Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

910.bölüm..

tu-- irem,seninle gelmemi ister misin..
ir-- sağol ama tek gitmek istiyorum.. olur da,içime sinmezse.. mrs elizabethi ikna etmem kolay olur..  başvuru yapmam..
tu-- iyi,sen bilirsin.. detayları öğren mutlaka.. öğretmenini yata, kıbrısa davet edeceksen unutma.. yarın öğlen açılırız.. diyorum..

ir-- tamam.. sen de,orhan beye söylersin.. menekşe ve elayı da çağırır..
tu-- (kalktı ) söylerim..  kabul edersen,beni ara da ..diğer sevdiğime randevu vereyim.. çakışmasın saatleriniz..
ir-- hah hah hah..

tu--  ceza verirken de,gülecek misin acaba..
ir-- evett,ödül diyecektin herhalde.. ama kime olduğu tartışılır..
tu-- hah hah hah.. dikkatli ol..
ir-- sen de..

onu yolcu ettikten sonra... ihracat dosyası ile uğraşıp,düzeltmeleri yaptım..bitti sayılır..  gözlerim ağrıyınca.. bırakıp seslendim..

ir--- hanımlar,gelin..

songül,filcanları alıp çıktı..
vahide hanım ve derya da oturdular karşıma..

va-- kahve çok güzeldi,sağolun..
ir-- afiyet olsun..  ben birazdan gidip, öğleden sonra geleceğim.. randevum varsa,ona göre değiştir  vahide hanım.. kemal bey aradı mı.. birde nedim bey nerelerde..

va-- kemal beye ben uğradım.. vergi dekontlarını ,faturaları verdim .. ayak üstü konuştuk.. .. ortalık sakinmiş..  nedim bey de,tuna beyin izniyle
bir yere gitmiş.. öyle dedi..
az önce hala hanım aradı,sizi sordu.. tuna beyle içerideler dedim.. bağlama,sonra beni arasın dedi..
ihracat için belgeler hazır.. onaylatacaksınız.. gümrük
müdürlüğüne faxlayacağım.. pazartesi..

ir-- tamam.. dosya da,bitti sayılır.. gelince tamamlarım..  ee derya sen anlat bakalım.. görmediğim kısımda,dün  saidle neler oldu..

de-- ne anlatayım ki.. okulda,burada peşimde dolandı durdu.. siz gittikten sonra da.. "biraz yürüyelim mi ,seninle konuşmak istiyorum "dedi.. olmaz çalışıyorum,burası bir iş yeri.. beklemen de uygunsuz dedim, gitti..
ir-- ah derya.. niye çıkmadın ki.. konuşsaydı işte..

de--  (başını eğip)akşam, vahide hanımla beraber.. büroyu kapatıp,  eve gittik.. on dakika sonra.. zil çalınca.. şebnemdir diye,kim o demeden açtım..
ir-- said miymiş..

de-- evet.. şaşırdım, kızgınlıkla.. beni mi takip ettin,bu ne demek oluyor dedim..
"bana çare bırakmadın,lütfen hislerimi anlatmama izin ver.. dinle en azından.. istemezsen.. bir daha gelmem"dedi..
 açtım kapıyı.. buyur öyleyse diyip,içeri aldım..
iki koltuk ,bir divan.. halı..minik bir tv var.. koca salonda.. koltuğa oturdu.. kahve yaptım..
 içerken ,gayet terbiyeli ve güzel bir türkçe ile.. anlattı kendisini..  "sana aşık oldum,benimle evlenir misin "dedi.. ben de; yaşantı ,kişilik bakımından ..aramızda uçurum olduğunu.. bir arada yapamayacağımızı.. söyledim.. dilimiz,dinimiz farklı.. vatanımı seviyorum..
başka bir yerde yaşayamam ,benim sorunlarım var..
aşık oldum diyorsun ama evlenmek başka birşey,ben hazır değilim..evet diyemem.. mutsuz olursun, üzülürsün.. ben bunu istemiyorum..
lütfen bir daha arama , sana mutluluk diliyorum diyince..

ir-- (içimi çekerek ,bir sigara yaktım ) gitti ,değil mi..

de-- yok.. "herşeye razıyım, değişirim.. senin dediğin gibi olsun.. burada yaşarım.. madem üzülmemi istemiyor ve mutluluk diliyorsun..sen de, beni  düşünüyorsun demek ki.. beni tanımak için ,bir şans ver.. yeter ki, beni kabul et"dedi..

ir-- nee.. hah hah hah..  yaşa said...

va-- ama malesef.. o sırada, ben yemek götürmüşüm.. derya alı al, moru mor kapıyı açtı.. korktum,ne oldu sana diyorum..
konuşmadan.. donmuş,bana bakıyor.. elimde tepsi,kapıyı itip..girdim içeri..
salonda saidi görünce jeton düştü.. ama.. geri dönemedim..
said ,ben gideyim.. iyi geceler dedi.. ve gitti..
ben bölmüş oldum,konuşmalarını.. derya şaşkın, ben şaşkın.. kalakaldık..

ir-- ayy kıyamam.. size.. 
vahide hanım, said gelirse.. deryaya izin ver.. gidip konuşsunlar..

de-- hayır, istemem..
va-- veririm,irem hanım..
de-- aa,zorla mı göndereceksin ..vahide hanım...

va--  kimse kimseye,zorla birşey yaptıramaz.. derya..
hele de, böyle hassas bir konuda.. ben  gece gördüğüm heyecan  ve gözlerinde ki pırıltı için ..izin veririm demiştim.. sen de istemesen,saidi evine davet etmezdin.. değer verip,dinlemezdin.. elin ayağın,birbirine dolanmazdı.. haksız mıyım.. söyle..

de--...................

ir-- derya bir kere olsun,kalbini dinle.. içinden geldiği gibi davran.. şans ver,kendine.. tanı,içime sinmiyor dersen.. uğurlar olsun.. bizim için, önemli olan sensin..
ayy gecikiyorum.. hanımlar..

kalkıp,ceketimi giydim.. çantamı aldım..

onlarda antreye geldiler.. kapıyı açtım ki.. karşımda said duruyor.. pırıl pırıl giyinmiş ama uyumadığı belli..
eli havada kaldı.. zile basacakmış..

sa-- merhaba ..
ir-- merhaba said..  benimle görüşmek için,gelmediğini hissediyorum..
sa-- (gülümsedi ) aslında derya kabul ederse,siz de izin verirseniz.. beraber dışarı çıkalım diyecektim..

ir-- ben izin veririm.. derya tamam derse.. çıkabilirsiniz.. kalmak isterdim ama işler beklemiyor..gitmem lazım.. sen buyur..içeri..

sa-- tabi tabi.. sağolun..
içeri girdi... ben çıktım..

ir-- hanımlar,görüşürüz..
va-- görüşürüz..
de-- güle güle, irem hanım..
ir-- (gülerek )  burhan,dikkatli ol..
bu-- tamam..

********

saat tam 11 de.. radyo binasının önünde.. öğretmenimle tokalaşıyordum..
eli-- yine,dakiksin ..
ir-- öyle olmaya çalışıyorum..
eli-- gel,hadi.. seni bekliyorlar.. toplantı odasında..
ir--- mrs.elizabeth.. birşey söylemem lazım..
eli-- evet..

Hiç yorum yok: