Translate

11 Mart 2012 Pazar

879.bölüm..

fatma çekilince, tuna kapıyı sonuna kadar açtı..
karşımızda.. bülent ve yeliz gülerek bize bakıyorlar...
şaşkınlığımızı düşünün artık.. sevinip,sarıldık özlemle...

fatma da tanıyor halbuki..  söyleme demişler kadına...
 içeri girdik,tuna da valizlerini yukarıya çıkardı..

  yemekleri gelinceye kadar.. ellerini yüzlerini yıkadılar...

yelizin karnı belli oluyor artık,gözlerinin  de altı çökmüş.. yorgunluktan.. ama çok iyi görünüyorsun diyip.. moral vermeye çalıştım..

***

salon masasında onlar yerken ,konuşuyoruz..

tu-- bülent niye haber vermedin,karşılardım sizi..

bü-- dün akşam geç saatte bitti, yelizin sınavı ....sabah aradığımda da,irem büroda değilmiş.. söylemedim bende..hem uçakla gelmedik ki.. otobüsü yolda durdurdum.. çiftliğe giriş yolunu yürüdük..sadece..
 yelizde bende derslerden ve tempodan çok bunaldık.. tuna..
gelebilmek için o kadar önceden,işlerimi ayarladım ki.. inanamazsın..
siz olmasanız da, biz çiftlikte kalacaktık zaten..

ir--- çok iyi yapmışsınız,bizde çok özlemiştik..
bülent,yeliz yanında ve  hala yaşıyorsun,bak.. endişeleniyordun ya..

bü-- (gülerek) evet,buna yaşamak dersen.. yaşıyorum..
yeliz kıyamadı..öldürmeye.. ama süründürüyor..

tu-- yeliz,ne diyor bu..

ye--biraz haklılık payı var..birbirimize randevu verip..  arada bir görüşüyorduk tuna..  ama bundan sonra beraberiz,bülent daha çokk şikayet edecek sanırım..

ye--bü-- tu-- ir-- hah hah hah..

ir--- etmez canım, ederse bana havale et..yelizciğim..

bü-- irem,yelizi hamilelik feci etkiledi.. etkiliyor da..
sanki ,olacakları bilmiyormuş gibi.. -ihtisasını alıyor üstelik-kök söktürüyor bana..

ir--bülent iyi ki sende doktorsun,biraz da karını hoşgör ha..
tu-- ve bizim yanımızda,hiç konuşma istersen.. kaç gün buradasınız..

bü-- on gün,zorunlu misafiriniz olacağız.... ama ilk üç gün uyuyacağım.. dördüncü gün görüşebiliriz..

tu--- zorunlu ne demek, başımızın üstünde yeriniz var..
ben,başka birşey için sormuştum.. (bana baktı )ne dersin..

ir--- kevin?
tu--- evet..
ir--- olur..
tu--- siz dinlenin, bizim gitmemiz lazım.. akşam uğrayıp,alırım sizi.. abimlerde
buradalar ,eren yarın gidecek de.. ama uyuyacağım diyorsan,sen bilirsin..

bü-- geliriz canım..
ir--- güzelll, ne pişireyim yelizim..istediğin birşey var mı.. hiç çekinmeden söyle lütfen..

ye--- sağol,iremciğim.. yemekle aram yok ,pek..
bü-- ben kek istiyorum..
ir--- (gülerek) canın sağolsun,yaparım da..hamile olan sen misin yoksa,bülent..

bü--ye-- tu--ir-- hah hah hah..

***********

yukarıdaki oturma odasını hazırladım,bülentlere..
yelize de, banyoyu gösterip... "ev eviniz,yukarı kimse çıkmaz..dinlenin de,yarın özlem gideririz "dedim..

gözleri kapanıyordu garibimin... üstünü değişti.. yatırıp,şevkatle öptüm yanağını..  yorganı.. örterken ikimizin de gözleri nemliydi, sağol dedi durdu..kıyamam..
hatırladıklarımdan dolayı.. içim düğüm düğümdü, aşağıya indiğimde..

ir--- tuna gidebiliriz..
tu-- tamam..
bü--- irem, geçmiş olsun..tuna  bahsetti de.. olanlardan.

ir-- sağol,bülent .. sabahtan bu yana sarhoş gibiyiz. yelize söyleme de, rahatsız olmasın..
ve benim yanımda,hamilelik nedeniyle oluşan sorunlardan.. bir daha şikayet etme.. çok rica ediyorum.. dayanacaksın  arkadaş,o ne halde.. haberin var mı.. senin..

bü--  peki peki, birşey demedim..

ir-- deme zaten.. benim her halimi biliyorsun,tunadan  örnek al..
bana katlandı o.. bana.. sen daha ne konuşuyorsun ki..

bü-- tuna.. siz gitsenize ya..

tu--bü--ir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: