Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

855.bölüm..


ir--- alo..
tu-- canım, biz geliyoruz neredesin sen.. evi aradım da.. 
ir--- annemde,ela ve menekşeyle oturuyorduk.. abim yanında mı..
tu-- evet niye.. 
ir-- hiçç,randevu için nerede hazırlanacak diye sordum.. 
tu--- hıı,halamlara bırak dedi.
 
ir--- bırakma istersen,safiye hala onlardaymış gitmemiş olabilir.. bize gidin,bedenleriniz uygun..giyinir.... ben de kızları getireyim ,abime sor bir.. 
onları bırakıp kalkamadım.. menekşeyi de götürecekmiş herhalde.. 
(abime söylerken duyuyorum onları ) 
 
tu--- irem, abim bizde hazırlanır.. duş yapması lazım.. boya olmuş.. yabancı yerde değilsiniz.. oturun,
geliriz.. kiralık arabayı verdirdim.. bununla gidecekler.
bize de gelin diyor da istemedim.. çiftliğe uğramam lazım..orada kalırız .
 
ir--- tamam uğrarız da, kalmayalım tuna.. çok yorgunum ,yarına da çok işim var.. evimize gelelim olur mu..  hemmm,çiftlikte kalmayı belki abim isteyebilir.. 
 
tu--- hah hah hah.. 
ir--- söyleme, sakın.. hadi öptüm.. bekliyoruz gecikmeyin.. 
tu-- tamam.. 
 
kapatıp, bahçeye girdim.. 
 
anlattım kızlara.. 
eve geçmiştik ki.. babam geldi,onlar sohbet ederlerken.. bulaşıkları yıkadım..
 
annem yemeği hazırlarken..de, tunayla abim geldiler... babam gönderir mi..  girdiler mecburen.. 
daha bir samimi ortam oldu... 
 
yemeğimiz,pasta böreğimiz de bol.. masayı hazırladık... kızlarla.. 
abim elaya,gidebiliriz istersen diyince.. o da, fark etmez ama ayıp,olmasın..oturalım demiş.. 
 
gayet güzel bir geceydi,tuna ve ertanın muhabbetini görünce.. - tuna konusunda- menekşe ve ela bana haklıymışsın dediler.. abimle de,iyi anlaştı ertan.. oyuncak taşıdı yavrum..
 
yemeğe gitmelerinden daha iyi oldu yani..  
saat on gibi.. 
 
ir--- baba,anne.. çok sağolun ama hepimiz çok yorgunuz.. bizi azat edin ,ne olur.. onların sesi çıkamıyor, ben söyleyim bari dedim.. 
ah--- peki,ettim.. 
 
tuğ--tu--me--ela-- ne-- hah hah hah.. 
 
vedalaşıp,öpüştük.. teşekkür ederek.. çıktık evden... 
 
ben arabanın arkasından tepsileri,diğer arabaya koydum.. şalgamları benim arabaya aldı tuna da.. 
 
tu-- (anahtarı uzattı) abi,buyur.. çiftlikte de,kalabilirsin..
bize de gelebilirsin.. nasıl istersen.. 
hanımlar,iyi geceler..görüşürüz.. 
 
ela--me-- iyi geceler..
 
tuğ-- çiftlik daha uygun,sağolun.. görüşürüz.. 
yarın sabah,getiririm arabayı.. 
 
ir--- yok yok getirme,benim arabamla gider.. kızlar,hoşçakalın.. 
menekşe,börekleri abimle gönderirsin... 
me--- tamam..
 
ela--- sağolun,herşey için.. 
tu-- ne yaptık ki,ela hanım.. iremm?
ir-- nee,menekşe kendisi istedi sağolsun.. 
 
tu--me--ela--ir-- hah hah hah.. 
 
tuğ--- ne böreği.. istiyorsun ki.. 
ir-- el açması,menekşeyle ela yapacaklar.. 
tuğ-- hadi yaa.. madem öyle,bence sen böreği unut..
 
ir---  hanımlar,abim çok beceriklidir... çalıştırın.. 
abii,yeme sakın.. sattım onları.. 
 
tu--tuğ--ela--me-- ir-- hah hah hah.. 
 
 
arabalara bindik... 
el sallayıp, ayrı yönlere doğru hareket ettik.. 
 
ir--- iyi oldu, mutfakta yakınlaşırlar biraz daha.. 
tu--- hah hah hah.. menekşeyi unuttun mu.. 
ir--- yok canım,baldızıyla anlaşması da lehine olur.. 
 
tu--- herhalde.. almaya gittiğimde çok yorulmuştu ama hiç şikayet bile etmedi.. 
tuğrul işi biliyor,bir daha bu tarz bir iş olduğunda onu çağıralım... 
 
ir--- bilmese şaşarım.. yetiştireceğim dedi.. durum ne.. 
 
tu--- bir görsen.. küçük bir,şantiye kurmuş resmen..  elektrik ve su  tesisatı yenileniyor..   40 kişi sabaha kadar çalışacaklarmış.. yarın da,yeni ekip .. gelip, boyaya başlayacaklarmış..
.. yurt işini söylemedim,diye çok kızdı.. hissesinden de kullanacakmışım..
a dan-z ye herşeyini yenileyip teslim edecekmiş.. 
 
ir--- sağolsun.. birde börekleri teslim ederse,benden tam puan alacak.. 
 
tu--ir-- hah hah hah.. 
*******
 
ertesi gün tuna,  halama uğrayıp.. sonra da balcalıya gideceğini söyleyerek çıktı, evden.. 
ben de hazırlanıp büroya gittim.. bugün cumartesi nikah var..ve benim yine arabam yok.. veee çok işim var, çok.. 
 
ir--- günaydın, hepimize kolay gelsin arkadaşlar..
va-- de-- so--- size dee.. 
va--de--ir-- so-- hah hah hah.. 
 
odama girdik.. 
ir--- vahide hanım,kevin için rezarvasyon yaptırdınız değil mi.. 
va-- evet.. sizin kek,börek işi ne oldu.. keşke bize de verseydiniz.. 
 
ir-- onu hallettim,sağolun..siz zaten yoruluyorsunuz.. 
yasin için istediklerim ,tamam mı.. 
 
va--- (gülerek )tamam.. yasin bey de çok şanslı.. 
ir---  çocukluk ve gençliği çok zormuş..hiç yaşamamış,vahide hanım.. umarım bundan sonra, şanslı olur..  
 
so--- kahveniz irem hanım.. 
ir--- sağol canım.. 
 
kahvemi bırakıp,vahide hanımla beraber çıktılar.. deryaya baktım,sıkıntılı gibi..... 
 
ir--- evet ?
de-- benn... 
ir--- (sigaramı yaktım ) söyle derya.. ne oldu.. 
 


Hiç yorum yok: