Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

946.bölüm..

cevzeyi ocağa..
yemekleri de,dolaba koydum..

 tuna da salondaki tabağı bardağı getirdi..
ir-- sen kahveye bak.. bende bardakları yıkayayım..
tu-- başlama şimdi..
ir-- kahve hazır dediğinde, bırakacağım..
tu-- (ateşe bakarak) biraz açsam..
ir-- hayıırr...

bütün bardakları,kaşık çatalları  yıkadım.. kahve ancak pişti..

ellerimi kuruladım.. salona geldik.. klimanın serinliği muhteşem..
ikili koltuğa yan yana oturup.. ayaklarımızı sehpaya uzattık.. sigaraları
içerken..

ir-- nedim beyi,ulu köye mi gönderdin.. izin istedi de benden..
tu--hım.. ulu köy diye mi,istedi.. yoksa..

ir-- yok,bir arkadaşını görmeye gideceğim dedi..
hani uluköyle ilgilenmiyorduk.. fikrini niye değiştirdin..
 para bağlayacağız deme sakın..

tu-- yok canım,değiştirmedim.. ilgilendiğim onur..
 nedim beyi de,gözlem için gönderdim..
orada mı,işletme kapandı mı.. öğrenecek.. haberin olmadan,şu aşamada
yatırım yaparmıyım..

ir-- iyi,çünkü ben yaptım sayılır.. aniden geliştiği için.. sana söyleyemedim..

tu-- patron sensin,karlı gördüysen.. beklenmez.. maliyet ne..destek mi lazım..

ir-- (güldüm..)  daha hesaplanmadı ama kar da ,maliyette
çok fazla diyebilirim.. yarın kemal ve nedim beyi incelemek için göndereceğim..
ihracat yapacağız ama al-sat bazında.. nakliyeyi üstleniyoruz..

tu-- baştan anlat,bakalım.. aniden tır mı aldın da ,nakliyat yapıyoruz..
ne taşıyacağız.. konu bize yabancı.. nasıl dahil oldun..

anlattım,o da sessizce dinledi..
tu-- hayırlı olsun.. yarın izlenimlerini dinleriz ve şartları anlatırlar..
ben de halit abiyle konuşurum..

ir--  daha planlı olmak isterdim de, anlattım durumu..
philip tuna istemezse,girmem ..mutlaka konuş..
aramızda pürüz çıkacaksa,ben zarar etmeye razıyım dedi...
yatırım için ikna ettik..adamın zarar etmesine göz yumamadım..
sen sevinmedin sanki..
yanılıyor muyum..

tu-- bilmediğimiz bir konu.. büyük yatırım,büyük risk demek..
kar kadar, zararı da düşünmek lazım..
kaybetsek,batmayız ama hiç yoktan sarsılırız..
şu ara göze alamıyorum doğrusu..
tırlar onun,şöförler.. vizeler ve mal hazır..bağlantıları da avantaj ama
 iyice öğrenelim kapasiteyi,maliyeti.. ondan sonra imzalarken, sevinirim
tamam mı..
ir-- tamam..

ayağa kalktığımda telefon çaldı..
ir-- hayırdır,inşallah..
tu-- ben bakarım,dur..

kalkıp açtı, ben de mutfağa girdim...
tu-- buyrun......... abii,ne oldu............. uyumuyordum,söyle...
................ hıı..................................................
hıııı.................... hah hah hah..........................
olur,gel vereyim.. ......................................
tamam tamam,kalabilir..
biz idare ederiz..........................................
ne gerek var,kiralamana.......... . halama, ellerinden öptüğümüzü söyle..

kapatıp,yanıma geldi.. yıkadıklarımı duruluyor...

ir-- ee..
tu-- halamlar gelmiş.. elayla beraber,elini öpmüşler ..
kararı duyunca çok sevinmiş ,tebrik etmiş falan..
ısrar etmiş elaya kalması için..
ela gitmem lazım derken.. ufuk uyku sersemi,gelmiş yanlarına..
elanın kucağını
istemiş.. sarılmış,sokulmuş boynuna.. uyumuş.. bıraktıramamışlar..

ir-- ah yavrumm..
tu-- sonuç olarak,ela  gidememiş.. abimde sabah elayı götürmek
için arabayı istedi..gelip alacak şimdi..

ir-- senin arabanın bakımı yapılacak, benim arabayı ver..
tu-- ben nasıl gideceğim,okula.. bakım sonra olsun..

ir-- ne yapalım,taksiyle git.. iki gün önceden randevu aldık,burhan götürecekti zaten..
tu-- tam zamanıydı yani.. çok işim var,yarına..arabayı ben kiralayım bari..

ir-- idare et,masrafımız olacak...
ir-- tu-- hah hah hah..

bulaşıklar bitti,elimi kurulayıp..öptüm yanağını.
ir-- sağol hayatım.. ben yatıyorum..
tu-- tamam,(anahtarımı aldı) beş dakika sonra gelirim..

yatak odasında..
ışığı kapatıp,pencereyi açtım.. biraz hava geldi içeriye..
yattım.. gerisini hatırlamıyorum..

Hiç yorum yok: