Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

894.bölüm..

duş aldıktan sonra saçımı kuruttum..
lacivert pantolon takım ve kırmızı ipek gömleğimi giydim..  lacivert çanta ve ayakkabımla iyi oldu..
hafif bir makyaj yapıp.. çıktım evden..

hava harika.. büroya yürürken.." acaba çiçekçi geldi mi " diye düşünüyordum.. burhan kovmuş da olabilir,çünkü..

apartmandan içeri girdiğimde,burhanın sesi geliyordu..
bu-- amca niye anlamıyorsun.. o dediğin bayan ,henüz gelmedi.. bana ver, çiçekleri...paranı al,git.. burada beklenir mi..
--- ben beklerim.. 
bu-- allah allahhh...

iki basamak kalmıştı.. beni gördüler... amca tertemiz giyinip,traş olmuş..  kucak dolusu.. kırmızı gül getirmiş bana..
--- (burhana dönüp..) sana inanmamıştım,kusura bakma evlat..
ir-- günaydın..
bu--günaydın.. bu amca,size çiçek getirmiş.. illa o verecekmiş..

ir--- (zile bastım..)sağol amca.. hoşgeldin,nasılsın..
--- hoşbuldum,iyiyim kızım..
ir--- bazen geç kalıyorum,çiçekleri burhana verebilirsin amca.. seni beklemetmek istemem..
-- tamam,veririm...

derya kapıyı açıp,bizi görünce.. baktı şöyle bir..
ir-- derya.. bu amca,bize çiçek getirecek.. ben olmasam da alıp,parasını ödeyin ..
de-- peki.. (gülleri aldı )
çantamdan para alıp, amcanın mendil cebine koydum...

--- işin rast gelsin,kızım.. iyi günler,dilerim..
ir-- sağolun,size de.. iyi günler.. 
indi basamakları..

ir--- (kısık sesle ) burhan ,başka vukuat var mı..
bu--(gülerek ) yok,şimdilik..
ir-- aman olmasın.. beyaz saçlı bir bey,gelebilir.. al,içeri.. hadi kolay gelsin..
bu-- tamam.. size de..

içeri girip, kapıyı kapattım...

ir--- günaydın hanımlar...
va--de-- size de...

ir-- songül nerede..
so-- burdaaa..
va--(gülerek ) geldiğinizi duyunca ,kahve yapmaya koştu..
ir-- sağolsun... odama gelin..

*****

derya ,büyük vazoya koymuş gülleri.. toplantı masasına yerleştirdi..

vahide hanımın karşısına otururken..
de-- irem hanım, o adamı tanıyor musunuz..
ir--  hayır, kaldırımda çiçek satıyordu..
baktım ki.. ekmeğinin derdinde, garibanın teki.. bari para kazansın dedim..

de-- haddim değil ama fazlasıyla iyi niyetlisiniz..

ir--- aman deryaa.. o kadar kötü niyetli ,insan var ki..
denge sağlamak lazım.. evet, vahide hanım.. dinliyorum..

va-- tabelacıyı aradım.. gelecek.. evlerin emlak vergisi,ödenecek..  fatura giderlerini,topladım.. takviye
gerekiyor,bu ay..
kevinın çekini, siz tahsil eder misiniz.. meblağ büyük,
çünkü..

songül kahvemi getirdi..
ir--  tek bana mı yaptın,songül..
so-- evet,istemediler..
ir-- sağolasın..
so-- afiyet olsun.. yarın için,izin istiyorum irem hanım..
kardeşimin,okulda  23 nisan gösterisi var.. sonra da
sinemaya gidelim dedi..
ir-- peki,songül.. gidebilirsin..
so-- teşekkür ederim.. 

o çıkınca..
ir-- vahide hanım,öğlene kadar sen de gelme.. kızınla ilgilen..
va-- olur..
ir-- deryayla benim,seyredecek kimsemiz yok.. nasılsa..

va-- ay iyi ki hatırlattınız.. unutmuştum.. dün ilk okulun müdürü aradı.. sizi törene davet etti..
ir-- hadi ya.. o zaman ,büroyu öğlen açalım.. derya sende gel..okula..

de-- yok,irem hanım.. gelmeyim.. ben açarım büroyu..
siz işiniz bitince gelirsiniz.. 23 nisanları pek,sevmem de..

ir-- pardon, derya düşünemedim...
de-- önemli değil..
ir-- saidi arayalım mı..
de-- hayır,istemiyorum..


telefon çalınca,ben açtım..

ir-- bahadır holding buyrun..
uf-- iyemm..
ir--- hii, yakışıklım arıyor.. nasılsın canımm..
uf-- iyiyim.. özledim seni..
ir--- ah ufuğum, ben de seni çook özledim..

derya ve vahide hanım kalkıp.. gülerek,çıktılar odadan..

ir-- sen niye okulda değilsin,baban nerede..

uf-- yanımda,gitmedim bugün.. babamla gezeceğiz..
hediyen için teşekküy edeyim.. çok beğendim..

ir-- güle güle giy, kuzumm.. beğendiğine sevindim..
yarın çocuk bayramı ya.. babanla gezerken,giyersin dedim..

uf-- çıkaymıcağım kii..
ir-- hah hah hah.. çıkarma peki..

uf-- babam istiyoy.. amcamı da, seni de.. öpüyoyum..
ir-- bende seni öptüm,hoşçakal..

tuğ-- irem, merhaba..
ir-- (gözlerimi silip) merhaba abi.. nasılsın..

tuğ-- iyi  de,sen ağlıyor musun ne..
ir-- ufuk duygulandırdı beni..

tuğ-- beni de, mahvetti.. gönülün,erenin de selamları var,bu arada..  almaya gittiğimde, halimizi görmeliydin.. ufuk kucağımdan inmiyor,koala gibi yapıştı... yengesi.. (ufuğun gülmesini duyuyorum )

ir-- as.. allah ayırmasın .. haklı çocuk.. kaç gündür görmüyor.. iş başı yapıncaya kadar, koalanın gönlü olsun.. bari..
tuğ-- evet,sesim çıkmıyor benimde..siz, iyi misiniz..rahatsızlık veren birisi yoktur,inşallah..

ir-- iyiyiz.. şimdilik,birşey yok abi... 
tuğ-- aman olmasın.. dün elayı göndermemişsin.. içtenliğinize bayılmış..

ir-- hımm, haberleri almışsın bakıyorum..

tuğ-- aldım tabi.. menekşeyle ,orhan abi de birbirlerine bayılmışlar.. ela ve neşe hanım.. menekşenin hali karşısında, şok olmuşlar...

ir-- hah hah hah... halinde ne varmış ki..

tuğ-- (gülerek) aradığımda .".kuşlar,çiçekler böcekler.. hayat ne güzel.. " diyerek, şarkı söyleyip ,dans ediyormuş...

ir-- hahhh hah hah...  menekşe,kötü çarpılmış desene..
tuğ-- sanırım.. görürsen,lütfen dalganı geçmeyi ihmal etme... elayla bana neler söyledi,cadı..

ir--- sen söyleseydin ya..
tuğ-- başına geleceği bildiğinden.. "konuşmayacağım,kapatsın.. orhanım arar "dedi.. bende duyuyorum ha..

ir--- tamam abim,hak etmiş..öyleyse..
tuğ-- (kısık sesle ) irem,ufuğum uyudu.. tunaya,halama selam söyle.. kendinize iyi bakın..

ir-- sizde abim.. hoşçakal..

kapattım.. kahve filcanını kenara çekip.. bir sigara yakarak... azerilere gidecek, metni hazırladım..  götürüp, vahide hanıma verdim... gönderecek..

çeki alıp,bankaya gittim.. bulvar bayram için,süsleniyordu.. okuldaki çocuklara ne yapabilirim diye düşünüyorum bu arada.. çeki tahsil edip,hesaba yatırdım... nakit azalan hesaba da,takviye yaptım.. çıktım... bankadan..

mavi köşe pastanesinin önünden geçerken.. kafamda birşeyler belirdi.. içeri girip,yarın okula getirilmek üzere..  tatlı- tuzlu ürünlerle ..içecek siparişi verirken..
çocukların ve velilerin kalabalık olacağını.. ona göre tedbirli gelmelerini.. bitti diye birşeyi kabul etmeyeceğimi söyledim.. ücretin yarısını verdim,yarısını da yarın tören sonrası vereceğim..

yan taraftaki abimin tanıdığı fotoğrafçıya uğradım..
bol film getirin lütfen,çocukların resmini çekmenizi istiyorum .. videoya kayıt olabilirse çok sevinirim diyip, adresi verdikten sonra.. kuşlar gibi hafiflemiş olarak.. büroya döndüm..


yukarı çıkıp ,odama girdiğimdeyse

Hiç yorum yok: