Translate

11 Mart 2012 Pazar

884.bölüm..

bülentler içeriye girdiler... bizde iyi geceler diyip..
arabaya bindik.. dönüyoruz..

ir--- bir sigara istiyorum,benn..

abim uzattı.. tuna da yaktı.. onlar da,içince camları araladık.. ağır ağır.. gidiyorum... mis gibi toprak kokuyor..

tu--- abi,uçağın saat kaçta..
er--- on bir de...
tu--- dersim var.. o saatte.. yerime bakacak, arkadaş bulabilirsem gelirim..

er--- ben servisle gideceğim tuna... gelme..
uçuş yoktu, saati dert edemedim.. kaç kere erteletince,böyle oldu...
ir--- tuğrul abim,gelecek mi dersin...

er--- bilmiyorum,kalırsa ne olacak.. onu hiç bilmiyorum..
diğeri daha burada.. ne yapacak..bir fikrim yok.. malesef..

tu-- ben de,tuğrul için birşey diyemiyorum.. ama diğerinin  defterini dürmeye niyetliyim..  hangi hastanede olduğunu da,öğrendim..

ir-- nee.. nasıl.. birşey yapmadım de,tuna...

tu-- yapmadım canım.. sakin ol.. hem sen niye karışıyorsun ki.. söz vermiştin,unuttun mu...

ir--- o sinirle söylenmişti, biliyorsun.. ..nasıl buldun,amacın ne.. gitmedin değil mi.. bana saldırdı diyebilir.. çünkü..

er-- dayıya mahçup olma,tuna.. adam bizi uzak tutmak için elinden geleni yaptı..

tu--- (içini çekerek) gitmedim,dayının haberi var..  şikayet dilekçesini verirken,adliyede karşılaştık.. söyledim..
yanımıza
yaklaşmaması için,gerekeni yapacağını söyledi... karşı tarafın,avukatıyla konuştuk..taciz davasını ve şikayetimi müvekkiline söyle, bir daha bize rahatsızlık verirse.. hapse gireceğini iyi bilsin dedim.. bekliyorum,keşke gelse de.. sonsuza kadar kurtulsak..

ir--- nasıl..
tu-- nasılı boşver, herşey yasal.. onu bil yeter..
er--- o ne kurnaz.. gelir mi hiç.. hem ne yapabileceksin ki..
tu-- herşeyi.. bu sefer ,elim kolum bağlı değil abi..


halamın evinin önünde durdurdum, arabayı.. indik hepimiz.. abimle vedalaşıp.. selam söyle,dedik..

o apartmana girdi,bizde evimize geldik...
******
yukarıda..
sessizce salondaki dağınıklığı toplayıp.. mutfağı düzenlediğimizde, saat üçe geliyordu..

tu--- yatalım hadi..
ir--- sen yat tuna.. on dakika sonra gelirim.. yarın için, gömlek ütüleyeceğim..
tu--- ............

********

tuna yattı,ben de birkaç gömlek ütüleyip astım..
oturma odasında,pencere önündeki koltuğa oturdum.. dışarı bakıyorum.. yağmur nefis yağıyor.. ışığı da yakmadım..
düşünüyorum,neler oldu/olabilirdi /olacak diye...
içim karmakarışık yine..

aplik yanınca, başımı çevirdim..
tu-- on dakika demiştin..
ir--- (kalkıp, panjuru kapattım ..  )  saatim çalışmıyor, ağam..
tu-- (omuzuma sarıldı)ağan alsın sana..
ir--- (yatak odasına girince..geceliğimi giyerken..)gerek yok.. yanında olup,zamanı unutmak istiyorum..

yatağa yattığımızdaysa.. sarıldı sıkıca..
tu-- ben de birtanem..

********

sabah ben uyanamamışım ,tuna yastığın üstüne not kağıdını koyup   gitmiş..  az önce çıkmış olmalı,saat sekize yirmi var çünkü.. 
mahmur mahmur.. okudum.. notunu..
" aşkım,uyandırma çabalarım sonuç vermedi.. büroya gitme dinlen.. akşam seni canlı görmek istiyorum..
arayacağım,öpüyorum "

ahizeyi elime alıp.. tuşlara bastım..  araç telefonu açıldı hemen..

tu--- canımm..
ir--- günaydın,hayatım.. beni uyandıramadığına inanmıyorum.. doğru söyle,denemedin değil mi..

tu--- hah hah hah.. evet, bildin.. ama diğer yazdıklarım doğru.. gitme,nasılsa kimse  işten atamaz seni..

it--- uyandırsaydın, keşke.. kahvaltı edemedin,ben seni öpemedim.. özledim seni..

tu--- canımm, kıyamadım sana.. birkaç saat sonra öperiz,birbirimizi .. ben de, özledim  ama....
 sen patronluğun keyfini çıkarıp,bir kahve iç bence..

ir--- ehhh,içeyim bari.. bak,şimdi tunam.. büroya öğleden sonra gideceğim ama keyif için değil.. .halama,kahvaltıya gitmek istiyorum..
eren abiyi ,istediğim gibi ağırlayamadım zaten.. o bize İstanbulda,nasıl davrandı biliyorsun..

tu--- ben ne diyorumm,sen ne diyorsun.. kıskanacağım neredeyse..
ir--- tunaaa,delirtme beni..

tu---neredeyse dedim,duymadın mı..  söyle ona,beni beklesin.. geleceğim,tamam mı aşkım..
ir--- aşkın köle sanaaaa.. öptümm
tu--- bende, dikkatli oll..
ir-- tamamm..

kapatıp, sevinçle kalktım yataktan..

on dakikada,hazırlanıp çıktım evden..
büroya uğradım önce.. vahide hanıma numarayı verdim,acil bir durumda arayacak..

Hiç yorum yok: