Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

849.bölüm..


anneannemin elini, öptü.. teyzemle,annemle tokalaştı.. neşe abla.. menekşe derken..
elaya geldi sıra..
ikisinin ,birbirine bir bakışı var..  görmenizi isterdim.. 
ben gülmemek için,kendimi zor tutuyorum.. 
tokalaşabildiler nihayet... 
zuhal bana bakıp, göz kırptı.. ne iş der gibi.. gülümsedim bende.. 
 
oturuldu.. herkes ,hal hatır soruyor.. tabi.. o da ,cevap veriyor... 
saadet teyzemin planı, işlemedi.. boşandığını,duydu ya..hayal için çağırmıştı o.. 
 
 
ir--- abi.. çay hazır ama kahve de yapabilirim.. nasıl istersen.. 
tuğ--- sadece çay içerim,irem.. çok kahve içtim, bugün.. 
 
hayal abla gitti.. mutfağa.. 
 
bende arkasından.. ama duyuyorum.. 
ne--- erenler nasıllar..
tuğ--- iyiler ,nermin hanım.. selamları var..
ne-- as. niye oğlunu getirmedin.. 
tuğ---ben, hemen geri gidecektim..tuna bırakmadı.. yasinin nikahından sonra.. gideceğim..
inşallah.. 
 
ne--- ya,duyunca..şaşırdık.. yazın diyorlardı ama.. 
tuğ--- düğün yine, yazın olacak da.. gelmişken.. nikahı kıyalım dedim.. acele eden.. 
benim yani.. 
zu--- tuğrul abi.. aman ziyayla konuşma ,rica ederim.. 
 
tuğ-- hah hah hah.. 
neş--- sizin nikah tarihi değişir diye mi ..korkuyorsun..zuhal.. 
zu--- evet ,neşe abla..  
 
hayal abla..pasta tabağı ve peçeteyle ..
bende çayla ,içeri girdim.. 
ikram ederken.. 
ir--- abimle ziyayı.. karşılaştırmamak gerekiyor.. üstelik ..sizin ev ... hazır neredeyse.. 
 
herkes güldü.. 
 
tuğrul abim teşekkür edip.. çayını içerken.. diğerlerine de.. çay doldurdu.. hayal abla.. 
abim elaya ,çaktırmadan bakıyor.. 
 
neşe abla cin gibi.. daldı konuya.. konuşturacak elayı.. 
neş--- ela gideceksen.. kalkalım.. 
 
ela--- ben giderim, neşe.. siz oturun. erken daha.. 
ir--- ela ,biz bırakırız seni.. 
ela--- gerek yok, irem.. zahmet vermek istemem.. 
 
ne--- ela bence ,gitme.. pişman olursun..yarında, bana gelecekler ya.. bahçede otururuz.. 
size mercimekli ,köfte yapacağım.. 
 
güldüler yine.. 
ir--- bak annemin yaptığı köfte,harika olur.. kaçırma bence.. abimde.. yemişti de.. hala tadını
unutamadım diyor... 
tuğ--- ( o da,uyanık..tabi ..açık verir mi ) yaa, çok güzeldi sahiden.. 
 
ne--- afiyet olsun.. yarın,sizde buyurun..  muazzez hanımla, firuze hanımı da..çağırırız.. 
me--- ela ,konu kapanmıştır..gitmiyorsun.. ben gönder miyorum yani.. 
 
güldük.. 
abime tekrar çay verdim... 
me---hepinizi... Mersine de bekliyoruz.. tamam mı..  
cumartesi sabah..geleceksiniz, pazar gecesine kadar..  kız kıza.. gezeceğiz.. 
 
se--- sağol kızım.. bu aralar ,bizim işler yoğun..biliyorsun.. siz gelin.. görüşelim.. 
ela--- ama sevim teyze.. dinlendiririz sizi..  bize neler  neler,yaptınız.. anne gibi, abla gibi.. 
kabullendiniz..
ir--- ben getiririm.. hiç merak etme ,ela.. arabaya doluşuruz.. 
 
zu--- inanma, ela.. o gelemez.. 
ir--- aa.. niyeymiş.. 
tuğ--- tunayı bırakamaz da.. ondan..değil mi.. zuhal.. 
zu--- evet abi.. 
ir--- doğru ya.. tatil günü..olduğunu unuttum..
 kocacığımı bırakamam.. başınızın çaresine bakın, hanımlar... 
 
kahkahayı duymalıydınız.. 
 
ali abim .. geldi.. o sırada..  aşağıdan zile bastı.. "işim var..çabuk gelin "diyince... 
herkes kalktı,tabi.. 
 
zuhalle teyzem, neşe abla sanem.. indiler..aceleyle.. 
 menekşeyle.. elayı biz götüreceğiz.. sıkışmayın,dedim ben..
 vedalaştık.. teşekkür ettik ... 
annemi babam alacakmış.. ertan da uyuyordu.. zaten.. 
 
annemle fısıldaştık.. öpüşürken.. 
ne--- yarın gel sende.. 
ir--- çalışırım.. planlı değildi ,dimi.. 
ne--- evet.. aylinle ayrılmış mı..
ir--- evet..bitti,dedi...
ne--- elaya göz koyduğundan,belliydi.. 
ir--- tek taraflı değildi ama.. 
ne--- bende ondan çağırdım ya.. 
 
ir--- hoşçakalınn.. 
sa--- yine buyrun.. 
ir--- enişteme ,selam söyle teyze.. 
sa--- as. sende tunaya selam söyle..
ir-- as.. 
 
abim de.. tokalaştı.. 
 
iniyoruz,merdivenleri.. ela önümüzde.. menekşe, ben.. arkada da,abim var..
 
apartmandan çıkınca.. 
arabanın anahtarını ,bana verdi.. hepimiz oturduk.. menekşeyle ela ,arkadalar.. 
 
ir--- abi.. tuna nereye gidecekti.. 
tuğ--- söylemedi, birşey..  aç konuş.. 
ir--- doğru ya.. 
aldım ahizeyi.. bastım tuşlara.. 
 
tuna ,telefonu açar açmaz konuştum.. ses duyulduğu ,için.. yalnız olmadığımı bilsin.. 
ir--- tuna.. merhaba.. 
tu--- merhaba da.. neyin var.. 
 
ir--- abimle.. menekşeyi ve elayı evlerine bırakacağız..
 sen neredesin , oraya geleyim..diye aradım.. 
tu--- hıı.. yalnız değilsin yani.. 
 
ir--- evet.. 
tu--- herkesi evine bırak.. sende evimize gel.. 
ir--- tamam.. hoşçakal.. 
tu--- abimi verirmisin.. gidecek mi.. sorayım da.. önce.. 
 
ir--- abi.. seni istiyor.. 
 
abim aldı, konuşurken.. hareket ettim bende.. 
aynadan bakıyorum.. elayla, menekşe.. fısıldaşıyorlar.. 
 
tuğ--- tuna, ben yolu bilmiyor muyum..  ilk defa gidiyor ,değilim ya... 
yanımda ,rehber olmanıza gerek yok ............................ 
gece  çiftliğe dönerim.. ................ aaa, kızıyorum ama.. küçük olan sensin..unuttun mu.. 
............................... hah hah hah..  kapadıımm.. 
 
kapatınca... 
tuğ--- irem.. önce beni, bırakacak mışsın.. kocan emretti.. 
ir--- ( gülerek, aynadan bakıp) kızlar ,biraz geciksek.. sorun olur mu.. 
me--- olmaz irem.. sigara içebilir miyiz... 
ir--- tabi.. 
abim arkaya dönüp.. sigara verdi.. yaktı falan.. teşekkür ettiler.. 
 
tuğ--- irem ,sana da vereyim mi.. 
ir--- e ver hadi.. 
 
dördümüz de, araladık camları.. ben ağır ağır gidiyorum.. 

Hiç yorum yok: