Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

951.bölüm..

şen şakrak kebaplar yenildi.. sohbet ederek..
 ufuk söylemiş anlaşılan..
abim,pek şaşkın.. onaylatmak için bana bakıyor da aldırmıyorum hiç..

tu-- kahve içeriz songül.. ama çok zamanım yok..
so-- hemen yaparım..
tu-- sağol,elinize sağlık.. afiyet olsun..

sağolun dediler kalktık masadan..
uf-- benim uykum geldi,iyemm..
tuğ-- burası iş yeri,uyunmaz ufuk.. hem nerede yatacaksın.. yer yok.. seni halama götürürüm..orada uyursun..
uf-- yaa,gitmemm..

ir-- gel, canım.. elini yıka,ben yatırırım seni..

onlar lavoboda ellerini yıkıyorlar..
ben de odamdan uyku tulumunu aldım.. deryanın odasına götürüp.. hazırladım
yastığını da koydum..

ir-- ufukk gell..
tu-- irem,biz konuşuyoruz..
ir-- tamamm..

ufuğu yatırdım,çok mutlu oldu.. öptüm kokladım..
saçlarını okşarken gözü kapanıyordu..
kalktım usulca.. kapıyı aralık bırakarak çıktım..

abimi görmedim tabi.. bekliyormuş.. dur diyince ödüm koptu..
kısık sesle konuşuyoruz..

ir-- ödümü kopardın.. ne bekliyorsun burada..
tuğ-- cadısın işte.. kıvrandığımı anlamadın sanki.. niye bakmıyorsun,bana..
ir-- hıh.. ne bakacağım ki.. elanın yanına oturdun..kıvranmayı da
 hak ettin..
tuğ--  deli mi ne.. zor kabul ettirmişim zaten.. akıllı uslu oturduk işte..

ir-- ( kıs kıs gülerek..) bir deli demediğin kalmıştı..
birde oturmasaydın istersen.. ama gece odalar arası,elayı aramışsın.. kuşlar söyledi..

tuğ-- ( durup yüzüme baktı) kuş? hiii,ufuk mu duymuş..

ir-- evet ama senin aradığını bilmiyor.. ucuz atlattın..
sen ufuğu yabana atma.. uyanıkmış,bücür..
elayı bilerek bırakmamış.. saçı boynu güzel kokuyormuş da.. sarılmış ..

tuğ-- neee.. vay üçkağıtcı..

ir-- elanın "ufuk benim için de çok önemli "demesi.. öpüp,okşaması da lehine
oldu.. oğlun çok akıllı,çokk .. mahvetti ,altüst oldum.. herşeyin farkında..
özel ve başbaşa konuşmak için gelmiş bana..
 seni bilerek dinlememiş..tanıştırmanı,kız meselesi olarak değerlendirmiş..
 elayı seviyorum diyeceğinin de,bilincinde..
aylinin size gelmemesini ..ona küstüğünden sanıyordu..
evlenmek istediğini söylememişsin ama bakışından anlamış.. velet..
sadece beni sevse.. niye bir başkasını seviyor ki dedi..
 elayı seversen,kendi sevgisi azalacak diye endişeliydi
dilimin döndüğünce anlattım..
karar verdi,erkek erkeğe babanla konuş. sen söyle dedim.. söyledi mi..

tuğ-- hımm.. söyledi.. elaya şans ver demişsin..
yüreğimizde herkese yetecek sevgi varmış ama bazıları farklıymış..
aşık olduğun kişiye duyarmışsın o sevgiyi.. örnek de vermişsin..
o benim ruhum olduğu için..
sevgimi anlatmayı başaramamışsın.. her şatta onu..hep seveceğimi anlamış..
evlenebilirmişim.. evlatsın sen,evlat diyip ağlamışsın..

ir-- papağan bu ayol.. kayıt etmiş sanki.. duygulandım,üzülmedim dediğimi
es geçmiş ama olsun.. sonuç olarak.. gözün aydın abi..

tuğ-- (sarıldı bana,sesi titriyor) sağol..
üstümden yük kalktı sanki.. dile benden ne dilersen..

ir-- abii, cadıyım deliyim.. tersim fenadır..  dile benden ne dilersen deme..
zararlı çıkarsın..

tuğ-- olsun,bir kere de senin için zarar edeyim..

ir-- bir daha düşün abi..
tuğ-- hah hahhah..

tu-- iremmm.. gelsenize.. kahveler soğuyor..
ir-- tamamm..
tuğ-- meraklı kocan dayanamadı..
ir-- kocama laf söylemee..

tuna,baktı salonun kapısından..
tu-- gelsenize..
işaret ettim..sen gel diye..

ir-- tuna ,abim.. dile benden ne dilersen dedi.. sınır koymadı..
uyardım ama
pek aldırmadı..birde sen söyle istersen..

tuğ-- elayla evlenmemize ,ufuk onay vermiş.. iremin sayesinde..
dile diyorum, yok diyor..

tu-- hıı.. sen uyarmışsın.. tuğrul da,sarhoş gibi sevinçli.. kabul etmiş..
aldırmıyorsa.. hiç acıma bence.. iste karıcığım.. yapsın..

ir-- diyosunn.. ama ben hiç acımam.. sen biliyosunnn..

tuğ-- tu-- ir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: