Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

932.bölüm..

tuna oturdu , arkaya dönüp..
tu-- kusura bakmayın.. nasılsınız..

hareket ettim...
bü-- biz iyiyiz de.. siz nasılsınız onu sormak lazım..
tu-- gördüğün gibi,gayet iyiyiz..
bü-- yaa,belli ..

tu-- (bana bakarak,biraz kısık bir sesle) tatlı şiparişi vermiştim,
önce onu alalım..
ir-- tamam.. nereye gideceğim..
tu-- mavi köşeye..

ana yola çıkıp,Adana tarafına döndüm..
pastaneye gelinceye kadar.. bülent,tuna ve yeliz ..yaylada olanlardan.. ertandan,
toprakla uğraşmanın zorluğundan bahsettiler..
sinyali verip,durunca.. tuna inmek için.. elini kemerine attı..

ir-- sen  dur,ben alırım.. çiçeği görmek istiyorum..
tu-- iyi, al..

********

içeri girip.. kasaya yaklaştım,tunayı da beni de.. tanıyorlar tabi....
oranın sahibi de geldi.. gülerek.. 

--- buyrun efendim..
ir-- eşim tatlı siparişi vermiş,onu almaya geldim.. borcum nedir..
--- .............. lira.. arkadaş bıraksın arabanıza.. ağır çünkü..

ir-- iyi,bıraksın.. kapının önünde araba.. kaç lira dediniz..

--- onbeş kilo .............. lira.. İstanbula gidecek paketleri ,ayrı ayrı vakumladık.. eşinizin istediği gibi.. herhangi bir sorun olmayacaktır..

ir-- (parayı verip) sağolun.. bugün yeni bir eleman almışsınız,adı çiçek.. görmek istemiştim,yok mu..

--- ( yanındaki garsona çağırmasını söyledi)evet.. yeni başladı,daha acemi..  bir kusuru mu oldu yoksa..

ir-- hayır hayır.. o eşimin ,çok başarılı bir öğrencisi.. . yanıma geldiğinde, burada çalışacağını söyledi.. 
sizi tanıyorum,kollayacağınızı bildiğimden sesim çıkmadı..
görmek istememin nedeni de.. ilk kez çalışıyor,moral desteği vermek içindi..

--- anlıyorum.. hiç şüpheniz olmasın..
ir-- yok zaten..

çiçek önlüğüyle.. geldi yanımıza.. şaşırdı tabi..

ir--- merhaba çiçek.. geçiyordum,seni görmeden gidemedim..
çi-- sağolun,irem hanım..
-- çiçek, üst katla sen ilgilen bundan sonra.. orası daha sakin olur..
çi-- peki efendim..

bir şey için çağırdılar adamı, yine bekleriz diyerek bizi yalnız bıraktı...

çi-- (heyecanla ) irem hanım,şans getirdiniz bana.. öyle sevinçliyim ki.. annem arayıp,müjde verdi..
ir--  öyle mi..kapının önüne çıkalım da.. anlatıver çabucak.. beni bekliyorlar..
çi-- tamam..

kapının önüne çıktık.. arabada tunayı görünce..
çi-- sonra konuşalım isterseniz..
ir-- anlat anlat..

çi-- telefon kulubesinden annemin komşusunu arayıp,burada çalışacağımı ve numarayı bildirmiştim.. yurdu arayıp ,merak etmesin diye.. yarım saat kadar önce.. "gülten hanım,seni arıyor çiçek "dediklerinde.. şaşırdım,koştum hemen.. nasıl tam bilmiyorum ama annem "geliyoruz yavrum ,artık hiç ayrılmayacağız "dedi inanabiliyor musunuz..

ir-- (jetonum düştü nihayet.. gülmeyle ağlama arasın da,sarıldım çiçeğe ) gözün aydın,canım..  kimin getirdiğini bilemezsin ama şansın bol olsun.. (çantamdaki zarftan ,el çabukluğu ile ilk parayı alıp,avucumda kıvırdım.. kaç lira olduğunu bilmiyorum.. 
gömleğin cebine koyarken de) bu da ilk bahşişin.. göreceksin,param da uğurludur.. hoşçakalll..

koşturarak arabaya bindim.. gülerek de, hareket ettim...
tu-- kemerrr..
taktım çabucak..

ye-- o kız kimdi.. irem.. neden mi..
ir-- nee.. hahh hah hah..
bü-- iyii.. değil miş..

tu-- ne oluyor.. birisi bana da anlatsın..
bü-- gerek yok,dostum.. köfte veremem.. tatlı ye sen..
ye--ir-- bü-- hah hah hah..

tu-- allahım sabır ver bana.. bülent de garipleşti.. bulaşıcı herhalde..
açız ,geciktik diye fırça yedik zaten.. tatlı ne alaka yani..
ama sorumlu kişiden.. birkaç saat sonra, intikamımı alacağım..

ir-- (gülerek ) sana ithaf ediyorum kocacığım..
Rüyalar, Rüyaalaar
Rüyaaalaaaaaarrrr
Aaahhhh
Rüyalar Gerçek Olsa!

bü--ye-- hah hah hah..

bü-- güzell.. sizi ,tatlı tatlı didişirken seyretmek keyifliymiş..  kumrular gibi..yorulmasın,kıyamam dedikten sonra.. gerçek iremle tunayı görmek ,değişik geldi bana...

tu-- öyle mi.. ben sana , gerçek tunayı gösteririm bir ara..şok olursun.. zevzek sende.. keyif miş,hıh..
bü-- hahhahhh.. rüyalar gerçek olsaaa...

tuna da dahil gülüyoruz..

ir-- bülentt.. keyfini kaçırmak istemezdim ama o şarkının devamı da var.. nakarat kısmı yanıltmasın seni..
ye--tu--  hah hah hah..

bü-- sen de bir karar ver,canım...
ye-- irem,söyle de.. duysun bülent.. bilmiyor..

ir-- tadım yok ama seni nasıl kırarım..hepiniz eşlik ederseniz olur..
tu-- (mırıldanarak) ben kırılabilirim tabi..

bü-- evett.. skor 1-1.. tunanın sesi çıktı.. saz arkadaysa vereyim de.. atışın aşıklar... hah hah hah..

tu-- irem,durdur arabayı.. bülente  saz çaldıracağım..

bü--- hiii.. irem durma sakın.. niyeti kötü gibiii..
tu--ir-- bü-- ye-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: