Translate

11 Mart 2012 Pazar

880.bölüm..

tunayla arabaya binerken.. fatmaya gerekenleri söyledim.. hareket ettik...

tu--- aşkım,iyi misin..
ir--- hımm..

tu-- bülentin, yelize birşey dediği yok.. ayrılık ,şartlar  etkilemiş ikisini de.. dinlenip,beraber zaman geçirirlerse.. kendilerine gelirler.. Kıbrısı o yüzden söyledim.. kızma ona..

ir--- tamam da.. karısının,şu anda  ne kadar naif olduğunu..bilmiyor sanki..
 ondan başka.. destek olacak,kimsesi mi var  yelizin..
işlerden bunaldıysa, para kazanıyor..hiç olmazsa..
hayatın,evliliğin geçinmenin .. kolay olduğunu kim söylüyor ki..
 kızcağız,hem hamile.. hem sınavlara girdi..
kocasından anlayış göreceği yerde,şikayet duyuyor olacak şey mi..
densiz bülent ,sinirlendirdi beni.. sürünüyormuş, beter olsun..


tu--- hah hah hah.. olmasın canım.. sakinleşeceksen, bende sana kahve yapayım ha..
ir---(gülümsedim,ona bakarak) bana da ,kahve yetmez herhalde..

tu-- daha etkili çözümler var da.. zamanım yok,hayatım.. şimdilik kahveyle idare et..

ir-- tu-- hah hah hah..

********

eve yaklaşınca..
ir--- beni kasabın orada bırak da, et alayım..
tu--- halama uğrayalım,beş dakika diyordum..
ir--- iyi.. ben alıp,eve giderim..
tu--- istersen dışarıda da yiyebiliriz..
ir-- olmazz, abimleri evimde ağırlamak istiyorum..
tu--- ................


******

tabi hala çok sevindi ,bizi karşısında görünce..
elini öpüp.. salona girdik..  eren abi de,orada.. duş alınca kendine gelmiş..

ben iki dakikalığına firuze teyzeye gidip, "gözün aydın anacığım..iyimisin,bir ihtiyacın var mı.." diye sordum..
aman ne kadar memnun oldu.. sarılıp öptü,

fi--- sağol yavrum allah razı olsun.. yoktur bir eksiğim,sizden başka .. 

ir--- ben uğrarım ama aramak istersen.. hiç çekinme,kanat takar yine gelirim.. oğlunu da getiririm,şimdi gel diyemedim.. okula gidecek,sitem etme olur mu..
fi-- etmem yavrum,işi rast gitsin.. hadi bekletme sen..
ir-- tamam,canım.. görüşürüz..

geri geldiğimde.. kahve içiyorlardı..
tuğrul abi  balcalıya gitmeden önce..halama  söylemişler.. neslişahı..
çok sinirlenmiş, üzülmüş bizim için..  ben yokken,söylenmiş de sanırım..
tunaya,"anahtarı koymayacağım bir daha "diyordu.. 
konuyu dağıtmak içiin..

ir--- halacığım,tunanın arkadaşı ve eşi geldi.. İstanbuldan.. abimlerde tanıyorlar.. akşama hepiniz bize buyurun..allah ne verdiyse yiyelim..

mu-- yavrum sağol da,gözaydını için..sevim teyzenlerle.. annenler gelecekler akşama..
 başka zaman geliriz.. siz gençler,oturun .. misafirini bize de getir ama nasılsa daha kalacaklarmış..

ir-- tamam hala.. geliriz..

mu-- ayşee,sarma dolma.. börek ver ireme.. zaten yorgunmuş,birde yemek yapacak kuzum..
ir--- (gülerek) önemli değil hala yaparım.. almazdım ama sarma olunca sesim çıkmadı..

mu-- afiyet olsun,kızım.. yasinlerin selamı vardı,unutmadan söyleyim.. aradılar biraz önce..
ir-- as.nasıllarmış..
mu-- iyiyiz dedi..
tuna,eren.. siz niye konuşmuyor sunuz.. küs müsünüz..

tu--- yok halacığım,değiliz.. olanlar hakkında, çok konuştuk ama hala anlayamadığım şeyler var.. aklım karmakarışık.. konuşursam kavga çıkar,onun için susuyorum.. seni de görmedik diye, gelmişken uğrayalım dedim.. ve ben gecikiyorum,hadi irem.. seni eve bırakayım..

mu-- sinirlenme oğlum,olan olmuş..  birbirinize kenetlenmeniz gereken bir durumda,kavga edeseniz.. o kadının istediğini yapmış olursunuz..  tuğruluma da,erenime de kızma sakın.. kadın şeytan olursa.. erkeğin hiç şansı yoktur..

konu derinleşiyor baktım ki.. demek,abimler halama da tam anlatmışlar.. kalkıp,halamı abimi öptüm..
tuna da hoşçakalın dedi.. ayşenin verdiklerini alıp.. aceleyle ,çıktık evden..

*******

akşam saat yediye kadar.. çalıştıysam da.. masam dahil,herşeyim hazır..
duş alıp,üstümü giydim.. 
oturma odasındaki divana uzandığımı hatırlıyorum,uyumuşum.. derin derin..

abimlerin ve bülentin sesini duyunca.. doğrulup, oturdum divanda.. gözlerimi ovuşturuyorum..
tuna salona almış.. anlaşılan,sesleri geliyor..

tu--- ben iremi uyandırayım..
tuğ-- bırak uyusun..
bü--- bana ne abi.. çağırıp yatmak var mı..
er-- bülentt.. acıktıysan,kalk seni doyuralım oğlum..

kapıya gelip..
ir-- hoşgeldiniz.. kusura bakmayın.. uyuya kalmışım.. yüzümü yıkayıp geliyorum...

hoşbulduk dediler..
tu--- iremm?..
ir--- tunamm..

tuğ--er--ye-- bü-- hah hah hah..

bü-- sizde pek birşey değişmemiş.. kumrular..
er-- yoksa sizde değişti mi,damat bey..
tu-- bülent,dikkatli cevap ver..  iremi sinirlendirme,hiç kıyamam ona..


tuğ--er--ye-- bü--tu-- ir--  hah hah hah..


Hiç yorum yok: