerekiyor..
bü-- çekilin,kapatayım.. adam herşeyi düşünmüş...

bülent bir yere bastı.. havuzun üstü brandayla kapanmaya başladı..

ya-- bu çok güzel oldu..
ir-- evet,yasin sen kalıyor musun..
ya-- kalmayacaktım da.. nasıl gideyim.. siz nasıl gideceksiniz sahi..

ir-- tunam çantayı getirince.. giyinip gideceğiz yasin..
sana da,ödünç mayo veririm..

ela-- hazırlıklıymış,bak..
ir-- ufuğu balcalıdaki havuza götürmek istiyordum.. ondan yanıma almıştım ela..
tu-- iyi düşünmüşsün,getireyim..

ye-- hepiniz gelin.. kuru havlulara sarılırsınız..
tuğ-- bence evlerimize gidelim,yeliz.. irem diğer anahtarlar halamda.. yarın
görüşürüz,herşey için sağolun.. iyi geceler..

güle güle dedik.. menekşe-orhan,abim-ela ve ufuk gittiler..
biz de koltuklarda tunanın gelmesini bekliyoruz..

mu-- bülentt,irem allah razı olsun sizden.. öyle çok korktum ki.. gözümüzün önünde
boğulacaktı yavrum..

bü-- ben ne yaptım ki.. irem kurtardı..
ya-- hiç görmedik bile.. hep kollukla geziyordu çocuk.. ne zaman çıkarmış..
fi-- iremle ertunayı görünce çıkardı..
siz suya atladığınızda..
kalbim duracaktı neredeyse..

bü-- şimdi nasılsın,firuze teyze..

fi--(gülerek) yasinin hamile olduğunu öğrendim ya..iyiyim..

ya-- muazzez hanım  ne ara hamile kaldın,kaç aylık diyince..
ben bile inanacaktım neredeyse..
mu--fi--ya-- ir-- ye-- bü-- hah hah hah..

mu-- ben de bir terslik var ama ne diyorum..

ir-- o da bülentin tokat etkisiydi.. sağolsun yeliz de uyardı..
ben sarhoş gibiyim..hala kendime gelemedim..
ufuk gündüz de , gece de.. mahvetti beni..

ye-- sayende onaylamış elayı.. anlattı abin.. sen onun idolüsün,her dediğin
kanun..
ir-- farkındayım da.. yanlış birşey anlar diye, nasıl konuşacağımı şaşırdım..
 çocuk yetiştirmek,büyük sorumluluk..

ya-- ( tuna gelirken,arabasının anahtarını uzattı )
anne,muazzez hanımla siz benim arabaya gidin isterseniz.. ben de gelirim birazdan..
fi-- tamam.. iyi geceler,size..

bü--ye-- ir-- iyi geceler..

içerisi de pek güzelmiş,sahiden.. banyoda değiştim ben..
ıslakları poşete koyup çıktım..

tuna da, yasin de giyinmiş.. yeliz oturun dediyse de..

ir-- başka zaman olsun yelizim.. ev hayırlamasına geliriz..
bü-- yarın gelin,uygun olursanız.. cengiz beyin yanına uğrayıp,
tuğrul abiyle,çiftlikten eşyamızı getireceğiz..

tu--( arabanın anahtarını verdi )bende kalmış.. söz vermeyelim,
haberleşiriz.. hadi hoşçakalın..

öptüm yelizi,bülentle  tokalaşırken..
ir-- sağol bülent..
bü-- sen de sağol..
yolcu ettiler bizi...
****
arabaların  yanına yürüyoruz..

ya-- muazzez hanım,bize de villa almak istediğini söyledi..
herkesin yanında itiraz etmedim ama ben istemiyorum..
tu-- neden..

ya-- birçok neden var ama en önemlisi almasını istemiyorum..
yeterince destek oldu.. burada bile olmayacağız,villa almak çok gereksiz..

ir-- haklısın yasin.. ama hep bir arada olunmasını arzu ediyor..
o geleceğe yatırım yapıyor yani,şimdi oturamayacağınızın farkında ..
kirasını kullanırsınız, figenin çok masrafı olacak..

ya-- idare ederiz.. yarın ben yokum,haberiniz olsun.. aldırmayın diye
söyledim..
tu-- biz de yokuz.. dinler mi bilmem ama sabah söylerim yasin..

ya-- sağol,iyi geceler..
tu-- size de..
hala ve firuze hanıma el salladım.. bindik arabalara

Hiç yorum yok: