Translate

9 Mart 2012 Cuma

869.bölüm..

ela da ,menekşe de.. pantolon - gömlek.. giymişler..
saçlar at kuyruğu yapılmış.. sıfır makyaj ..
ama ikisi de çok güzeller.. çok samimiler.. misafirlerini ağırlamaya çalışıyorlar..
hiç uykusuz,yorgun  demezsiniz.. sahi hiç uyumadılar mı ki.. ya abimler,onlar da iyi gibi..
ve dört kardeş biraraya geldiler.. ay hiç düşünmemiştim bunuu...

tuğ--- iremm..
ir--- hıı,efendim abi..
tuğ--- dalgınsın,ne oldu..
ir--- (gülümsedim) düşünüyorum işte birşeyler...
tuğ--- (başıyla tunayı işaret ederek.. ) birşey mi dedi.. söyle çaresine bakalım..

ir--- yok canım,daha neler.. günahını almayın.. bir konu hakkında karar vermem gerekiyor da.. ondan dalgınım biraz..
tuğ-- tuna ?
tu--- irem.. söyledi ya.. kararı ona bırakınca böyle oldu..
tuğ--- sen karışmadın yani,hayret..
tu---( gülerek) evet, hatta engellemem bile dedim.. karar onun..


er-- yasin sen karar verdin mi..
ya--- evet abi.. dönünce görüşmeye gideceğim..
er--- hayırlı olsun..
ya--- sağol..

me--- masaya geçelim.. buyrun..

kalkıp yerimize geçerken..
ela--- ne içersiniz,tuğrul rakı dedi ama... şarabımız da var..
ir--- ben içmem ela..
fig-- bende..
ya--- bende almam,araba kullanacağım..
tuğ-- diğerleri içiyor dimi..
tu--- irem götürürsen..
ir--- tamam.. abimleri de alırız..

menekşe mutfağa gitti.. ela da rakıyı verdi abime.. buz getirecek..

tuğ--- irem.. bizi götürmene gerek yok .. yarın döneceğiz..
ir--- ben ,halam görmek ister diye  demiştim..
er--- öğlen gidip,gönlünü alırız.. akşama aldım,bileti..
tabi tuğrul yine son anda, vazgeçmezse..

güldük...
tuğ--- abi,niye sitem ediyorsun ki.. bana bağımlı değilsin..gidebilirsin, ufuğu gönder dedim dimi..
illa beraber gidelim diye, ısrar eden sensin..

ya-- abimin,vardır bir bildiği..

tuğ--- zaten hali tuhaf.. karşıdan karşıya geçerken, elimi tutacak neredeyse..
peşimden ayrılmıyor.. anlamadım ki...
ne bildiğini söylese de..öğrensem..

tu--tuğ--ya-- fig-- ir--er-- hah hah hah..

menekşe balıkları getirip, servis yaptı.. ela da oturdu..

ya--- harika görülüyor menekşe.. elinize sağlık..

me-- afiyet olsun yasin.. hep beraber yaptık.... abileriniz de,ustaymış.. iki erkek ancak bu kadar tertipli ve titiz olabilir.. mutfakta çalışmaktan zevk aldım.. bravo doğrusu..

er-- teşekkür ederiz.. bizim için de zevkti..

ir--- ben demiştim..

ela-- haklıymışsın irem.. tuğrul da,börekleri yaparken çok yardım etti.. sahiden..

ya-- yardım ? hamur mu açtı,yani..

tuğ---  menekşeyle elanın yanında ,hamur mu açsaydım  yasin.. onlar ince açıyor.. ben yapamam..

tu--tuğ--ya-- fig-- ir--er-- me--ela-- hah hah hah..

tu--- harikasın abi.. demek kalında olsa.. hamur açabiliyorsun..
tuğ-- sağol,gerekli ve meraklı olunca.. açıyorsun.. ama epeyce kalın oluyor..

fig--- olsun,börek olmaz da bazlama olur dimi..
tuğ--- aynen öyle figen.. çok özlediğim zaman yapıyorum.. ufuk da seviyor.. (içini çekince )

ir--- bende özledim ufuğu.. mügeyi.. gönülü..
tuğ-- o da ,seni çok seviyor..

er-- gel,gör diyeceğim ama..   en çok tunayı özlediğinden diyemiyorum...

ir--- abii, dalga geçmesene..
tuğ--- (gülerek) arabaları değişince,şaşırdılar..tuna da,bana aşkım diyip durdu.. kendimi garip hissettim..

tu--tuğ--ya-- fig-- ir--er-- me--ela-- hah hah hah..

me--- insanın inanası gelmiyor.. allah bozmasın.. çevremizde kötü örnekler, o kadar çok ki..
çeşitli nedenlerle ,özellikle kadınlar için.. sevgisiz birliktelikler ..katlanılan, sürdürülmesi zorunluluk haline geliyor bir süre sonra..
.. evliliğe karşı antipati oluşturuyor sunuz.. farkında olmadan..

ir--- amin.. fikrini değiştirecek birisi çıkacaktır karşına.. menekşe..

me--- belki ama umutsuzum ben..
er--- genel kanı o.. siz erkekler, biz de kadınlar hakkında öyle düşünüyoruz...
 ben evlendiğime göre.. hala umut var demektir..

tu--- ben de kesinlikle evlenmem diyordum ama doğru yerde, doğru zamanda ..doğru insan.. karşına çıkınca..  fikirler değişiyor..(bana bakarak) inliyormuş ama hiç belli etmedi.. bana..

er--- acımasız irem.. halini görmedin mi,çocuğun..

ir--- (gülerek) gördüm de, nazımı çeker mi diye deniyordum abi.. meğerse babam ,baştan kabul ettirmiş.. şikayet etmeyeceğini bilsem,yollara düşmezdi garibim..

tuğ--   hatırlatıyorsun gelin.. çamurlu yollara ,ikiniz düşmüştünüz.. haliniz berbattı da..acaba niye, siz çookkk memnundunuz... onu bilmiyorum..
er--- yalann..

tu--tuğ--ya-- fig-- ir--er-- me--ela-- hah hah hah..

ya--- bu çamur meselesi de nedir.. ertuna..

ir---  arabamız çamura saplandı, yasin.. kimse ağzını açmasın sakın.. bu kadar açıklama yeter..

tu--tuğ--ya-- fig-- ir--er-- me--ela-- hah hah hah..

figenle servisleri değiştirip... meyveleri getirinceye kadar..  menekşe balık bulaşığını yıkadı beş dakikada..
ela da,tatlı çeşitlerini bir tabağa aldı...

oturmuştuk ki..
telefon çalınca,ela kalkıp açtı...

ela---alo.. merhaba.. ..............teşekkür ederim,siz nasılsınız.. ................. .................. önemli değil.. buyrun dinliyorum.. .........................................................................
........................................... tamam,yarın  okulda  konuşuruz.. ........................... iyi akşamlar....

kapatıp, geldi... yerine otururken.. 

me--- ela?

Hiç yorum yok: