Translate

9 Mart 2012 Cuma

861. bölüm..

beyler arabaları getirince ..
tuna eren abim,ben bindik..
tuğrul ve ela.. yasinle figeni aldılar.. zuhal de,ziya ile geliyor..
ali ve ergün abim .. teyzemleri götürürken.. oraya gideriz demişlerdi..  lütfü abiler de oraya geleceklermiş.. sanemi, teyzeme bırakacaklar ya..

hareket ettik..

ir--  ohhh,çok şükür bunu da atlattık.. kimseye çaktırmadan..
tu-- evet.. gülderen hanım müthişti..

er-- bence asıl yanında oturan müthiş.. organizasyon
aksamadı..
tu---  o, zaten müthiş..söylememe gerek  var mı..  ağlamadı ya.. büyük aşama..
ir--- (güldüm ) her an ağlayabilirim.. tunam... . herkesin emeği var,abi....yardım edenleri
gözardı edemem.. hele  vahide hanımı, atlamak olmaz..

tu--- (aynadan bakarak) eren, elayı nasıl buldun..

er-- çok beğendim.. ama karar onların,inşallah iyi olur.. tuğrulun ayakları yere basmıyor yine..
sen ne düşünüyorsun..

tu-- hiç tanımıyorum ama iyi gibi..

ir--  zuhal de öyle dedi.. erkek gözüyle değerlendirmeyi de, ziyadan alırız.. lütfü abilerde gelecekler ama o taraflı olabilir.. menekşe olsa, onu da görmüş olurdun abi..

tu--- ziya gülderen hanımı da ,tanıyormuş baksana.. bilmediği yok maşallah..

abim içini çekince.. döndüm arkaya..

ir-- abii,neyin var.. gönülle, kızını mı özledin..
er--- (gülümseyerek ) senin gibi ilan etmiyorsam da ,özledim tabi..
ir--- of yaa..
tu--er-- hah hah hah..

er--- ben tuğrulun da, mutlu olmasını.. hayatının artık bir düzene girmesini,savrulmamasını arzu ettim.. içimden o geçiyordu.. siz,biz ...iyiyiz şükür.. 
erkek için , çok zor.. tuğrul için, çok daha zor..birde çocuğu var üstelik..

ir--- haklısın,iyi olur umarım.. ela ve menekşe erkekler bizden uzak olsun diyen, kesinlikle evlilik düşünmeyen iki arkadaş.. neşe ablayı, lütfü abiye kaptırdıkları için çok üzgünüz diyorlardı....
ela da,abimden etkilendiği için hala inanamıyormuş... kendisine.. şaşkınım,şoktayım dedi..
bundan sonrasında ne olur, tahmin bile edemiyorum..

tu--- tuğrulla da konuşmuşlar, evlilik karşıtlarını çekiyorum herhalde diye.. yakınıyordu..

er-- aylinin yerinde hangi kadın olsa..evlenmeye yanaşmazdı.. durmadan eski karısından bahsederse.. unuttuğuna nasıl inansın kız..
ama tuğrula anlatamadım bunu.. sorunların çıkması kaçınılmazdı..  güya aylin ödün vermemiş,tuğrul da kabul etmemiş.. bu da,bittinin bahanesi işte..
koca adam güya.. birde dağılmasa ya.. ayrıldığı kızın annesi ,çocuğuna bakıyor.. olacak şey mi..
irem çağırdığında,beni aradı tuğrul.. duyunca çok kızdım,ufuğu al ..çabuk buraya getir dedim..
yavrum o da şaşkına dönmüş.. suskunlaşmış.. yeri yurdu belli değil çocuğun... tuğrulun bir an önce kendine gelmesi lazım...

tu---gelince , bize de anlattı.. ben de ağzıma geleni söyledim..
kavgaya ramak kalmıştı da.. irem engelledi.. karısını,merak ediyormuş.. hala..
gönül ,akıllanmıyorsun madem..git ne halin varsa gör diyor da..
yine de ,kıyamıyoruz.. çocuk gibi,uyarıyoruz beyefendiyi..
 aylini kaçırttı,elayla ..ne yapacak bakalım..


ir-- abii, hep laf karıştı.. soramadım..  niye çocuklarla gönülü de,getirmedin..

er--- çalışıyoruz,biliyorsun.. bizim gelmemiz çok zor artık.. gelmem, planlı değildi ki..
gönülü bile,havaalanından aradım.. şok oldu.. aramızda kalsın, neslişah aylinin yanına gitmiş..

tu-- (.............................. )
ir--- niyee..

er-- niye olacak, gözdağı vermeye.. tuğruldan uzak dur, o benim demiş..
aylin beni aradı,korkmuş üzülmüş.. berbattı canım.. gittim yanına... konuştuk..
"tuğrulu arayamazdım , yanlış anlar..
iremlerin de, telaşı vardır..  onun için sizi aradım.. ne olur tuğrulu uyarın.. yada yanında olun ,  kadının gözü dönmüş..  Adanaya gittiğini de biliyor" diyince ,bilet alıp geldim.. işte durum bu..

ir--- abimin merak etmesine gerek kalmamış.. desene..
kadın dedektif gibi.. takip de ediyordur,o..
yoksa nereden bilecek geldiğini..
tuna dayımı arayayım mı.. gelir falan, hepimiz oradayken.. tatsızlık çıkmasın.. 

er-- arama, ben gittim dayının yanına.. nerede olacağımızı da biliyor.. gelse keşke dedi, anlaşmayı ihlal edeceği için.. hapse atılırmış..

tu--- inanamıyorum ya,hiç kurtulamayacak mıyız biz..


otelin park yerine girdik..
diğerleri gelmişler.. biz ağır geldik,konuşuyoruz diye..

er-- tuğrula duyurmayı düşün müyorum.. size de uyanık olun diye söyledim,moralinizi bozun diye değil..
hadii kendinize gelin,hep biraradayız nasılsa..tuğrulu kaptırmayız...

asık yüzle,lobiden içeri girdik...  
mecburi yemek ve ağırlanacak misafirler olarak bakıyoruz,olaya.. kahretsin ya.. tam zamanıydı yani..

Hiç yorum yok: