Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

906.bölüm..

hareket ederken..
tu-- radyo yayını hangi günler.. öğrendin mi..
ir-- yarın dediğine göre.. pazartesi çarşamba ve cuma olmalı.. salıyı ondan tercih ettim.. öğrenirim..

tu-- ertana ne alalım..
ir-- gofret vetolandı mı..
tu-- yok da, boğazı ağrıyormuş..yiyemez diye düşündüm..
ir-- açık bir yer görürsen,top al öyleyse.. ufukta işe yaramıştı..

tu-- bugün onunda bayramıydı ,irem hanım.. ben ilgisini çekecek birşey aldım, zaten..

ir-- (güldüm )
almışsın madem.. başka bir şey almana gerek yok..
çocuk , böyle düşünceli eniştesi varken..beni niye çağırsın.. işi biliyor velet..

tu-- ama en çok seni düşünüyorum..
ir-- tamam işte.. bizde seni ondan çağırıyoruz... tek fark ,bize yaklaşımın.. ona oyuncak alıyorsun,bana oluyorsun...

tu-- hahh hah hah... harikasın..
ir-- ay öyleyimm...

tu-- (gülerek )şımarığım,ayıktın bakıyorum..
ir-- biraz.. eve dönünceye kadar,cin gibi olurum... su bile kaparım,belki...

tu--ir-- hah hah hah...

*****

annemlerin evinin önünde durduk..
park ederken..

ir-- ne aldın..
tu-- müzikli ,resimli kitap..
ir-- vayy.. helal olsun.. benim,hiç aklıma gelmezdi..
bir dakika.. benim de bayramımdı.. bana ne aldın.. peki..

indik arabadan..
arkadan hediyesini alıyoruz..ertanın..

tu-- (gülerek baktı ) sen demedin mi,ona alıyorsun.. bana oluyorsun diye..
ir-- hahh hah hah...

tu-- yine de, birşey aldım .. eve gidince görürsün..
ir-- ay ciddi misin sen.. çok merak ettim.. kitap mı yoksa..
tu-- yok ama o da sesli birşey..
ir-- ciyaklayan,plastik ördek olurmuş.. ne gülerim ha..

tu-- ir-- hah hah hah..

pencereyi gösterip.. el salladı..

tu-- duydular sesimizi ,ertan cama yapışmış.. nasıl gülüyor,bak..
ir-- ............................

bagajı kapatıp.. bahçeden içeri girdik.. hediyesi bende
kitap bayağı büyükmüş.. kolumun altına aldım.. ambalajı da çok şık..
tu-- ne oldu.. 
ir--- sonra söylerim..

babam kapıyı açar açmaz..  ertan, tunanın kucağına gitti.. solgun ama çok mutlu oldu,miniğim..
poposunu işaret edip.."uf oldu yunaa"..diye şikayetini de yaptıktan sonra beni gördü.. 

er-- abbaa..
ir-- ablayı yeni gördün dimi.. allah muhabbetinizi artırsın,ben de babamın kucağına gideceğim..imrendim..

ne--omuzuna çık istersen..

ah--tu-- ir--ne--  hah hah hah..

******

öptük birbirimizi.. salona girip..oturunca..

ne-- irem ne oldu sana.. uyuyor demiş tuna..
ir-- çok oynadım anne.. bayramdı ya.. perişan olmuşum..
ah-- (gülerek ) parka gittim deme sakın.. 

tu-- gitmedi de..  görecektin abi,kendini kaybetti.. okuldaki çocuklar yetmiyormuş gibi,marufun çocuklarını da çağırmış.. akşama kadar,mahvoldu...

ir-- onlar gülüyordu ya..yorgunluğum geçer tuna..  resimler ve video hazır olunca.. seyrettiririm..size de..
ne-- buraya getirirsin,bakarız.. 

ir-- tamam.. ertana ne oldu,böyle.. köy de mi ,üşüttü acaba.. ateşi az neyse ki.. 

ne-- bademcikleri çok kötü.. sabah  ateşi 40 dereceydi.. ondan ,götürdük doktora.. köyde değil.. ahmetle gezmeye gitmişlerdi... terlemiş ve dondurma yemiş..

ah-- kim dedi ..sen,nereden biliyorsun..

ne-- (gülerek )  ertana,  ne yedin oğlum dedim.. dondurmayı külahta yalamış,gösterdi... sen de kaşıkla
yemişsin..
ah-- ispiyoncu..

tu--ir-- hah hah hah..

tu-- irem,hediyesini versene çocuğa..
ir-- sen almışsın,sen ver .. (uzattım)

tu-- ( aldı) ertancığım,bak bakalım
beğenecek misin.. sana aldık..

ertanın sevinci,tunayı öpmesi.. yere oturup ambalajı açması.. görülmeye değerdi..

kitap da tam ona göre.. mesela tavuk resminin yanında ki düğmeye basıyorsun..gıdaklamalar duyuluyor..
ertanım şaşırdı,sevindi o sesleri taklit ediyor.. alkışlıyor kendisini..

ne-- teşekkür ederiz,tuna..
tu-- rica ederim..
ah-- epeyce oyalanır,artık.. nermin künefe versene..
ne-- olur ahmet,dondurma da verebilir miyim..
ir--  babaa.. ertanı hasta etmişsin zaten.. anneme söylenecek şey mi bu...
kızarsa, ablasına gider bak..

ir--tu--ah--ne-- hah hah hah..