Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

848.bölüm..


o diğer filcanları alıp..içeri gitti.. 
zu--- kız irem.. saadeti bozdun.. ağır oldu.. 
ir--- iyi yaptım.. kendim ettim ..kendim buldum, demiyor da.. hala konuşuyor.. 
 
bulaşıkları yıkayıp.. bizde sigaralarımızı yaktık.. 
 
sohbet ediyorduk , mutfakta.. neşe abla , saneme çorba ısıtmaya geldi.... 
ir--- neşe abla,iyileştin dimi.. 
neş--- eh işte ama hala ilaçlarım bitmedi .. 
ir--- gözün aydın,diyemedim sana.. asiye teyze için.. 
 
güldük.. 
neş--- sağol.. 
ir--- bir ihtiyacın var mı.. çocukla çıkma ,sen.. 
valla..alıp, getiririm .. 
neş--- teşekkür ederim.. hayatım.. söylemen yeter.. ziya ,getiriyor sağolsun.. 
ir--- rica ederim,laf olsun diye söylemedim.. zuhal, neşe ablayı nikaha ..çağırdın mı.. 
zu--- e herhalde.. 
neş--- çağırdı da, gelirmiyiz bilmiyorum irem.. sanem var ya.. 
 
zu--- anneme bırakırsın.. neşe abla.. gençler,yemeğe gidecekmişiz.. nikahtan sonra.. 
neş-- sevim ablayı çokk yordum, yeterince baktı.. ben söyleyemem.. 
zu--- ben söylerim... sanem ilk torunu ya.. bakar.. 
 
neş-- sağolsun.. senden bekliyoruz.. artık.. torun sayısını artırmanı.. 
 
zu--- derrrhal.. herkes ne çok,çocuk istiyormuş.. anlamadım ki..
size engel olmayım..ben.. ikinci de, senden gelsin.. 
neş---  hah hah hah..
 
ir--- neşe abla..istifa etmedin,dimi daha.. 
me--- etme diyoruz da.. kocası bastırıyor.. 
ela--- raporlarla..ücretsiz izinlerle.. geçirebilir.. sanem bir yaşına gelincede.. bir bakıcı tutar..
ama neşe hanıma anlatamıyoruz.. 
 
neş--- kızlar, çocuğumu ben büyütmeliyim..  çalışma hayatına,beş yıl ara vereceğim.. 
ela--- beş yılın sonunda,çalıştıracak mı seni lütfü.. 
neş--- tabi ki.. 
me--- duyda inanma.. 
 
neş--- konuşmayıınn.. içeri gelin hadi.. 
 
beraber içeriye gittik.. 
sohbet iyiydi.. konuştuk,güldük.. 
çayları da,içince.. rehavet çöktü bana.. uyuyacağım neredeyse.. 
sevim teyzemin ,omuzuna başımı dayadım.. 
 
se-- irem.. ne oldu .. uykun mu geldi.. 
ir--- geldi teyze.. çok erken, kalktım bugün..ali abim kaçta gelecekti.. 
se--- beş buçuk gibi ,demişti.. 
sa--- e içeri ,geç ..yat kızım.. 
ir--- eve gidince..yatarım teyze.. 
 
telefon çaldı o sırada.. ertan uyanmasın diye.. zuhal aldı,hemen.. 
 
zu--- alo ,buyrun.. .......... merhaba,hoşgeldiniz........ teşekkür ederim, siz nasılsınız.. .............................
....................  tabi, veriyorum.. görüşürüz.. (ahizeyi bana uzattı) 
 
ir--- kim.. 
zu--- tuğrul abi.. aşağıdayım dedi..
ir--- ( kulağıma tuttum.. ) abii, şaşırdım.. nereden arıyorsun... 
 
tuğ--- arabandan.. 
ir--- hıı.. bak sen.. 
tuğ--- ergün haber vermiş,tunaya.. telefonu taktım ,diye.. o da ,beni aradı.. 
sen al da,ireme götür.. karıcığım çok yorgundu ..dedi.. 
 
ir--- hah hah hah.. eee.. 
tuğ--- numarayı aldım..evi de, biliyorum ya..  geldim.. aşağıda bekliyorum.. gideceksen.. götüreyim..
yoksa anahtarı bırakıp.. ben taksiyle döneceğim.. 
ir--- nereye.. 
 
saadet teyzem..kısık sesle..   yukarı çağır diye,ısrar ediyor... 
 
tuğ--- çiftliğe.. arabayı alıp.. Mersine gideceğim.. 
ir--- hımm.. abim.. biz bizeyiz.. saadet teyzem.. illa yukarı gelsin.. çayımızı içsin diyor... 
biraz oturur, kalkarız.. olur mu..
 
tuğ--- yaa.. gelmesem.. 
ir--- sen gel , beni dinle.. 
 
tuğ--- gelin, hayırdır..ince bir mesele mi, var... 
ir--- yoo..çiğ köfte ,dolma .. sarma.. yerdin yani..
tuğ--- peki.. geliyorum.. 
 
kapattım.. 
ir--- geliyor.. 
 
sa--- gelsin tabi.. hayal.. köfte arttı diyordun bak, kısmetlisi geliyor.. ondan da, koy.. 
ha--- tamam.. 
 
me-- kim geliyor..irem.. 
ir--- kayınbiraderim..
 
kalktım.. 
ne--- ne zaman geldi..tek mi..
ir--- hımm,dün akşam gelmiş ..anne.. gittiğimde çiftlikteydi.. 
ne--- niye söylemiyorsun.. baban ilgilenirdi.. 
ir--- çok işleri vardı.. boş kalmadı yani.. 
 
karşıladık.. teyzem, hayal.. zuhal, ben .. hoşgeldin diyip.. tokalaştık... 
spor giyinmiş.. ama çok şık.. 
 
ir--- abim yakıyorsun.. maşallah.. 
tuğ--- sizde öylesiniz.. efendim.. 
sa--- buyrun, salona.. geçelim.. 
tuğ--- rahatsız etmek ,istemedim ama.. 
sa--- estafurullah.. rahatsızlık olur mu.. 
 
girdik salona.. 

Hiç yorum yok: