Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

893.bölüm..

inecekken..
ir--- ziya, ela gitti mi.. Mersine..
zi--- evet, niye sordun..

ir-- öğlen gidecekti.. ben, engel oldum kıza.. şimdi hava yağışlı ya,tek başına nasıl gitti  diye merak ettim..

zi--  menekşe,neşe abla ve ela beraber gittiler.. iyi şöfördür ikisi de..   gidince, aradılar zaten..  (gülerek) sen,başka birşey mi sormaya çalışıyorsun..

ir-- tu-- zi-- hah hah hah..

ir-- yok,sormuyorum.. ama dün elayla Mersinde konuştum dedin.. aşağıda görünce.. şaşırdık,helal olsun hiç çaktırmadın..

zi-- dediklerim doğruydu.. sadece ,elayla arka arkaya geldiğimizi söylemedim.. o neşe ablaya gitti,ben de zuhali görmeye..  burada karşılaşınca da ,bekle sen dedim..
gerisini biliyorsunuz nasılsa..

tu--  evet konuşmalarına,vesile oldun..ziya.. sağol..
yasinler gittiğinden bu yana.. abimin eski eşi yüzünden..öyle şeyler oldu ki.. inanılır gibi değil..
hiç birimizin aklı başında değildi.. abim,nasıl açıklayacağını bilmediğinden..  arayamamış... ela hanımı..
bundan sonrası,onların inisiyatifinde..
olabildiğince,karışmamak istiyoruz... çok sarsıldık.. herşeyi bırakıp,gidebilmeyi isterdim...   doğrusu..
neyse seni alıkoyduk.. getirdiğin için sağol..

zi---rica ederim de,bu kadar bunaldıysan.. kendine işkence etme.. bir mola ver abi.. sonrası kötü oluyor biliyorsun..
olayların içinde olmayan birisine ,anlatmak iyi gelir.. istersen, dinlerim  seni..

tu--  ben herşeyi ,temelli bırakmayı kast etmiştim ama mola verecek ,ortamdan uzaklaşacak bir durumda
bile değiliz ziya.. bülentler ve orhan abi var.. işçiler, ürün toplayacaklar daha..  dayanacağız,mecburen..
anlayışın için sağol.. belki bir gün, anlatabilirim... kimbilir..
hoşçakal..

zi-- güle güle..

indik biz, ziya da el sallayıp hareket etti...

apartman kapısını açarken..
ir-- tunaa,montumu çıkarayım mı..
tu-- (gülerek..) başka zaman,artık..
ir-- tuh bee..
tu-- hah hah hah..

********
sabah  erkenden,kahvaltı hazırlayıp.. tepsiyi yatağa götürdüm.. uyanmış baktım ki..

ir---  hayatım..  kahvaltı keyfi yapalım hadi..

doğrulup,yorganın üstüne örtüyü yaydı.. tepsiyi yerleştirip,karşısına oturdum bende...

tu--niye yanıma gelmedin, üşürsün geceliğin ince..
ir-- (sabahlığımı omuzuma aldım) yandan yedirmek
zor oluyor.. aç ağzını,aşkımm.. ( ben de yedim,omletten )

tu--(yerken ) güya ben yemeyecektim.. senin yemeni görünce,iştahı açılıyor insanın..
ir-- açılsın tabi, aç gidilir mi.. dün yemedin diye canım sıkıldı zaten..

tu--- (yanağımı okşadı ) canımm,sen sıkılma hiç.. kilo almışım ,biraz az yiyeyim demiştim..
ir--- (gülerek ) hıı, ben  yakmana da yardım ederim ..
hiç merak etme sen..

tu-- hah hah hah.. eminim,edersin..
( ciddileşerek ) irem hiç  itiraz etme,akşam köye ben tek gideceğim.. anlaştık mı..

ir--- biliyor musun.. gideceğim dedikten sonra.. anlaştık mı.. demen çok komik..  bana emir ters gelir,haberin de var üstelik..
tu-- laf cambazlığı yapma..  neden dediğimi ,biliyorsun..
ir-- iyi, git..
tu-- yüzünü de,asma..

ir-- (gülümsedim) başka ne yapmamı istiyorsun ağam..
gonca gelsin dersen,hiç şaşırmayacağım.. 

tu-- (reçelli ekmeği verdi ağzıma,gülerek) bunu ye..
gonca  şimdi gelirse..okula gecikirim.. çağırmadan gelir o...

ir-- öğlen buluşma yerimiz vardı,o da elimizden gitti..

yataktan kalkıp,  öptü.. dudaklarımdan..

tu-- keyfimiz yerinde olsun da.. yer bulmak ,sorun mu..
ir-- değil ,haklısın..

o tepsiyi aldı, ben de örtüyü.. mutfağa bıraktık..

ir-- köye giderken,eve uğrar mısın.. yanına vereyim mi..

tu-- verme,gelebilirsem değişirim..

ben yatağımı kapatırken,o da giyindi..
mutfağı toplayıp, balkon penceresini açtım.. içerisi hava alsın...

antreye geldiğimde ,ayakkabılarını giyiyordu...

tu-- aklından ne geçiyor... on dakikadır konuşmadın.. plan mı yapıyorsun..

ir--- hah hah hah.. (yaklaşıp,boynuna koydum kollarımı) günahımı aldın,hayatım.. tipik ev kadınıydım.. emir verdiğini ,aklıma getirme de.. pantere dönüşmeyim..

tu-- ( gülümseyip, öptü.. )  bak gelirsen, bozuşuruz.. panter..

ir-- öğretmenimin yanına gitmeyi düşünüyorum.. zaten..  ama o derse ki.. irem beni gezdir..

dudağıma parmağıyla dokunup..susturdu..
tu-- ben ciddiyim, dikkatli ol..
ir--- güle güle..

Hiç yorum yok: