Translate

11 Mart 2012 Pazar

872.bölüm..

hareket ettim,sessizce gidiyoruz... tuna başını dayayıp..
gözlerini kapattı..

silecekler son hızla çalışıyor.. yağmur şiddetlendi..
niyetim yakın diye çiftliğe gitmek.. sabah tunayı bırakıp, ben büroya giderim.. dikkatimi toplamaya çalışıyorum ama
aklımdan da,o mektup nasıl konuldu diye geçiyor..
çanta ne zamandır burada bilmiyorum ki.. birde, bagaj kapağının açık olması lazım.. bizi takip mi ettiriyor,ki..
kim yaklaşabilir arabaya..

tu--- irem, hızlı gidiyorsun.. yavaşla..

gözüm ibreye takıldı..
uçuyormuşum meğerse.. hızımı azaltıp.. radyoyu açtım...

tu--- ben kullanayım mı..
ir--- yok, çiftliğe az kaldı zaten.. orada kalalım..
tu--- tamam..

********

çiftlik yolu yine aydınlatılmış..
işçilerin kaldığı odalarda.. ışık yok, yatmışlar..
evin önünde park edince.. indik.. içeri girmemi bekleyip
tu--- ben hüseyinle konuşup geleceğim..
ir--- tamam..

kapıyı kapatıp.. mantomu,ayakkabımı  çıkardım..
öyle yorgunum ki.. iki gün uyumak istiyorum.. ama
tunanın konuşup rahatlaması lazım...

elektrik sobasını yakıp,mutfağa girdim...
portakal  suyu varmış dolapta..iki büyük bardağa doldurup.. salona getirdim..

odadan da battaniyeyi alıp,koltuğa  uzandım.. her yanım ağrıyor yine.. saçımdaki tokayı çekip,dağıttım...

***
biraz dalmışım sanırım,tunanın telefonla konuşmasına uyandım.. kısık sesle konuşuyor güya..

tu---aklım almıyor.. ............................
.................. nedim bey..hani bize yaklaşamayacaktı,önlem almıştınız.. kadın buraya gelmiş..işte ..................................
..................benim arabam birkaç gündür,her yere gitti ..misafirlerimiz vardı..  nerede,nasıl konulmuş bilmiyorum.. iremin arabasını kontrol edemem,onu abimler kullanıyorlar.. Mersinde hem.. ................. ............. öğlene doğru,getirecekler.. erol beyin orada buluşursunuz..
o aldığınız imzayı işleme koyup,taciz davası açın.. hemen.................................................................................
........................................... hiç birşey.. umurumda değil.. gerekeni yapın..... kimin adı karışırsa karışsın...
........................................................................................
........................................................................ ıspat etmek,sizin işiniz... ................ olamam,bıktım artık.......
........................... ................... offffffffffffffff of...
tamam.. arayın beni.. ......... size de..

ahizeyi bırakıp,sigarasını söndürdü...
bana bakıp,uyanık olduğumu görünce...
tu--- yatalım hadi..
battaniyeyi açıp,kenara çekildim...
ir--- yer ne zamandır sorun oldu... gel..

yanıma gelip,elini uzattı..
tu---tadım yok, sen gel..

tutup,kalktım... yanaklarını ellerimin arasına alarak..
ir--- direktifleri verdin.. konuşmak istersen, konuşalım..
 sıkıntıyla dönüp duracağın,için.. sakinleşmeden
yatmak, iyi fikir değil bence..

tu--- konuşmak istemiyorum.. duş alırsam sakinleşebilirim belki..

ir--- pekii.. hadi beni taşı..
gergin yüz kasları gevşeyip,gülümseyerek kucağına aldı ..
ir--- şimdi bırakabilirsin..
tu--- aslaa..
ir--- hah hah hah...

**********

duş  iyi geldi sahiden.. tunayı uyuttum ama benim uykum kaçtı.. sabaha kadar ,evde dolaştım sayılır..

yatakta öylesine yatarken..saat altı gibi telefon çalınca.
tuna uyanmasın diye aldım,ahizeyi...

irem--- (fısıltıyla..) alo..
erol-- günaydın.. uyandırdım ama gerekiyordu..
irem--- hazırlanıyordum zaten,dayıcığım..buyur..

dayıcığım lafını duyunca,tuna doğruldu...

tu--- irem,ne olmuş..
ir--- dayıı,söylesene..
erol-- tunayı ver de, sen hazırlanmana devam et.....
ir--- benim duymamam mı gerekiyor.. huylandırmasana
insanı...

tuna alıp..
tu--- dayı günaydın.. dinliyorum..
(bende kulağımı yaklaştırdım.. duyuyorum.. )

erol-- sana da.. dün gece,halanın  eski evine hırsız
girdiği yönünde bir ihbar gelmiş.. polise..

tu--- nee.. hırsız mı.. kim ihbar etmiş,peki..

erol-- halan,artık orada oturmuyormuş herhalde.cılız ışığı gören bir komşusu..aramış.. ifadesinde öyle diyor..
polis eve gittiğinde,malum kadın açmış kapıyı.. halanın haberi var, bende gelinleriyim.evi kontrol etmeye geldim diyip, göndermiş...

tu--- kahretsin kurtuldu yani..

erol-- eren abin gelmişti,yanıma.. dün gece de,geç saatte arayıp..
anlattılar olayı.. dönüyoruz demişlerdi..
 erenle tuğrul, o kadının içeride olduğunu bilmeden..
eski evde  kalmak için..  anahtarla kapıyı açıp,girmişler..

tu--- (yüzünü buruşturup) kadına bir zarar mı vermişler,katil olmuşlar deme sakın..
inan ki ,kalbim ağrıdı..

Hiç yorum yok: