Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

908.bölüm..

ne-- yeterince sürpriz yapan var.. aman sen yapma,kızım..
abin saçmalıyor yine.. hepimizin sinirini bozdu...karısını bırakıp.. almanyaya gidecekmiş.. sonra onu da
aldırırmış.. iş başvurusu yapmış.. babana onu söylemek için.. zemin hazırlıyordu, dinlemedi.. bilmiyor..

ir-- aa.. o giderse, hanımı ne olacakmış.. aceleyle evlendi,bitti mi sevdası.. bu ne ,dengesizlik..

ne--altı ay bana gelirmiş,altı ay annesinde kalırmış.... yıldız varmış..
hem başvurmuş ama sıra çokmuş.. çocuk olurmuş ,o zamana kadar.. gideceği garanti değilmiş ya..  almanca kursuna yazılmış,avantajı olsun diye..  kabul edilmesi için ,dua edecekmişim..

ir-- hayret birşey ya.. bunları duydukça,hülya iyi ki olmamış diyorum..
saadet teyzem,canımıza okurdu.. abimi iyi tahlil etmiş.. bravo..

ne-- kader kısmet ama hülya olsa.. ayakları yere basardı,bence.. yıldız,şaziyeyle hiç uyumlu değiller.. nuri mutlu değil..kaçıyor dedi.. 

ir-- yapma ya.. üzüldüm.. neyse.. ben arayıp,konuşurum.. 
hoşçakal canım.. ertan hasta,birşey lazım olursa  ara tamam mı.. koşar,gelirim..

ne-- tamam.. işin rast gelsin..
ir-- amin..


********


bahçeden çıkmadan, babamı da öpüp " hasta olma, sakın " dedim..
ah-- hadi ,güle güle..
ir-- hoşçakal..

bindim arabaya.. tuna el sallayıp, hareket etti..
tu-- canım.. neyin var..
ir-- yok birşey.. halana yarın uğrarım,eve gidelim..

tu-- olur.. tatlı yedik,hala almamı istiyor musun..
ir-- (gülümsedim ) yok ,yarın alırsın..

tu-- yengen niçin arasın dedi, acaba..
ir-- kimbilir.. öğreniriz.. nasılsa..

eve gelip,yukarı çıktık..   terliklerimizi giyiyorduk daha,telefon çaldı..
tu-- (açıp ) buyrun.. ............... oo merhaba abi.. şimdi girdik içeriye.. ........... iyiyiz, sen nasılsın.. ..................
geçmiş olsun,Mersin havası hasta mı etti seni.. ............ ................................ hah hah hah........ ......................
hımm,bak sen..çok ilginç.. ...................................
........................  doktorun var,hemşiren de yanındaymış..
naz yaparsın artık............................. sustum,dinliyorum................................................
........................................................................................... madem öyle...yarın ,sen okul çıkışı  gel.. konuşuruz..  iyi geceler,selam söyle sende..

kapatıp,mutfağa yanıma geldi.. ben de,kahvaltılık
salamura peynir çıkarıyorum .. ıslatacağım..

tu-- ( sandalyeye oturup.. bir sigara yaktı.. ) orhan abinin,bülentin.. menekşenin yelizin,elanın selamları var..
ir--as.. hepsi bir aradalar yani.. ne konuşacakmış seninle..

tu-- orhan abi ,hava değişikliğinden üşütmüş biraz.. menekşeyi aramış.. bülentler de onlardaymış..  ilaç alıp,ziyaretine gitmişler.. 
 işlerle ilgili.. konuşmak istiyor.. varol bey, kendi saflarına çekmek istemiş de.. karakterini soruyor.. anlaşabilir miyim dedi.. yarın akşam buluşup..cevabını verecekmiş..

ir--- varol bey zaman kaybetmemiş.. gitmeden,tüm imkanlarını kullanıyor..
tu-- kalabilir de, yatırım yapıyor .. bence..

ellerimi yıkayıp,kuruladım..
ir-- ben hiç sanmıyorum..asalet sana gelecek, bahse girelim istersen..

tu-- (söndürdü sigarayı ) ikimiz kazanıp..ikimiz kaybedeceğimize göre..  ne gerek var ki..
 illa bahse girmek istiyorsan..  ne aldığımı tahmin edip, bul..
ne istersen senindir.. bulamazsan, önerimi değerlendireceksin..  kabul mü..

ir-- (gülümsedim ) çok uyanıksın,tunam.. eski irem mi var karşında.. sazan gibi atlayıp, kabul diyeyim...
laf cambazlığına ve bahse gerek yok.. ikimiz kazanıp,ikimiz kaybedeceğimiz.. bir durum bu da..
beni hiç uğraştırmadan.. önerini açıkça söyle.. elimden gelirse,neden olmasın..

gülerek elimden tutup.. dizlerine oturttu...

tu-- pardon,iyi bir fikir gibi gelmişti.. önce şunu anla,
ben senin yöneticiliğinden memnunum.. eğer philibin
teklifini de kabul edersen,çok yıpratıcı olacak senin için.. holding patronu yine sen olmak şartı ile ,tuğrulu müdür atayalım diyorum.. daha
onun da haberi yok.. tamam diyeceği de meçhul..
sen kararını verdikten sonra ,gündeme gelecek bir konu bu.. ama düşüncemi bil istedim.. tamam mı aşkım..

ir-- tamam,olabilir.. önce yarını bir atlatayım.. kararım kesinleşsin.. gerekirse,tuğrul abiye söyleriz.. hadi yatalım..

kalktık,ışıkları söndürdüm..

***

yatak odasında geceliğimi giyip.. banyoya geçtim..
dişlerimi fırçalayıp,döndüğümde tuna yatıyordu ama benim tarafta birşey var... yorgan kabarık duruyor.. gece lambasının, loş ışığında bile belli...
açacağım,içinden hediyem  çıkacak... tuna da sürpriiz
diyecek.. yok ya..

ir-- tunaa,bak şimdi.. yatağa nasıl atlayacağım...
tu-- (panikle doğruldu) hayır hayır,atlama sakın...

ir-- (gülümsedim )niyee..
tu-- (açtı yorganı ,içinde gitar kılıfı var.. ) çünkü bir yerini acıtabilirdin..

ir--- aaa ,bana gitar mı aldın...
tu-- hımm..
ir---  çokk şaşırdım,nereden geldi aklına..  ( yatağımdan alıp.. tuvalet masasına koydum ) teşekkür ederim tuna..
tu-- rica ederim.. bağlamayı öğrendin ya,sıra bunda..asıl istediğin gitar çalmaktı değil mi..
ir-- evet..
kılıfı açıp,gitarın tellerine dokundum.. çıkartmadan..
ses nefis.. gitar da, harika görünüyor..

ir--- geç olmasa seranat yapardım sana ama.. komşular
var.. (yanına gelip, öptüm yanağını ) salonda , gitarımla tanışayım.. on dakika sonra gelirim.. 

tu-- (gülerek,ellerini uzattı.. ) o bir kere olur.. irem hanım.. yarın tanışırsınız,gell..

Hiç yorum yok: