Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

856.bölüm..


kahvemi bırakıp,vahide hanımla beraber çıktılar.. deryaya baktım,sıkıntılı gibi..... 
ir--- evet ?
de-- benn... 
ir--- (sigaramı yaktım ) söyle derya.. ne oldu.. 
 
de--- bir saatliğine çıkabilir miyim.. akşam bir yere davetliyim de.. kıyafet bakmam lazım.. hiç uygun birşeyim yokmuş.. 
ir--- (gülümsedim ) olur,tabi.. davet edildiğin yer neresi.. 
 
de-- yemeğe gidelim dedi... mehmet.. 
ir--- (gülerek ) mehmet ha.. iyii.. 
deryacığım, sonra beraber çıkalım istersen.. kuaföre gideceğim.. seni de götüreyim.. elbise de bakarız.. 
 
de-- yok yok.. fazla hazırlanmış olmak istemiyorum.. 
elbise giyemem ki, ben.. bir bluz alırım herhalde.. pantolonum var... 
 
ir--- hayatım,haklısın da.. sen yemeğe gitmek için evet dediysen.. mehmet hazırlanılmayı hak ediyordur.. değil mi.. 
de--.................
ir--- hadi deryaa.. bir şans ver.. 
 
de--- nasıl tamam dedim ,bilmiyorum.. ne alacağım onu da bilmiyorum..offfffffff..
 
ir--- peki.. bulvarda xxx mağazası var.. oraya git.. 
sana fikir verir,pakize hanım.. selamımı söyle.. 
(kalktım ayağa,yanına gelip ) herkesin yardıma ihtiyacı vardır,değil mi.. 
 
gülümsedi.. 
ir---  git,şimdi.. 
 
onu gönderdikten sonra.. pakize hanımı aradım iki dakikada.. kapatıp,oturmuştum ki.. kapı zili çaldı... 
 
va--- buyrun yasin bey.. 
ya---merhaba.. irem hanım yok mu.. 
 
kalktım aceleyle... 
kapıya doğru yürürken.. 
ir--- burdayım yasin.. 
 
figeni ..görmeyi beklemiyordum tabi.. 
ir--- ooo, hoşgeldiniz.. 
fi-- ya-- hoşbulduk.. 
 
odama aldım.. oturduk.. 
ir--- nasılsınız,ne zaman geldiniz.. 
fi-- sabah geldik,irem.. iyiyiz.. 
 
ya-- siz konuşun.. benim biraz işim var.. yarım saate kadar gelirim.. figeni bizimkilerin yanında bırakamadım.. 
ir--- niye ki, nereye gideceksin sen.. 
ya-- sorguya çekiyorlardı da..ondan.. pasta siparişi vereceğim.. 
 
ir--- kendi şahsi işin varsa.. ona karışamam ama organizasyon için ,herşeyiniz hazır.. senin birşey yapmana gerek yok,yasin.. 
sürpriz nikah yapıyorsak ,tam olmalı dimi.. 
 
ya-- (gülümsedi ) mahçup ediyorsun,irem.. 
fi--- yasin söyleyince, çok şaşırdım.. inanamıyordum.. evdeki hazırlığı görünce..inandım..
zahmet vermişiz size.. 
ir--- gizli olmanıza dayanamadık ,hayatım.. tuğrul abim de gelince.. birden,kalkıştık..işte..  rica ederiz,ne ikram edeyim size.. 
 
fi--- almayalım irem.. ben çok yorgunum,sınavlarım vardı... bir iki saat uyumam lazım.. annemle konuştum,
dini nikah için.. saat dörtte dayınlarda ol dedi.. 
 
 
ir--- tamamm.. evler müsait değildir.. bizim eve götüreyim seni.. 
hıı, vesikalık resimlerinizi istiyorum.. birde ne giyeceksiniz onu söyle.. 
 
ya--- resmi ne yapacaksın.. 
ir--- nikah için işte, sahte deftere yapıştıracağız .. 
 
ya-- fi--- hah hah hah.. 
 
yasin verdi ikisinin de resmini.. 
fi--- şık bir elbise giyeceğim,irem.. yasine de krem rengi,takım elbise aldık.. 
ir--- iyii,kuaföre beraber gideriz.. sen git,uyu..bizde.. 
(çantamda anahtarımı arıyorum )
 
ya--- irem, eski evimiz var.. unuttun mu.. orada yatar,figen..
ir--- unuttum sahi.. 
fi--- kuafore, ben giderim.. irem,akşam görüşürüz.. herşey için, sağolun.. 
 
ir--- rica ederiz,ikinizin de yüzü gülsün o yeter bize.. 
ya--- (figene bakarak ) gülüyor, merak etme... 
 
**********
onları yolcu ettim.. kevin ve liz geldi.. 
kahvelerimizi içip sohbet ederken.. nedim bey de ,evrakları getirdi.. imzaları attık karşılıklı..  o gitti.. 
 
ekili araziyi görmek istediler.. 
ir--- tabi, tunayı çağırayım.. götürsün sizi.. 
 
dalgınlıkla, tunanın arabasını... aramışım... 
 
tuğ--- buyrun.. 
ir-- abii.. 
tuğ--- evet,bildin.. 
 
ir--- pardon abi, yanlışlık oldu...  misafirimiz geldi, ekili araziyi görmek istiyorlar.. tunayı arıyordum güya.. 
 
tuğ---  az önce de, tuna aradı.. yine bana aşkım dedi.. 
arabanızı almak iyi fikir değilmiş..
 
ir--- hah hah hah.. neyse yabancı değilsin.. 
 
tuğ---  evet.. tüm siparişlerin hazır,getiriyorum.. neşe hanıma bırakacağım.. tepsileri..
gece ,çok çalıştık gelin.. elanın da selamı var.. 
 
ir--- (gülerek )sağol abimm ama bana benzedin birden..  çok çalıştık? elanın selamı var? nasıl yaniii ...
 
tuğ-- gelinnnn..  
ir--- intikam alıyorum,hahh hah hah.. 
 
telefonu, kapatıp.. tekrar ararken.. 
liz-- telefon konuşmanıza.. imrendim,irem hanım.. 
ir---(gülümsedim) sağol liz.. 
 
telefon açılınca... 
 
ir--   canımm, kevin ve liz geldiler.. araziyi görmek istiyorlar..işin varsa..  götüreyim.. 
aslında, gelebilsen çok iyi olur..  aşkım, özledim seni..
 
er-- ............ al oğlum, al.. misafirleriniz gelmiş ama irem seni özlediğinden, çağırıyor.. nefes bile almadı,kocan değilim diyemedim.. 
 
ben kızarıp"abiii " derken.. ikisi kahkaha atıyorlardı.... 
 
tu-- irem,söyle canım.. 
ir--- uf yaa, rezil oldum. abim ne zaman geldi.. 
 
tu--- bir sen, bir ben.. eren bey sürpriz yaptı..havaalanından aldım, geliyoruz.. 
on dakika içinde.. orada olurum.. halama bırakacağım ereni.. 
 
ir--- iyi, kevinlar burada..yasinle figen de gelmişler.. eski evlerine gittiler..
tu--- niye..
ir--- uyuyacakmış figen.. 
tu-- anladım.. kapat hadi.. 
 
kapatıp... "geliyor" dedim..

Hiç yorum yok: