Translate

13 Mart 2012 Salı

919.bölüm..

tu-- ne oldu.. kim için gelemez  dedin..

ir-- deryaya dubaiye gideceğinden dolayı.. birşeyler alması ve yanında bulunması için zarfla para gönderdim dün .. içine de not yazıp niyetimi belirttiğim halde.. konuşmak için beni beklemiş.. şimdi de eve bakıyormuş..

tu-- ee,buna mı duygulandın..
ir-- yok.. adenden..ufuk ve mügeden ..yusuf bey den çiçek gelmiş..

tu-- (biraz çekilip,beni sırt üstü yatırdı.. gözlerimde biriken yaşları sildi eliyle.. ) yusuf beyi ,orhan abiye sordum.. son senemde ortak ders almışız.." tanırım,mert bir insandır.. ama çiğdem daha iyi biliyordur.. okula tekrar döndüğü yıl..epeyce samimilerdi "dedi..

ir-- hımm.. çiğdemi de aramışsındır sen..
tu-- yok,aramadım.. fırsat olmadı..  (yattı yastığa,kolunu başının altına alarak tavana bakıyor ) batu kim..

ir-- yayın sorumlusu.. sen nereden biliyorsun..
tu-- sen , batu bey alkışladı dedin ya..

ir-- evet,motive amaçlıydı.. sonra da gayet saygılı tebrik edip,dile vakıf olduğumu söyledi..
tu--....................

ir-- (ona doğru dönüp) ne oldu,şimdi de.. onu mu düşünüyorsun..

tu-- sana yaklaşabilecek herkesi ,düşünürüm ben.. kadın-erkek ayırt etmeden.. 

ben birşey demeden,telefon yeniden çaldı..
ir-- sen bak..bülenttir..

tuna aldı ahizeyi..

tu-- efendim.. ............... merhaba bülent.. .........................
..................... yok,senden haber beklerken uzandım biraz... .............................. ......................  öfff,herşeyi merak eden sevgililere benziyorsun.. iyiyim, söyle....................... ..................................................................
...........................................................hah hah hah....  ağaçtan meyveyi topladın dimi.. ...... ... afiyet olsun.. ..................... gerisine karışma,bir zahmet.. ............
...................................................................................
................plan değişti,sen gidelim  demezsen.. gitmiyoruz...................................... sana ne oğlum,sormasana... ne laf anlamaz adamsın.tembellik  yap,uyu işte.. ...........................................

elimi uzattım..
ir-- bana versene..

( verip,kalktı yataktan.. banyoya girdi )

ir-- bülent,dut ağacındaki minik levhayı mı soruyorsun..

bü-- evet de,o bahaneydi...çünkü tunanın eseri olduğu ve senin için yaptığı belli.. kocanın nesi var,bana onu söyle.. hevesle gidelim diyen adama, ne yaptın da böyle konuştu..merak ediyorum..

ir-- bekle bir dakika..
ahizeyi bırakıp.. banyoya koştum.. tuna duşa girmiş..

ir-- (kabini tıklattım) tuna..
tu-- efendim..
ir-- bürüceğe gidelim mi,bülentlerle..
tu-- duymuyorum..

ir-- sırası değil,telefon açık..bekliyor söyle..
tu--tadım yok..  istemiyorum..
ir-- istetirim ben..

odaya gelip.. ahizeyi elime aldım..

ir-- bülent.. deniz havasını istemedin madem.. dağ havası teklif ediyorum sana.. itiraz hakkın da yok..
yanınıza kalın giyecek ve yelizin ilaçlarını alın.. kalacağız.. tunanın birşeyi olduğunu ve benim yaptığımı nereden çıkardın.. anlamıyorum..

bü-- onu ve seni çok iyi tanıyorum desem, yeterli olur mu..

ir-- olmaz...tuna da,irem de değişti çünkü..  hadi görüşürüz..

kapatıp,banyoya gittim yeniden..

ir-- tunaa..
tu-- efendim..
ir-- ben hatalıysam,bir şekilde sen de öylesin.. benim ki,biraz daha fazla ama olsun .. özür dileyeceksem ,senden de bekliyorum..

tu-- hiç duymadım.. seni..
ir-- yaa,eminim.. (kabini açıp,musluğu kapadım.. ) diyorum ki..
tu-- suyu aç..

ir--  (gülerek )  aa, nereden bildin..
tu-- içime doğdu.. ama şimdi ne yapacağını bilmiyorum..
ir-- (elini tutup,küvete girdim ) tahmin et..

tu-- (kabini kapattı) çamaşır makinası bozuldu,duş yaparken kıyafetlerinde yıkansın istiyorsun..

ir--- hah hah hah.. tam isabet.. bir taşla ,üç kuş vuracağım..
tu-- üçüncü kuşu vurman,hiç kolay değil..
ir-- sen öyle san..

*********
saat üç gibi çiftliğe girerken..
yemyeşil yaprakların arasındaki ,mor dutları gösterip.. 

ir-- tuna,dut ağacının orada dur.. canım çekti..
tu-- pantolonla ,hem de sen.. ağaca mı çıkacaksın..
ir-- yoo, sarkan dallardan alırım..

yanaştı ağaca..
ben ... "kandırdımm " diyerek
indim.. ağaca çıkmak için.. acele ediyorum..

tuna da inip,yanıma geldi ..yardım edecek bana..
tu-- dizime bas..
ir-- hayır,basmam..  saçımı da, örseydim keşke..
tu-- hah hah hah..

çıkıp,ilk dala oturdum..
tu-- dikkat et..
ir--  (yiyip,bir kaç tane de topladım.. )
ay teyzemler geldi aklıma..hah hah hah..

tu-- (gülerek )sen, yukarı baktın mı.. bir misafirimiz olmasın.. in artık..

ir--(muzur muzur, güldüm ) aaa, bülenttt..
tu-- nee.. hani nerede..
ir--- hah hah hah... kandırdımmm...

" sen çok oluyorsun ,irem hanım.. " diyerek..  tırmandığını görünce.. 

ir-- tunaa. daha yukarı çıkartma beni.. uslu uslu ilk dalda tünemişim..gelmesene ya..

ama yanıma oturdu bile..

tu-- (belime sarılıp,kısık sesle ) sen zaten hep kandırıyorsun beni.. ama kusura bakma..mor dudaklım.. bir yere gidemezsin..  (etrafına bakarak ) görülmeyi dert etmeyeceğimiz zaman ,yeniden  çıkalım buraya.
tamam mı...
ir-- tamam..

Hiç yorum yok: