Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

957.bölüm..

çıkıp çıkıp,atlıyorlar.. kıyafetlerle.. havuz keyfine bak..

ir-- (mırıldandım) bu ne ya.. birisi falan mı düştü havuza.
tu-- haberim yok.. arabada seni arıyordum ben.. çok geciktin..

ir-- genel müdür yardımcısı çağırmış,onunla konuşuyordum..
niye yüzün asık diye sormuşlardır.. ne dedin..

tu-- bir tek halam biliyor nedeni,o da tuğrul anlattığı için..
diğerleri de,niye sorsun... kendilerince tahmin ettiler..

ufuk gülerek bize doğru,koşuyor.. onda mayo var,abim hazırlıklı gelmiş demek ki..
uf-- iyemm..
ir-- ufuğum koşma.. ayağın çıplak.. kayarsın..
tu-- ıslaksan,bana gel.. ufuk..
( durdu birden.. döndü arkasını.. yürümeye başladı.. )

tu-- ufukk,ne oldu ..
ir-- ıslaksan ireme gitme  dedin,küstü çocuk.. ( cekedimi çıkarıp,tunaya verdim.. )
ufuk gel,oğlum..  amcan ceketim var diye dedi.. çıkardım,sarılabiliriz..

koşup,geldi.. kucakladım..
ir-- canımm, yüzüyor muydun sen.. beğendin mi,havuzu..
uf-- beğendim... çok iyi bilmiyorum yüzmeyi.. kolluklarım vay...
ir-- ufuk topuklu ayakkabım var ya .. yürürsem,düşebiliriz...
kucağımdan indirip,elini tutsam olur mu..
uf-- oluy..

üçümüz beraber yürürken.. diğerleri de gördü..
sizde gelin diye bağırıyorlar bize..

havuzun kenarında durup..
ir-- merhaba keyfiniz bol olsun.. yedek kıyafetiniz yoksa.. çok güleceğim halinize..

bü-- iremm,bu villayı ben.. 5.numarayı orhan abi.. 6.yı yasin.. 7.yi tuğrul abi alıyor..
yedek kıyafet sorun değil yani..havada sıcak..

ir-- oo,hayırlı uğurlu olsun.. güle güle oturun..
or-- sağolasın..

tuğ-- tunayı razı et,siz de gelin..
ela-- yüzü gülmüş tunanın.. gelir bence..

me-- gece çalışma irem.. kocan yıpranıyor..
ir-- biz giysili yüzemiyoruz,ela..

ela-- aa,nasıl yani..
ir-- nasıl anladıysan öyle olsun.. hiç uğraşamayacağım..
me--ela--tuğ-- or-- ir-- tu--ye-- mu-- fi-- ya-- hah hah hah..

kenardaki koltuklarda oturan halamın,firuze hanımın yelizin yanına gittim..
öptüm onları.. bende oturdum.. ufuğu da takip ediyorum.. gözucuyla..

hepsi havuzdan çıkıp, havlulara sarıldılar.. önümüzde suları süzülürken..
konuşuyoruz.. çok beğenmişler ,heyecanla anlatıyorlar..
tuna da,balkondan sandalye getirdi yanımıza...

herşey birden oldu.. havuza birşey düştü,sanki...
ayağa kalkıp,ufuğun kolunu havuzda görmemle beraber.. koşup suya atladım..
tuna da arkamdan atlamış..  yakaladım,ufuğu.. suyun yüzüne çıkardım..
 paniğimizi görmeliydiniz.. yardım etti,kıyıya uzattık çocuğu..

bülent el koydu olaya..ufuğun yuttuğu suyu çıkarıyor.. oturdu yere..
 abim çırpınıyor..
kadınlar çığlık çığlığa.. bağırıyorlar..

ir-- merdiven nerede,tunaa..
tu--bırak şimdi.. bas dizime,hadi..

ayakkabım olduğunu unutup, bastım.. yasin de,elimden tuttu.. ..
çıkıp,ufuğun yanında diz çöktüm yere..

ir-- hadi bülent.. hadii..
bü-- çabuk fark ettin neyse ki,fazla su yutmamış ..

ufuk öksürmeye başlayınca..
ir-- çok şükür allahım..
bü-- tamam tamam.. sakinleşin.. kendine geliyor.. korkutmayın çocuğu..

ye-- bülent,irem  kalkın siz.. babasıyla ela, otursun yanına..
bu anı hiç unutmayacaktır.. kimse,endişeli..üzüntülü konuşmasın..
suçlamayın onu.. hatta kolluklarını takıp.. beraber yüzmeyi teklif edin..
korku yerleşmesin.. sonra uyarırsınız..

yelizin direktifine uyup kalktık.. onlar oturdular..
tuna omuzuma havlu koyup,sardı..
sinirlerim boşaldı.. titriyorum,dişlerim birbirine çarpıyor..
sandalyeye iliştim..  halamla,firuze hanım donmuşlar sanki..

gözüm ufukta..neyse kendine gelip,oturdu.. şaşkın şaşkın,hepimize bakıyor..

bü--( tunaya havlu uzattı ) ireme ,halana ve firuze hanıma tokat gerekiyor.
 dikkatlerini çekecek birşey yap tuna.. bir başka şok lazım.. ..

tu-- vuramam .. doktor sensin.. ne gerekiyorsa yap..
bü-- beni dinleyin.. size bir müjdem var,firuze teyzee.. yasin hamileymişş..
ya-- hıı..
fi-- nee,çok şükür allahımaa..
mu-- kaç aylık oğlum.. ne ara hamile kaldın..

bülent başardı, dikkatlerini çekti..
biz nasıl gülüyoruz.. sinirler yıpranmış zaten..

ela ufuğu kucağına almış,abim saçını okşuyor..bir yandan gülüp,
bir yandan ağlıyorlar..
menekşeyle orhan bey.. yasini tebrik ediyorlar..
yasin bülente ters ters bakıyor..

fi-- bülenttt.. yasinin hamile kalmayacağını bilmiyor musun..oğlum..
mu-- hee, figen yok ki..
kahkahamız inletti etrafı..

ya-- bülent doktorluğundan şüpheliyim.. nereden çıktı bu şimdi..

tu-- ondan şüphe etme ,yasin.. çok iyi bir doktor ve dost o.. hamileysen
bülentin suçu ne,canım..

ya-- yapma ertuna.. yapma.. annem ,kötü kötü bakıyor valla..
or-- annesi figense sorun yok..
me-- emin değil galiba..
ya-- menekşee..

uf-- iyemmm ,sen de ıslanmışsın..  havuza giyelim mi..
ir-- ( omuzumdan havluyu indirip,ayakkabılarımı da çıkardım ..
ayağa kalkarak) ,
kolluklarını tak,girelim ufuğum.. seni mi kıracağım..


Hiç yorum yok: