Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

949.bölüm..

ufuk bacaklarını sallıyor.. neyi, nasıl söyleyeceğini düşünüyormuş gibi
 bir hali var...

ir-- bana okulundan.. arkadaşlarından bahsetsene.. meselaa öğretmeninle anlaşıyor musunuz..
okuma-yazmayı öğrendin mi..

uf-- öğyendim,kuydalem bile vay.. öğyetmenim ,
aynı sana benziyoy.. çok seviyoyum onu..
eykekleyle top oynuyoyuz.. kızlayla da.. oynanmıyoy ki.. hemen yoyuluyoylay..

ir-- (gülerek) kızlar daha narin olur.. top oynamazsın da,resim yaparsınız
şarkı söylersiniz..
uf-- (gülümsedi) iyemm.. ben kayne alıyken, istanbula geliy misin..

ir-- tek mi..
uf-- yok yaa.. amcamla beyabey..

ir-- geliriz ufuğum.. hiç merak etme sen.. tarihi söylersin..
kanat takmam gerekse bile uçup gelirim..

uf-- hah hah hah...çok komiksin.. aylin teyze de öyleydi.. onu da çağıyacağım..
ir-- mutlu olur eminim..

uf-- iyem,babam beni elayla tanıştıydı..
sen tanıyoymusun..
ir-- hımm,tanıyorum.. çok iyi bir insan..

uf-- aylin de,öyleydi.. senin gibi,onunla da konuşuyorduk..
ama aytık evimize gelmiyor.. bana mı küstü,bilmiyoyum..

yanına gelip.. sehpaya oturdum.. ellerini tutarak..

ir-- ufuğum ,aylinin sana küsmediğine eminim.. o seni çok seviyor..
babanla aralarında sorun çıkmıştır..
bazı konuları anlayamayacak kadar küçüksün..
 seni sevenlerin, yol göstermesiyle ve zamanla öğrenip.. büyüyorsun..
mesela okuma -yazma öğrenmek gibi.. gelecek sene daha da iyi olacaksın..
müge de,öyle.. biberonla annesi yediriyordu yemeğini.. şimdi kaşıkla
kendisi yemeyi öğreniyor  ama yine de,gönül ve eren amcan.. onu uyarıyorlar..
dökmemesi ve nasıl yemesi konusunda..
anlayabiliyor musun demek istediğimi..
(dışarıdan sesler geliyor,kapı açıldı.. vahide hanımla songül geldiler..)

uf-- (başını salladı.. ) evet..büyümesem olmaz mı..
ir-- büyümen kötü değil ki.. her canlı,büyür.. ben büyümesem,amcanla
evlenemezdim dolayısıyla da.. seni hiç tanıyamazdım  değil mi....
 kimi severdim o zaman..düşünsene..

uf-- (gülümsedi) babam da, eykek eykeye konuşalım dedi bana..

ir-- bak,gördün mü.. o da farkında..
babanla erkek erkeğe de konuşabiliyorsun..
sana değer veriyor,fikrini öğrenmek.. paylaşmak istiyor..
oğlum beni anlar,diyor.. bu çok güzel birşey.. dinledin mi,onu..

uf-- cık, elayla niye tanıştıydı sence..
ir-- sence,niye tanıştırdı..
(kapı çalıyor, telefon geliyor.. dışarısı pek hareketli ama kesemiyorum )

uf-- aman iyemmm,kız meselesi işte..
evleneceğim demedi ama bakışlayından anladım.. seviyoyum diyecekti..
niye biy başkasını seviyoy ki..

ir-- ufuğumm.. canım.. bu da seni aşan bir konu..ama seni aydınlatmaya çalışayım..
sevgi bizim doğamızda var..
sevgiler de çeşitli.. vatan sevgisi, çocuk sevgisi.. araba sevgisi.. çiçek sevgisi gibi..
birde karşı cinse duyulan sevgi var ki, çok farklı diğerlerinden..
aşk kadın ve erkeğin güçlü duygularla birbirlerini sevmesi demek..
bu aniden gelişip,ortaya çıkar.. engellenemez..
aşık olduğun kişi ile de hayatını paylaşmak istersin doğal olarak....
aynı benim ve amcanın , bülentle-yelizin.. eren amcanla-gönülün olduğu gibi..
beni anlıyor musun..
baban da elaya aşık olmuş,senin elayla anlaşmanı..mutlu olmanızı..
 çookk arzu ediyor..
bir şans ver ona.. eminim , çok seveceksin..

uf-- hımm.. babam,sadece beni sevseee...olmaz mıı..

ir-- baban seni hep sevdi,hep de sevecek.. bundan şüphen olmasın..
her ne olursa olsun..bu değişmez.. elanın sevgisi ayrı,senin sevgin ayrı..
 yüreğimiz de,birçok sevgiye yer var..
ben.. halamı,fiuze teyzeyi..
amcanı..annemi,babamı.. yelizi,bülenti.. ertanı,yasini babanı..
mügeyi... ooo,çok çok kişiyi seviyorum..
ama amcanın sevgisi hepsinden farklı ve güçlü..

uf--(başını kaldırıp,boncuk gibi gözleriyle bana baktı ) benii,ufuk demedin..

ir-- (çenesinin altına koydum avucumu.. gözlerinin içine bakarak )
evet demedim ama sen biliyorsun değil mi..
 söylenmese de.. sevildiğini bilirsin..
karşındaki kişinin,davranışından..bakışından anlarsın.. hissedersin...
ben seni kalbime koymuşum,kimse çıkaramaz..
babanın sevgisiniyse tarif etmeyi bile başaramam..
sen onun ruhusun.. sen evlatsın,evlat.. (gözlerim doldu.. sarılıp,öptüm yanaklarını.. gözlerimi de
çaktırmadan sildim) ..

uf-- niye ağladın,iyem..
ir-- ( gülümsemeye çalışarak) beni anlayacak kadar büyüdüğünü görünce.. duygulandım..
yanlış anlama üzülmedim ,aksine mutlu oldum..

uf-- biliyoy musun, gece benimle yattı ela.. boynu,saçlayı çok güzel kokuyoydu..
sayıldım,bıyakmadım..

ir-- ya öyle mi.. sen uyumuyor muydun..

uf-- cık.. öptü,yanağımı okşadı.. sonya telefon çaldı.. uyanmayım diye
pısıy pısıy konuştu.. kim ayadı bilmiyoyum da..
hayıy,kesinlikle gelemezsin.. ufuk, benim için de çok önemli.. dedi..

ir-- sen de duymuşsun işte.. önemli olduğunu..
uf-- iyi,evlensinley bayi..
ir-- bunu babana sen söyle olur mu.. yine erkek erkeğe konuşun..
uf-- oluy.. ben acıktım..
ir-- tamamm.. ne istiyorsun..
uf-- kebap..
ir-- kapıyı aç,bak.. kim var,vahide hanım gelmiş mi.. kaç kişilik isteyeyim dimi..

uf-- (ufuk koşarak kapıyı açtı.. bağırıyor ) gelmiişşş.. songül de gelmiş..
iki de amca vayy. birisi çok sevimli.. yanaklayı tombik tombik..

va-- ned-- ce-- so-- hah hah hah..

ir-- amcalar kim miş,bakalım.. ( gittim yanına .. cengiz ve nedim bey
vahide hanımın yanında oturuyorlar.. klima da gelmiş..
içerisi buz gibi .. )
ir-- (tokalaştım ) kusura bakmayın.. bekletmişim sizi.. buyrun lütfen..

onlar odama geçti..
ir-- vahide hanım, 6 kişilik kebap iste.. klimanın parasını verecektim..
va-- siz konuşuyordunuz.. ben kasadan verdim..
ir-- iyi yapmışsın..
odama girdim.. kapı açık.. ufuk girip çkıyor..

ir--(ikisine de bakarak )  hoşgeldiniz nasılsınız..
ce-- iyiyim,irem hanım..
ned-- ben daha iyiyim.. Mersinden geliyorum, belge onaylandı..
vahide hanıma verdim.. işim yoksa,kalkayım..

ir-- sevindim nedim bey.. gitmeyin,bir konu hakkında soracaklarım var..
ned-- peki..
ir-- ne ikram edeyim cengiz bey..

ce-- içtim,sağolun.. ( çantasından bir dosya çıkarıp,uzattı ) ilgileneceğinizi düşündüğüm
villalarım var.. yeni bitti,ilk size getirdim.. içi iğneden ipliğe döşenmiş durumda..konfor ve güvenlikli..
bakın,inceleyin..

broşür değil,makinayla çekilmiş ilk sayfadaki resim..
 iki katlı harika bir villa.. etrafı büyük ağaçlarla çevrili..
yemyeşil çimlerin ortasında da ,kocaman masmavi bir havuz var..
göl de görülüyor yandan.. ikinci sayfada oda,banyo mutfak çizimleri var..

ir-- ( kapadım dosyayı ) nerede,kaç tane.. fiyatı nedir..
yalnız,insaflı bir rakam söyleyin ..
en önemlisi komisyonum ne olacak..

ce--tuğ--ir-- hah hah hah..

ce-- 10 villa,hepsi göl manzaralı.. her villa, bir dönüm arazi için de
 sınır komşulukları var.. ama plan itibariyle yönleri farklı.. full konforlu..
havuz yarı olimpik ölçüde..
su sorunu yok.. beş dakikada doluyor..
boşalttığınız su ile de çimler sulanıyor..
güvenlik tertibatlı.. anahtarı alıp.. gireceksiniz..
 balcalı
yolu üstünde ,ulaşım da kolay.. xxx lira.. yada xxx dolar istiyorum..
dokuz villayı satın,onuncu size hediyem olsun..

ir-- ned-- hah hah hah..

ir-- sağolun cengiz bey ama hediye olmaz.. sattığım her villa için.. % 10
iskonto yapın bana.. anlaşalım..
ce-- peki anlaştık.. ben kalkayım,çok işim var.. tuna beye selam söyleyin..

ir-- a.s.. cengiz bey,ilgilenecek başka kişilere de söyleyin..
bana bağımlı değilsiniz..

ce-- yok,siz uğurlusunuz.. satacağınıza eminim..
anahtarları gönderirim,bir ara gidip görürsünüz.. siz müşteriyi bulun..
göstermeyi de üstlenirim...

ir-- sağolun..
onu yolcu ettim.. odama girdiğimde nedim bey, dosyaya bakıyordu..
oturup,bir sigara yaktım..
ir-- size de satayım nedim bey ,komşu olalım..


Hiç yorum yok: