Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

952.bölüm..

ben yerime geçtim.. tunayla abim de.. oturdular.. nedim bey,sigara içiyordu..
bize de verdi.. tuna da yaktı..

bir nefes alıp.. dosyayı abime uzattım..
ir-- abi bu villayı al..
tu--ned-- hah hah hah..

tuğ-- (resme bakıyor )canın sağolsun.. sana almamı mı istiyorsun..

ir-- yok canım.. kendinize alacaksın.. bakma özelliklerine falan..
beğenmezsem al demem.. bana güvenip, tamam diyeceksin..
kabul et,hadi hadi..

ned-- satış taktiği harika, irem hanım..
ir-- sağolun,sıra size de gelecek nedim bey..
ned-- zorr.
ir-- hanii.. dışarı çıkınca..  kimse bilemez demiştik..
ned-- ben gitsem iyi olacak..

tuğ-- tu-- ir-- ned-- hah hah hah..

ned-- ama tuğrul bey tamam diyecek mi..duymak istiyorum..
tuğ-- tamam,irem.. alıyorum..
ir-- aslan abim..hayırlı olsun..

ned-- evet,hayırlı olsun.. tuğrul bey..
bir küçük hatırlatmada bulunmama izin verin.. fiyatı duymadınız..
maaşınız yok.. çalışmıyorsunuz.. mal beyanı da verdiniz..
tarihe bakıp.. hasat olmadığı için.. nereden buldun denilebilir..
eski eşiniz benden para sakladı diye dava açamaması için..
 tapu sizin adınıza olmasın.. lütfen..

tuğ-- sağolun,uyardığınız için..  bende elaya alacaktım zaten..

ned-- bir uyarı daha yapmam lazım.. siz alamıyorsunuz görünüyor ya..
ela hanım da,devlet memuru..
bu villayı , kaç yıllık memur olursa olsun.. alamaz..
hayat standardına bakılır.. özel ders verdim
,kurs verdim le de olmaz.. başka geliri yoksa.. hileye girer ki, başı yanar..
kötülük etmiş olursunuz..

tuğ-- ee, alamayacak mıyım yani..
ned--  tapu muazzez hanımın adına olursa alırsınız..
nasılsa yasal varisisiniz.. diğer varisleri de,bilecek
 ve bir hile düşünmeyeceklerinden.. orası sizin olur..

ir-- vay be.. iyi ki bir şey istedim..

tuğ-- ben yıllarca deli gibi çalıştım,çok da iyi kazandım..
hasatların parasıyla..
yaşam standardımız tavan yaptı.. ailemi çok mükemmel yaşattım..
 para saklamış değilim..nedim bey..
mal beyanım da hileli değil.. paramın olduğunu,yeni öğrendim..
 yine adıma bir şey yok..
erenle aynı şirkette çalıştık birkaç yıl..  benden habersiz,
 maaşımdan kesinti yaptırmış uyanık.. biz bolluk içinde yüzdüğümüzden...
bankaya ne kadar yatmış.. hiç farkında olmadım.. aklımız bir karış havadaydı tabi..
kendi parasını da eklemiş.. dağın başında,üçümüz adına arsa almış..
her yıl, biraz büyütmüş..ben uyumuşum..yada uyutulmuşum.. benden hak iddia edecek son kişi ..eski karımdır yani..
ona günahımı vermem.. yedi bitirdi beni..
tapu kimin adına olursa olsun..
bana dava açacak koz vermeye de,hiç niyetim yok.. dinsizin hakkından imansız gelirmiş..
bundan sonra böyle..

ned-- eski eşiniz hakkında, yorum yapacak konumda değilim..
yalnızca uyarabilirim tuğrul bey..
yaşadıklarınızı siz biliyorsunuz..
gördüklerimiz ,duyduklarımız da haklılığınızı ortaya koyuyor..
yeni öğrenmeniz,birikimin başkası tarafından yapılması.. hiç önemli değil..
kan bağınız var ve sizin maaşınızdan alınmış..
o arazinin alınma tarihi.. sizin,evli olduğunuz zamana denk geldiği için..
iyi bir avukat.. savunmayı çürütüp.. sizi ödemeye mahkum ettirebilir..
lütfen aşırı harcama yapmamaya dikkat edin de..
karşı tarafın dikkatini çekmeyin..
 boşanmalarda.. kadının madur olmaması esastır..
karar çabuk verilir.. ne olduğunu anlamadan..
abinizin emekleri boşa gidebilir.. yani,günahınızı bile alırlar..
ben içinizi daha fazla karartmadan.. gideyim.. hoşçakalın..

onu yolcu ettik.. odamın kapısına yaslandım..

tu-- bende gidiyorum, abi.. hadi sende gel.. aklındakileri dağıtırsın..
tuğ-- ( güldü) orada kaç villa var..irem..
ir-- 10.. yok yok..9..

tuğ-- hepsini sattın.. tapular muazzez sultanın üstüne olsun..
tu-- tuğrulll,saçmalama..
bu nasıl yatırım yapmak.. villanın fiyatını bile duymadın..
eren araziyi mi satmış..

tuğ-- evet.. elayı duyunca.. buraya gelirken söyledi,üçe ayırmış.. hakkımı verdi..

tu--  nedim beyin dediklerini duydun,hakkını akıllıca kullan öyleyse..
eren, yeni bir başlangıç yapıyorsun diye vermiş..
 sen para saçarak.. kime ,neyi ispatlıyorsun ki..hem ben almam .. katkım yoktu.. ikiniz paylaşın..

tuğ-- çok konuşma lan.. nasıl yoktu.. en büyük pay senin aslında,
 tek başına hasat yapıp yolladın.. benim ruhum duymadı ama eren hovardalık yaparken.. bunları da atlamamış..

tu-- boşversene.. bana pay ayıracağına.. abi olsaydı.. olsaydınız..

ir-- yeter ya.. eren de abin,tuğrul da.. sen de kardeşsin ,nokta..villa falan yok.. satmıyorum.. unutun..
akşam ,geç gelirim ben..
tu-- iremm..

ir---- derdim ne neslişah ,..ne  villa.. ne mal mülk..
ister paylaşın,ister paylaşmayın..güçlensin diye çalıştığım,kardeşlik bağınız..ancak bu kadar sağlamlaştıysa..
o sizin probleminiz artık..
ama sorunlarınızı yeniden gündeme getirmeyin..en azından benim yanımda..
 aile sıcaklığına hasret iki çocuk var..
onları da kendiniz gibi yapmanıza izin vermem..
 (içimi çekerek) ikinize de iyi olmadığımı söylemiştim,sınırdayım..
daha fazla zorlamayın beni..

tuğ-- ufuğu alayım ben..yayına gideceksin..

ir-- o bana yük değil abi.. bırak uyusun,çocuk..
gerekirse onu da götürürüm yada bırakırım..
yada.. babamla gönderirim..

tuğrul tunanın koluna girdi,yürü yürü diyerek çıktılar..

odama girip,hırsla önce kameranın fişini çektim..
 kapıyı kapatırken..

ir-- vahide hanım,çok önemli değilse.. telefon bağlama.. özellikle tunayı..

Hiç yorum yok: