Translate

11 Mart 2012 Pazar

876. bölüm..

tuğ-- siz gidince, elayla menekşeye.. acil bir durum
oldu, gitmemiz lazım dedik... çiftlikte kalacağınızı tahmin etti ,eren... halama da ,o halimizle gitmek hoş olmayacağı için... ben otelde kalalım dedim...

er--- nereden aklıma geldiyse.. halamın, yedek anahtarı koyduğu yeri hatırladım.. olacak var ya.. duvardaki tuğlayı çekince..
aldık anahtarı.. açıp,girdik içeri..  o da bizim gibi girmiş,demek söylenmiş..biliyormuş..

tu-- anlayamıyorum abi..hadi tuğrul neyse de.. sen nasıl kandın ,o kadına..
 orada olmasına.. kalmasına nasıl izin verirsiniz.. izinsiz girmiş,çıkarmıyor sunuz .. taciz etmiş,şikayet te etmiyor sunuz..birde oturup, konuşuyor sunuz.. ya bir şey koyduysa, kadının evine.. ya birşey aldıysa.. sorumlusu kim olacak..

er--- düşünemedik işte.. basiretimiz bağlandı,herhalde..
şok olduk karşımızda görünce.. çok yorgun ve perişan görünüyordu,aldandık haline..

evimizin önünde durunca..
ir--- olan olmuş,kırmayın birbirinizi.. hadi yukarıya çıkalım..
tu--- ben gelemem..siz çıkın..
tuğ-- biz de çıkmayalım.. irem.. halama gideriz.. tuna hoşçakal..
eren abim de indi..
tu--- eren gidecek misin..
er-- yok buradayız.. erteleteceğim yarına..
tu-- tamam..  görüşürüz..

******

tuna hızla hareket etti..
bizde kaldırımdayız..
tuğ--- iremm..
ir--- tamam abi.. tamam..üzülme artık.. sersem gibi olduk.. yukarı gelin de ..yemek yiyelim,kahve yapayım size.. ayıkırız belki..

er--- çık hadi,çık... aynı şeyleri söylememişim gibi.. laf duyduk sayende. bir daha karım dersen,ne tunayı ..ne de kendimi engelleyeceğim..  yetti artık..

ir--- nasıl yani..ifade yalan mıydı..
tuğ--- evet.. bir kısmı..
ir--- ..............

*********

eve çıktık,necla abla temizlik yapıyor..
ir--- kolay gelsin,necla abla..
ne-- sağol..

abimlerde girdiler.. salona aldım.. orası bitmiş..
ir-- banyo yapabilir, yatabilir.. uyuyabilirsiniz.. ev eviniz..
tuğ-- sağol..
er--- sen bir kahve yap,biz gideriz birazdan..


mutfağa girip, kahveyi yaparken.. abim bileti erteletti..
kahvaltılıkları çıkarıp,
kurabiyeleri koydum tabağa..masayı hazırladım..
meyve suyu sıktım aceleyle.. kahve de pişince.. filcana doldurup.. masaya koydum..

salona girip..
ir--- buyrun,mutfağa..

ellerini,yüzlerini yıkayıp..gelip oturdular.. ben büroyu aradım,acil bir durum olursa evdeyim,çağırın dedim...
*******
birkaç lokma yedik.. meyve suyu,kahve derken.. kendimize geldik biraz..

ir--- çay isterseniz,yapayım..
er-- yok,sağol..
sigara verdi.. yaktı..

ir--- neden yalan söylediniz,gizlediğiniz nedir..  hala onun tarafını tutabildiğine,inanamıyorum abi.. tuna duymasın bence..
er-- ben de onun için söylemedim ya...
karşımızda görünce.. ben kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkarıp .. karakola götürelim,şikayetçi olalım dedim.. ama tuğrul...

tuğ--- (başını ellerinin arasına alıp) inanın ki karşımda gördüğüm, eski karım değil.. sokakta kalmış,herhangi  bir kadındı.. hiç birşey hissetmedim..
.bu öylesine rahatlatıcı bir duygu ki.. anlatamam...

mektup yazmış olmasına,öfkeliydim sadece.. o da sizi taciz ettiği için..  "param yok,başka yere gidemedim.. mektubu o yüzden yazdım.. "diyince..
şikayet etmemenin karşılığında.. biraz para verip.. gideceksin,tunadan ve iremden uzak duracaksın dedim..  halamın evi de bomboştu.. kalmasında bir sakınca, yok gibi geldi... bizde otele gittik..
işin bu safhaya gelebileceğini düşünemedim...
affet irem.. halinizin,tek suçlusu benim.. tuna ne dese haklı,aptallık ettim..
iyi ki,aklandın.. yoksa yemin ederim ,bulurdum onu..

içimi çekerek
ir--- çok iyi niyetlisin abim ama karşındaki
hiç hak etmiyor.. iftiraya kurban gidebilirdim..dimi.. tunanın tavrını biliyorsun zaten..deliriyor, eren abi de dedi..  artık onu anma bile,lütfen.. hayatından çıkar,hepimiz bunu istiyoruz.. 
birşey hissetmediğini anlamana sevindim..
madem öyle.. üçümüzün arasında,kalır konuştuklarımız..silerim, bu günü..
ama tunaya nasıl unutturacağımı bilmiyorum.. berbattır şimdi.
.onu - okurken -kaç defa engelledim ve
hep zarar gören biz olduk.. biliyorsunuz halimizi..
 dedin ya,bulurdum diye.. ben ,asıl tunanın bulmasından korkuyorum..
 senin eski karının mektup yazması,tunada gözü olması,itirafları ..iftiraları bizi sarssada.. yıkmaz..
 ama o geleceğimizi tehdit ediyor.. anlıyor musun.. şikayetçi olsaydınız.. hastanede değil,hapishanede olurdu.. bizim de, ruh sağlığımız bozulmazdı..

tuğ---...........................
er--- haklısın ..  tuğrulu engelleyemeyince.. söyleyemedik.. suç ortağıymışız gibi,görülecekti..
tunayı yeniden kaybetmeyi ,göze alamadık..
bundan sonra karışmıyorum.. tuğrulun.. hayatına..
yanlış davranırsa, bedelini de öder.. koparız,sen bile birleştiremezsin..


tuğ-- keşke elimden gelen birşey olabilseydi  de,geceye geri dönebilseydik
sana söz veriyorum.bir daha benim yüzümden sıkıntı yaşamayacaksınız..
çok pişmanım inan ki..

öyle kötü görünüyor ki sahiden,gülümsedim ona bakarak..
ir-- tamam abi,bundan sonra iyi oluruz inşallah..

er-- biz gidelim,sarhoş gibiyiz.. sen de uyu biraz.. tuna gelince,dinç ol..
seni böyle görmesin..

kalktılar,yolcu ederken "halama selam söyleyin..
akşam buyrun,yemek yiyelim " dedim..

er-- haberleşiriz de,gelmek iyi fikir değil bence..
tuna sakinleşsin,dinlensin..

tuğ--   binayı bitirmişlerdir,oraya gideceğim bende.
. o işle uğraşmasın bari..
anahtarı büroya bırakırım..gelmek isterse,siz gelin ama ısrar etme..
ir-- peki.

Hiç yorum yok: