Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

955.bölüm..
gü-- ( sigara uzatınca aldım,kendisi de alıp yaktı..)
bazı insanlar,yerlerine tırnaklarıyla tutunarak gelirler..
 bazılarıysa tepeden inme.. benim tavrım,durumaydı..
şahsınıza yönelik değildi,irem hanım....
yanıldığıma da memnunum..
teklifimiz, ilk etapta..tanıtıcı program seslendirmesi..
kayıt edilip, belirli saatlerde yayınlanacak..

ir-- hımm, ne zaman kayıt olacak.. ne kadar sürecek ve kaç tanıtıcı
 programdan bahsediyorsunuz..

gü-- deneme yanılma yöntemine göre değişecek.. program sayısı ve süresi..
beğenilmeye göre artıp,eksilebilir.. ilk kaydı,cuma yayın öncesi yapabiliriz..
bir saat önce gelseniz yeter..

ir-- peki,güzide hanım.. deneyelim.. görelim.. kahve için teşekkür ederim..
cuma günü görüşürüz..

ayağa kalktım,tokalaştık...
gü-- görüşürüz irem hanım.. bir dakika,ücreti sormadınız..

ir--- şahsınıza karşı saygısızlık etmek amacında değilim..
beni tanımıyorsunuz,doğal olarak da ..
 tırnaklarıyla tutunanların hakkını, hiç bir zaman yemeyeceğimi
bilmiyorsunuz.. 
emeğin kutsallığına inanan birisi olarak..
 istemesem de, tepeden inme gelmiş olmaktan.. öyle anılmaktan
 rahatsızlık duyuyorum.. .
 hal böyleyken.. kabul etmediğim görevin ücretini konuşmak da..
aç gözlü olduğuma dair,yanlış bir ön yargıya yol açabilir..
tepkimin duruma olduğunu anlayacağınızı ve  hoşgöreceğinizi umuyorum..

gü-- (gülerek) seninle iyi anlaşacağız..
ir-- umarım..

benimle birlikte çıktı odadan ,sekreterine..
gü-- not al,ayça.. cuma 20:00 21:00 arası.. b stüdyosunda kayıtta olacağım..
hazırlık yapılsın..
-- tamam efendim..

başımla selam verip.. merdivenlerden indim..

***

arabaya binip,hareket ettiğimde.. saat dokuz olmuştu ve hala çok sıcak..
mayıs ayına yeni girdik üstelik.. bir sigara yaktım,halanın evine gitmeden..
biraz sakinleşmek için,göl kıyısına döndüm.. ağır ağır ilerliyorum..

lokantalar dolu.. müzik sesleri geliyor her yerden.. sahilde kalabalık..
insanlar nefes almak için akın etmiş sanki..

bir büfeden soğuk kola aldım..
ir-- burada havuzlu villalar yapılmış..nereden gitmem gerekiyor ,biliyor musunuz..
--   evet.. ilk kavşaktan.. sağa dönerseniz..
görürsünüz.. ama giriş biraz aşağıda..
almak istiyorsanız acele edin bence..  az önce de, birileri sordu.

ir-- sağolun..
*******

sormama, tarife gerek bile yokmuş..
yolun aşağısında serpilmiş gibi duran..ışıklandırılmış villalar.. havuzlar
 görülüyormuş zaten..

sağa yanaşıp durdum.. bulunduğum yerden hepsi görülmüyor ama gördüğüm harika..
havuz beni çağırıyor sanki..

kolamdan bir yudum almıştım ki..
telefon çaldı..  isteksizce açtım..

ir-- buyrun..
mu-- irem neredesin yavrum.. geciktin,merak ettim bu kaçıncı arayışım....

ir-- işim uzadı,daha yeni çıktım halacığım.. bir yere uğradım,gelirim birazdan..

itfaiye aracı geçti arkamdan,telefondan da duydum sanki..
mu-- he bende onun için aradıydım.. eve gitme,biz orada değiliz..

jetonum düştü..
ir-- halam, villalar hakkında.. ne dediler sana..
mu-- tuğrul,sus oğlum.. kulağımın dibinde bıdı bıdı konuşmasana..
kız anladı.. nerede olduğumuzu..

ir--  oğullarını gönder arabadan.. öyle konuşalım..
mu-- e duydunuz işte.. hadi   .inin bakalım..

kapı sesleri geldi..
mu-- evet kızım,indiler..
ir-- emin misin , tanıdığım birisinin nefesini duyuyorum..

mu-- hah hah hah.. o nefes, hiç susmasın kızım..
asık yüzlü tunayı unutmuştum.. hiç çekilmiyor valla..

ir-- amin,bence de..  niye oradasın,baskı mı yaptı abim....

Hiç yorum yok: