Translate

9 Mart 2012 Cuma

871.bölüm..

o abilerinin yanına gitti,bende arabaya oturdum...
ir--- kusura bakmayın.. tuna birşey söylemeyi unutmuş..
gelir birazdan..
ya--- önemli değil..  konuşsun tabi..biz kendimiz de gidebiliriz,aslında ..
ir--- yok yok..

arkaya dönerek..

ir-- figen, gülden önce sen evlendin.. şaşırmıştır duyunca..
fig-- (gülerek) evet,herkes şaşırdı..

ya--- ev arkadaşları,evlendiğimizi biliyorlar ya.. beni karşılarında görünce,şok oldular..

fig---  gelirsin belki diye endişelilerdi..iki aylığına ev bulmaları,imkansız.. kiralar korkunç..
yok gelmez,sizde bir yere gidemezsiniz  demiştim.. sen gelince, hep kalacaksın sandılar..

ir---  daha mağazayı tasviye edeceksin, değil mi yasin..

ya--- evet,iş çok .. görüşmeler için de..burada olmam lazım.. gidebilirsem,düşünürüz..

ir--- düşünecek ne var ,bizim evimizde kalırsınız.. yasin..
ya--- ertuna da,sen de.. çok şey yaptınız,bizim için..
teklif etmen bile yeter..  eren ve tuğrul abilerle
fotoğraf çekilirken..  abilerim,ailem gibi hissettim.. o kadar yalnızlıktan sonra ,çok değişik geldi.. yanımızdaydınız.. sağolun..

ir---(içim alt üst zaten.. birde efkarlanınca.. sigara uzattım,aldı.. yaktı benimkini de.. camı araladım ) 
siz bir nevi,kardeş sayılırsınız..beraber büyümüşsünüz.. çünkü..
  ama yalnız olan sadece sen değilmişsin,yasin.. aile özlemini onlarda çekmişler..
abimler İstanbula ,sen Ankaraya gitmişsin.. anne-baba vefat edince.. tuna  yapayalnız kalmış..
hala ve amca varmış da.. abilerle paylaşamamış  hiç birşeyini..
onların da kırılma nedeni varmış ama suçsuzken tunayı dışlamışlar resmen..
İstanbula okumaya gittiğinde,bile arayıp..sormamışlar..
 görüşmemişler.. ilişkileri tamamen kopmuş.. ama tuna hasat hisselerini ,hep göndermiş..

biz evlenirken.. ben ısrar ettim de,çağırdı ..öyle geldiler
çok iyiler , ama sorunları yenmek kolay olmadı..

 yeniden tanışıp,kardeş olduklarını.. aile olmanın gereğini..sıcaklığını keşfettiler diyebilirim.. 
şimdi sende ,buna dahil oldun.. buluştunuz ,onları abi gibi .. aile gibi hissetmen .. gayet normal yani..
bu kadar zaman sonra..onlar da, senin gibi hissedip.. birşey yapabilmenin zevkini yaşıyorlar..

hani  söylemen yeter ,dedin ya.. sana tavsiyem böyle düşünme.. sinirim,cadılığım tescilli..biliyorsun.
siz aleni evliliğinizin keyfini çıkarıp, mutlu olun..
madem aileyiz ,madem var -- ihtiyaç olmuş-- kullanırız.. kendini soyutlama,tamam mı..

yasin gözleri dolu dolu,yutkundu..
ya-- sen neymişsin,irem.. ertunaya  çok acıdım.. birden..

ir--fig-- hah hah hah..

ya---(camı açarken ) biz taksiyle gitseydik  keşke..(seslendi) ertunaa..
tu-- geliyorumm..

zoraki de olsa.. gülerek gelip oturdu.. yerine..
tu-- kusura bakmayın..
ir--- gidiyor muyuz..
tu--- hımm..

hareket ettim..
ya---  ertuna.. sizin konuşacaklarınız varsa.. biz kendimiz gidebiliriz.. onun için seslenmiştim ,aslında.. irem serseme çevirdi beni..
tu-- (gülümseyerek bana baktı) bilirim yaparr.. yazık değil mi,damada.. ne dedin yine..

ir-- ( gülerek, kağıt peçete uzattım) gerekeni ,söyledim.. bence damat ,kendine geldi..
fig--- hitabın çok etkiliydi,irem.. iyi bir konuşmacısın.. ikna yeteneğin yüksek..
ir--- sağol,figen..

ya-- tuğrul abi,tokat attı resmen diyordu.. doğruymuş..
tu--- (gülümseyerek) ben neler çekiyorum,dermişim..

tu-- fig-- ya-- ir-- hah hah hah..

tu--- yasin araban neredeydi..
ya-- şu ilerideki, parkta ..

ben kenara yaklaşıp, durdurdum arabayı..
ya---   figen sen dur,ıslanma.. ben arabayı getireyim..
ikinize de herşey için teşekkür ediyorum...
tu--ir-- rica ederiz...

yasinle beraber tuna da,indi.. arabaya doğru yürüyorlar..
ir--- figen..  birşeye ihtiyacınız olursa,arayın tamam mı..
fig-- tamam irem..
ir--- (gülümseyerek) birbirinizi,üzmeyin.. iyi yolculuklar diliyorum..
fig-- (o da, güldü) sağol..

yasin arabayı getirince.. tuna ve figen indiler..
arabalara oturulunca da.. yasin korna çalıp..  hareket etti... bende farlarla karşılık verdim..

tunaya dönüp...
ir--- nasılsın..
tu--- berbat..

hareket ettim,sessizce gidiyoruz... tuna başını dayayıp..
gözlerini kapattı..

Hiç yorum yok: