Translate

11 Mart 2012 Pazar

886.bölüm..

telefon çalınca,yanımda diye açtım hemen..
ir-- buyrun..

erol-- iroşum,arabanı getiriyorum..

ir--- dayımm, hızır gibisin valla.. zahmet oldu sana...  burada olduğumu.. bürodan mı öğrendin..

erol-- sana ne,öğrendim işte.. kayın biraderin gidecek ,götürürsün dedim..
ir---  tunayı bekliyorduk bizde..

erol-- (gülerek )bende onun için getiriyorum, zaten..  bekleme,müfettişler var diye çıkamıyor muş.. sıkıntıdaymış kocacığın..anladın mı..

ir--- hah hah hah... ah dayımmm.. bir tanesin sen.. hakkını nasıl öderim,bilmiyorum ki..
sana ne demene göz yumuyorum,şimdilik.. bilirsin unutmam.. 
neyse bu sefer..,top.. tost.. diyerek uğraştırmadın.. tolstoya kadar gideriz diyordum ben..

(öyle bir kahkaha attı ki)
erol--  çok konuşuyorsun,çokk.. geliyorum,çıkın hadi..

kapattı.. bende ahizeyi bırakıp.. ayağa kalktım..

ir--- arabam geliyor, tuna müfettiş geldiği için gecikmiş.. biz de,ancak yetişiriz..

onlar vedalaşırken..
okulu arayıp,tunaya "ben götürüyorum.. gelebilirsen havaalanına gel.. sıkma canını" dedim..
şaşırsa da ,"peki "dedi..

********

dayım geldiğinde,kapının önündeydik..

elayla tanıştırdım,abimlerle tokalaşıp.. iyi yolculuklar diledi..
 sarılıp öptüm ben de..
kulağına  "çocuğunun gününü gör dayıı "dedim..

erol-- amin..  güle güle,gidin....
ir-- seni de bırakayım..
erol-- gitmiyorum,işim var burada..

eren abi benim arabaya.. tuğrul abi de, elanın kiraladığı arabaya bindi.. arka arkaya hareket ettik..

er-- irem.. annene babana selamımızı söyle.. gece de görüşemedik,halimizi anlatırsın..kusura bakmasınlar..
ir--- dert etme abi,söylerim.. şaşkına döndük.. ne kusuru..

er-- tunaya da, dikkat et.. bir delilik yapmasın..
ir-- (gülümsedim) çevresi sarılmış durumda,yapamaz merak etme..

er--- o ne demek..
ir-- boşver,sen de gönülü mügeyi öp benim yerime.. bürosu hayırlı olsun..
beraber gelin bundan sonra..

er--- inşallah ama çok zor.. acil gelmeyelim de.. görüşmemizin tadı olsun.. siz kaçın tatilde..
ir-- kısmet abim..

havaalanı park yerine girdiğimizde, tuna da bekliyordu..

indik arabalardan..merhabalaşıp,aceleyle ellerinde çantalarla içeri girdik.. biletler onaylatıldı..
vedalaştık,abim ela ile daha önce vedalaşmış anladığım kadarıyla,tokalaştılar sadece... ama bakışlar konuşuyordu..

beş dakika sonra da,uçağa bindiler..
bizde park alanına çıktık..

ela -- allah kavuştursun,benim gitmem lazım.. görüşürüz..
tu-- sağolun..
ir--- geldiğin için sağol,sana da allah kavuştursun..
işin yoksa çiftliğe gidelim.. öğlen orhan bey de gelecek ,hatta ummadığın kişileri de... görebilirsin ..

ela--(gülerek) sanmam..
tu--- kimden bahsediyorsun,irem..

ir--- abimler Mersinde karşılaşmışlar.. orhan bey,menekşeyi görmüş de..

tu--- nee.. hah hah hah... keyfinin sebebini,şimdi anladımm..
ir--- sen,neyi anladın ki..

tu--- orhan abi.. aradı da.."burada ki, mor menekşelerin güzelliğini niye bana söylemedin... ama sana bir sürprizim var "dediğinde mana verememiştim,doğrusu... ela hanım,gitmeyin.. öğlen yemeğinde menekşe hanımı da göreceğiz ,büyük ihtimalle...


ela-- menekşeyi ikna edip, getireceğine ihtimal vermiyorum..
ir--- göreceğiz .. elinde bir demet mor menekşe ile de gelebilir.. iki türlü de ,şok olacağız nasılsa.. beraber olalım bari..

ir--ela--tu-- hah hah hah..

tu--- ben gidiyorum,okula yetişmem lazım.. irem sahi,araban nasıl geldi..
ir-- sonra konuşuruz,gecikme sen..

onu gönderdim ,arabaların yanında elayla kalınca...

ir--- elacığım,buyur..
ela-- irem,ben sahiden gelmesem diyorum.. sarhoş gibiyim..

ir--- iki gündür,bizde öyleyiz ela..  dün,iyi- kötü  sürprizler günüydü.. arkadaşlarımız geldi.. akşam da beraberdik,abim bahsetmiştir belki.. onlarla da tanışırdın..

ela-- bahsetti de..  çok iyi dinlediğimi söyleyemem..  başka şeye odaklandığım için..
irem ,tuğrulun dedikleri doğru mu.. yani ona inandım da.. bir annenin, bu kadar çirkin davranabileceğini..  aklım almıyor..

ir--- malesef  doğru,ela.. abimin yaşadıklarını, üç kardeşin de kadınlar hakkında ki..olumsuz düşüncelerini ..daha iyi anlamışsındır umarım.. arayamadım,bu nasıl anlatılır ki.. dedi bize...

ela-- hımm,söyledi..
ir---  ela ısrarcı olmak istemiyorum  ama gelsen memnun olurum..
ela-- peki,dediğin gibi olsun..

Hiç yorum yok: