Translate

13 Mart 2012 Salı

923.bölüm..

yer sofrasının etrafında oturuyoruz.. şen şakrak,konuşmalar eşliğinde yedik kebapları.. çok beğendiler..  beyler mezelerle devam ediyorlar..

ir-- figen ne zaman geldiniz ,nasıl buluştunuz siz..

fi-- sabah geldik,irem.. büyüklerin gönüllerini alıp, herkesi ziyaret ettik.. dayımlardayken..
 ziya ve zuhal geldiler.. buraya nasıl geleceklerini düşünüyorlarmış.. nasıl olduğunu anlamadım bile.. yasinle planı yapıvermişler.. hep birlikte yemekteyiz şimdi..

ya-- e yalan değil.. ziyaya az destek lazımdı-onun yaptığının yanında lafı bile olmaz..

tu-- bence de.. ama firuze hanımla, halam bozulmuşlardır..

ya-- endişelenme ertuna..   eve uğradık,ziya indi.. artık ne dediyse.. ikisi de gülerek, el salladılar bize..

bü-- bize gerekmiyor ama merak ettim.. ne dedin ziya..

zi-- (güldü ) sorma bülent.. hanımların yanında, söyletme beni..

ir-- aman be, yabancı mı var.. utangaç da değilsin..ee daha ne..

zu-- ben istemiyor olabilir miyim.. (eline köfte aldı) ziya,aç  ağzını.. ireme,aldırma sen.. ye ye.. bir de su iççç..

ya--tu--ye--bü--fi--zu-- hah hah hah..

ziya yutunca.. bir köfte daha aldı,bekliyor.. konuşursa tıkacak.. bayılıyoruz hallerine..

bü-- uyanıkk,saksı yok dimi etrafta..
zi-- sen de mi duydun,bülent..

bü-- aa tabi ki.. senin duymaman...
tu-- (tuna da eline köfte aldı.. ) devam et,hadi..

ya-- biz duymadık..
tu-- ..kime yedireyim ya.. figen yardım et..

ya--tu--ye--bü--fi--zu-- zi-- hah hah hah..

zu-- irem bağlama çaldığını daha duymadık,biz..
zi-- eli yağlı..ben söylerim hayatım.. iste..

zu-- pekii,sorma ne haldeyim istiyorum..
ya-- ahh ah..

zi-- sana ne oluyor..yasin..  balayından yeni döndün.. ahh diyecek olan benim.. belki biraz bülentte olabilir.. tuna zaten.. hepten yanmış..

kahkahayı duymalıydınız.. sonra da,koro halinde söyledik.. nefisti..

yeliz ayağa kalkınca..
bü-- ne oldu,yelizim..

ye-- çok oturdum,biraz hareket etmem lazım..
zi-- hadi hep beraber kalkalım.. ayaklarımız açılsın..
fi-- biz niye kalkıyoruz.. ziya..
zi-- oturduğun yerde dans etmek zor olur diye dedim,figen.. ama siz öyle tercih ediyorsanız.. bilemem..

zu--zi-- tu--ir-- ya--fi--bü--ye-- hah hah hah..

kalktık hepimiz,dans ediyoruz.. beraber söyledik yine..
http://www.youtube.com/watch?v=VRP8cwlqm7s&feature=related


bitirdiğimizde..

ye-- çok yaşa ziya..uzun zamandır böyle gülmemiştim..
zi-- sağol..hep beraber yaşayalım,inşallah..

bü-- amin..gözlerin doğuyor gecelerime..
söyler misin..
zi-- söylemem mii..

 salonda  dansa devam ediyoruz.. ziya söylüyor..

http://www.youtube.com/watch?v=1-p1xF9AfPQ&feature=related

 bitirince coşkuyla alkışladık..

erkekler oturdu,biz de fazlalıkları mutfağa götürdük..

figen bulaşıkları yıkıyor,zuhal bize kahve yapıyor.. ben de
meyve götürdüm..  yelize yukarı çık,uzan biraz dedim ama istemedi..

ir-- zuhal kalacaksınız değil mi..
zu-- kalacağız da burada değil.. figenlerle bizim eve gideceğiz.. ergünle ali de gelmişlerdir şimdi..

ir--  göndermem demedim mi ben.. onlarda gelselerdi ya..
zu-- (gülerek ) işleri vardı,irem.. yerimiz var madem,eşleri ayırıp ..niye rahatsızlık verelim, dimi..

ir-- anladımm,ziya alerji olmasın istiyorsunn..
zu-- hepinizi düşünmüştüm ben..

ye--fi--zu-- ir-- hah hah  hah..

Hiç yorum yok: