Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

852.bölüm..



sabah kahvaltı edip..  hazırlandık.. 
 tunayla beraber.. indik,aşağıya.. 
ikimizi de.. çok yoğun bir gün bekliyor.. konuştuk da,biraz..  
yurt binası için.. koşturacağız.. bugünde.. 
sabah büroda, bir kahve içebildim.. ancak..
nedim bey gelince.. beraber,çıktık... 
tapu, banka..işlemleri vs.. öğlene kadar.. sürdü.. 
öğlen tatilinde.. tunayla abimde ,geldi büroya..  parayı verdim.. imzalar atıldı falan.. 
iş resmileşti.. 
nedim beyle.. binayı aldığımız ,adam gidince.. 
oturalım dedim ama  abim itiraz etti.. ayakta konuşuyoruz... 
tuğ--- hayırlı olsun.. ben de, gidiyorum.. 
ir--- sağol da, lahmacun istedim..hem nereye gidiyorsun..
tuğ--- aldığınız binanın.. boya badana ve tamirat işleri var.. ustaları buldum.. iki günde,
bitireceğiz.. çorbada, tuzum bulunsun bari.. 
beni bekliyeceklerdi.. lahmacunu sonra yeriz... hadi by... 
kolunu tuttum... 
ir--- abiii.. kaçma da.. anlat.. 
tuğ--- hah hah hah.. elayı görünce.. anlarsın.. tuna,yardım et... 
tu--- irem, bırak gitsin.. moral dopingini almış,belli..
sabaha kadar,çalışsa da... ne yorulur,ne acıkır.. 
tu-- ir-- tuğ-- hah hah hah... 
tuğ--- o kadar da,değil.. akşam randevum var.. 
mercimekli köftemi,isterim..gelin.. halamla,firuze
hanım taksiyle gidecekler... annene.. 
ir--- ela?
tuğ--- ne olmuş ,elaya.. 
ir--- ben ,Mersinden ..senin getireceğini ,düşünmüştüm de.. 
tuğ--- ela burada.. neşe hanımda ,yani.. 
ir--- ( koluna girdim.. ) şunu baştan..anlatsana.. sen..  ağzından laf almak için.. 
ne yoruyorsun beni..
tu-- tuğ--- hah hah hah..
oturduk koltuklara.. 
tuğ--- pekii.. anlattığımın haricinde.. soru sormak yok.. anlaştık mı.. 
ir--- ıııııı....
tu--- hah hah hah.. 
ir--- sen başla ya.. 
tuğ--- Mersine gittik.. dolaştık, konuştuk.. epeyce..  geç saatte,evine bıraktım..   
sabah 10 gibi de ,Adanaya.. beraber geldik.. neşe hanıma götürdüm.. 
 ustayı, buldum.. 
boya ve malzemeleri aldım.. 
halama uğradım.. bitti.. 
ir--- bu ne ya.. sen.. ne anlattın ki, şimdi.. 
gülerek, ayağa kalktı... 
tuğ--- sen olmasan.. bu kadarını da, söylemezdim.. 
tu--- abii... ne kadar harcadın.. söyle de, 
tuğ--- küfür ettirme bana.. hoşçakalıınn... 
onu yolcu ederken.. lahmacunlar geldi... bir paketini,abime verdim.. hemen..
bizde.. mutfağa geçtik.. 
vahide hanım, songül ..derya.. hep beraber.. masayı donattık..
oturduk yiyoruz... 
ir--- tuna tabelayı.. ısmarlayım mı.. 
tu--- yeri görmedin ki... nasıl sipariş vereceksin.. tuğrul,bitirsin de... önce.. 
ir--- doğru ya.. hafta sonunda.. bakarım.. nereye yetişebileceksem ,artık.. 
tu--- mecbur, yetişeceğiz.. ne yapalım.. nedim bey,kevinın sözleşmesini.. inceledi mi.. 
ir--- evet..sorun yokmuş.. gülderen hanımı aradın mı..
tu--- (gülerek ) aradım,anlattım..çok güldü.. madem sevap işleyeceğiz,büyük bir defter ayarlayayım bari dedi.. 
ir--- hah hah hah..  vahide hanım.. koli gitti mi.. 
va--- gönderdim,irem hanım.. 
tu--- ne kolisi.. 
ir--- marufun çocukları için.. 
tu---(gülümseyerek)  hıı, rakibime.. yani.. 
de--- anlamadım,nasıl rakibiniz.. 
tu--- arkadaşımın oğlu, mektupla.. ireme evlenme teklif etmiş de.. 
va--- aaaaaaaaaa.. 
ir--- tuna ,bir detayı atladı.. çocuk, dokuz yaşında... 
tu-- va-- ir-- de-- so--- hah hah hah... 
tu---  hıı.. .maruf.. aradı.. keklerini.. soruyor.. 
ir--- ay sırası mı ..kekin.. beklesin, biraz daha.. 
tu--- ben bilmem..şartları söylerken.. ..risk hesabı yapıp, tarihe,esneklik kazandırmadın.. ben de karışmadım, ders olarak düşün..   cumartesi o da geliyor.. 
taahhüt etmesi değil.. siparişini hazırla.. pazar günü.. dönecekler.. 
ir--- (kaşlarımı çattım ) sen ciddi misin.. 
tu--- (gülerek) eveet.. yasinin ,nikahı da.. yemeği de.. epeyce kalabalık olacak.. 
ir--- offffffffffffffffff of.. tam zamanı,yani.. 
ağzını silip.. "afiyet olsun" dedi.. 
ir--- kahve içecek ,zamanın varsa.. ben yapayım.. 
tu--- malesef yok.. gitmem lazım... 
kalktık masadan.. 
ir--- hanımlar, afiyet olsun.. ben ,kahve içerim songül.. vahide hanım.. 30 tane tepsi istiyorum.. 
50 cm çapında.. 
az ilerideki.. züccaciyeden alır mısın.. kek yapımına ,başlamam lazım ... 
va-- tu-- de-- so-- hah hah hah... 
ir--- ufff,gülmeyin yaa... 
ellerimizi,yıkayıp... odama girince...
tuna fısıltıyla.. 
tu--- öpücüğümü alayım,çabuk.. 
ir--- (gülümseyerek..mırıltıyla  ) çok özledim,seni.. ben öpersem, gidemezsin.. sen öp.. 
işim olmasa, seni de.. göndermezdim ama.. emekliliğim, benim de kötü olacak.. 
tu---hah hah hah... 
öptü yanaklarımı.. "bendee,gitmezdim zaten..çok yorma kendini .. tamam mı ,hıı"
güldüm.. " tamam, saat yedide.. evde seni bekliyor ,olacağım.. gecikirsen.. uyurum"
tu--- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: