Translate

13 Mart 2012 Salı

917.bölüm..

tu---  bülent.. anladığım kadarıyla keyfin yerinde.. .................... hah hah hah...................................... .................. gidelim ya..  Kıbrısı istemiyorsan,  kevinın davetine biz katılır,döneriz..
yatta, tembellik yaparsın.. hiç birarada olamadık ,bülent ..bir daha ne zaman görüşeceğimiz de meçhul.. ...................................................................
.............................................................................................
.............. yelize sor,ara beni evdeyiz.. tamam..

kulağıma tuttuğumda,kapanmıştı..yerine koydum..
ir-- ne olmuş..

tu-- Kıbrısta otel açılışı var ya.. resmi giyinip, sıkıcı insanlarla bir arada olmak.. istemiyormuş..o tatilmiş..
siz gidin,ortak olacakmışsınız.. engellemeyim dedi..
biz onlar için,gidelim dedik.. vazgeçmiş beyefendi..

ir-- biraz haklı..birşey diyemiyorum,onlara yabancı bir ortam olacak.. dili de tam anlayamıyorlar..

tu-- kimm,bülent mi anlamıyor.. o cin gibi.. işine gelmediğinde bilmem der ,konuşması zayıf biraz..  orhan abiden  ders alıyormuş..tıpla ilgili ingilizce makale yazıp, yabancı dergilerde yayınlanması için gönderecekmiş..

ir-- bak senn.. bravo doğrusu..

tu-- bence bir bravo da,çiçeğe demen gerekiyor.. verdiğim kitaplar ve hazırladığım sorular için.. irem gönderdi dedim hep.. o da,azimle çalışıp.. müthiş bir başarı gösterdi.. son sınav öncesi
ikinciliği kesinleşince..   seni törene davet etmek için,adresini istedi benden.. kendisi çağıracakmış..

ir--- (gözlerim doldu , sesim titriyor) çok sevindim,tunam.. sağol.. verdin mi..
tu-- verdim aşkım.. balcalı da , vakıf kayıtları da.. başladı..
ir-- kim ilgileniyor.. ..

tu-- saliha hanım,rapor aldı.. emekli oluyor.. ona teklif ettim.. çok memnun oldu..

ir--  bence ,harika bir seçim.. kuş uçurtmaz valla..
tuna,nedim beyi .. nereye gönderdin sen.. bana,haber bile vermedi..

tu--  iş için,acil gitmesi gerekince.. ben tamam dedim.. biliyorum diye,düşünmüştür..

evin önünde durduğumuzda,nedim beyin beklediğini
görünce şaşırdım.. spor giyinmiş..

ir-- iyi mi ne.. adamı andım,geldi..

inip.. yanına gittik..

tu-- merhaba nedim bey.. irem de, sizi soruyordu..
acil mesele halloldu mu..

ne-- (gülerek ) merhaba.. evet ,acil mesele.. diyerek.. tuna bey beni   sürpriz tatile gönderdi aslında..
haber veremedim, irem hanım..  kusura bakmayın.. ama çok güzeldi,yıllardır.. bir hafta tatil yapmamıştım..

ir--- adınıza sevindim,nedim bey.. neden burada bekliyorsunuz,büro kapalı mı.. yoksa..

ne-- bakmadım.. tuna beye ,haber vermek için.. buraya
geldim..

ir-- anladım.. beni saf dışı edip ,tunayı görmek istediğinize göre.. sizi yalnız bırakayım...
sürpriz tatilinizin detaylarını, gerçek patronunuz  duymak isteyecektir.. .... iyi günler..

ben yürüyüp apartmana girerken..
tuna "nedim bey,ne sürprizi.. ne tatili.. gaf üstüne, gaf yapıyorsunuz.. büroya uğrayıp,geldiğinizi söyleyebilirdiniz değil mi.. " dedi..

sinirim zıplamış zaten.. asansörü nasıl bekleyeyim.. merdivenlerden çıktım da.. elimin titremesinden.. anahtarı kilide girdiremiyorum ki.. 
asansörden tuna indiğinde.. yeni açabilmiştim kapıyı..

 ayakkabılarımı çıkarırken.. tuna da girip..
kapıyı kapattı..
tu-- irem..
ir-- hiç konuşma tuna.. duymak istemiyorum..

yatak odasına girip.. üstümü çıkarıp,fırlattım yatağa...

banyo da, elimi yüzümü yıkıyordum.. tuna belime sarılıp..
tu--  dinler misin beni..

ir-- neyi dinleyeceğim .. beni hiçe saydığını mı..
bana bağlı çalışanımı.. sürpriz tatile gönderdiğini söylemiyorsun,  ağzından kaçırmasa
haberim bile olmayacak..
madem göndermişsin ..
 geldiğinde de,doğal olarak .. direk  sana hesap vermesini niye garipsiyorsun ki..  büroya uğrayıp.. bana söyleyecek değil ya..
gafı o değil..sen yaptın.. asıl patron kim,hissettirdin..tuna.
beni kukla olarak görüyorsun madem ,istifa ediyorum.. holdingini  kime istiyorsan, ona yönettir..

yüzümü kurularken.. kendisine çevirdi..

tu-- dur panter, dur.. ağzından çıkanı,kulağın duysun..
ne istifasından,ne kuklalığından  bahsediyorsun.. hani sen  bırakmazdın ,bahadır holdingi....
 böyle öğrendiğin için, üzgünüm.. pardon..
boşboğazlığından dolayı  kızdım, nedim beye..  ben sürpriz tatile falan, göndermedim.. onu..
bizim avukatımız olarak,birkaç  resmi görevliyle  beraber .. şikayetim doğrultusunda..bir kadına gideceği yere kadar,refakat etti.. yani,acil mesele buydu.. anladın mı..
sana söylemememin nedeni ,sinirini bozmak istemediğimdendi..  beni , bu kadar çabuk harcıyorsun ya.. kalbimi kırıyorsun,haberin olsun..

ir-- .................

Hiç yorum yok: