Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

846.bölüm..


bir saat kadar sonra.. 
bürodan eve gittim.. bluz kalın geldi, terlemeyim bari.. hava sıcak oldu.. birden.. 
 
değişip,koyu kahve gömleğimi giydim.. saçlarımı da, at kuyruğu olarak topladım.. 
saat 1:00 i geçiyor.. zuhali aradım.. gitmedilerse, götüreyim demek için.. 
 
er-- alo.. 
ir--- abi.. merhaba.. 
er--- ooo merhaba bacım. nerelerdesiniz.. özledik valla.. 
 
ir--- bizde özledik abim .. işlerden ,fırsatımız olmuyor ki.. 
er--- haklısın, tuna arabayı bırakacaktı.. hala bekliyorum.. 
 
ir--- bana da söyledi de.. lazım oluyor, bırakamıyorum.. şimdi de, saadet teyzeme gideceğim.. 
zuhaller gitmediyse.. onları da, alayım diyecektim.. 
 
er--- ben de,onun için geldim.. irem.. bak ne diyeceğim.. gel buraya.. beraber gidelim.. 
bir ara gelip ,telefonu takarım .. ali de,getirir sizi.. akşam alırsın..arabanı.. 
 
ir--- aslan abim.. hemen geliyorum.. 
er--- bacılarıma ,canım feda.. gel hadi.. 
ir--- sağol abimmm... 
 
kapatıp.. aceleyle.. çıktım evden.. 
 
********
 
beş dakika sonra ,teyzemlerin evinin önündeydim.. arabadan ,pastaları abimin arabasına aldım..
teyzemler arabadalardı.. zaten.. bende binip.. anahtarı abime verdim.. 
 
 nasılsınız,iyimisiniz muhabbetinden sonra.. saadetlere gidene ,kadar konuştuk..
abim için.. dünür gitmişler.. onu anlattı teyzem.. abim de,yeni duyuyormuş.. dikkatle dinledi.. 
 
er--- zuhal ,sen ne düşünüyorsun.. ilgileneyim mi.. 
ir-- se-- zu--- hah hah hah.. 
 
zu--- ben görmedim ki.. abi.. evine,büyükler gittiler..
er--- kız çalışıyormuş.. evine gitmen gerekmez..görebilirdin.. 
senin fikrin,önemli.. beni ,ihmal ediyorsun..aşkolsun,zuhal.. 
 
zu--- ay ay.. hiç edermiyim ,canım.. hem ben,çalıştığı yere gittim.. ama kızı tarif eden ,hanımın
azizliğine uğradım.. 
 
er--- (gülerek) bacıma  bak... gittin ha.. kim tarif etti ki.. 
se-- ben..
er-- ir-- zu-- hah hah hah.. 
 
zu--- "kısa boylu da, uzun gibi..  saçları kumral ,esmer  gibi gördüm..ama beyaz tenli de olabilir.."
 adı da, semiha demişti bana.. kızın adı, semaymış..meğerse..boşuna gittim yani.. 
ir--- teyzee tarif mükemmelmiş.. 
 
se--- ne bileyim kızım..tecrübemiz ,yok daha.. dikkatli bakamamışım.. 
zu--- yarın beraber gidelim,ergün..
er--- yok, önce sen gör.. beğenirsen, giderim..
 
ir--- evlenmeye niyet ettin, ha abi.. 
er---  ben demedim ki..annemler..kendi kendilerine gidip,görmüşler..yeni duyuyorum..
ir--- nasıl birisini düşünürsün, eş olarak.. bilelim de.. uygunlara  bakalım..bizde.. 
 
er--- beni tanıyorsun,bacım.. mazbut ,akıllı uslu... olmalı.. çalışması taraftarı değilim ama
kişilik de,önemli.. kıskanç adamın biliyorsun.. 
 
ir--- hayırlısı olsun, gönlüne göre bulursun inşallah.. 
er--- amin.. acelemiz yok.. kısmetimiz kimse..çıkacak karşımıza.. 
 
saadet teyzemlere gelince.. indik arabadan.. ellerimiz kollarımız dolu tabi.. 
teyzemde balkondaymış.. sesleniyor.. üçüncü kattan..
 
sa--- ergünnn.. kuzum .. sende gel.. 
er--- gelmeyim ya, teyze.. 
sa-- abooo.. çiğ köfte yaptım,yedirmesem içime sinmez.. 
er--- teyzem,sokağa  ilan ediyor.. bir daha ,yok dersem.. olmayacak.. 
 
ellerimizdekileri aldı.. çıktık yukarıya.. 
 
herkes gelmiş.. hoşgeldiniz, curcunası yaşandı..
.. annemle saadet teyzem.. ergün abiyi mutfağa
girdirdiler hemen.. bende ertanı kucağıma aldım.. onlara bakıyorum.. 
 
 öpüyorlar, saçını okşuyorlar.. ağzına köfte..sarma .. tıkıyorlar.. ikisi iki yandan.. 
hallerini görseniz ,bayılırsınız..
 
er--- anneanneme ..bir merhaba deseydim.. ya..
ne--- dersin.. abo kuzum.. börek de,ye.. 
er--- teyze dur, boğulacağım.. 
 
sa--- turşuda,ye oğlum.. acur bak, ben yaptım.. yerim ben , senin.. 
er--- durrr.. ayıp ya..kocaman olduk..  duyacaklar.. içeride insanlar var..  
 
ne--- sa-- hah hah hah.. 
 
sa--  kime ne,yerim ben.. ilk göz ağrımızsın.. boncuk gözlüm.. hele surata bak,bebek gibi.. maşşallah..
 
er--- sağol ,anladım da.. teyzem, büyüdük sonuçta.. 
ne--- konnuşma lenn.. aç ağzını.. elimize düştün.. zuhalin dolmasından da ye.. bacın, çok güzel 
yapıyor... 
er--- mide fesatı geçireceğim, sayenizde.. şişmanlatacaksınız.. kızlar ,beğenmeyecek sonra.. 
iyi ki,annem böyle değil.. 
 
sa--- seni beğenmeyecek kız.. var mı..lan..köle olurum,verene..
yerim ben senin.. mideni dee.. göbeğini dee.. 
 
er--- sus teyze,suss..bel hizasında kal.. 
 
sa-- ne---ir--  hah hah hah... 
 
sa--- nerminn ,ablamın çocukları niye ..utangaç bacım.. 
ne--- hee.. ablama çekmişler işte.. utanacak, ne var ki.. hepsi bizim evladımız.. 
 
zu--- normal olan biziz,abimi rahat bırakın.. aranıza almışsınız.. gel, canım gel.. kurtarayım seni..
 
sa---ne-- ir-- er-- zu-- hah hah hah..
 
sa--- zuhalll.. sıra sana geliyor.. haberin olsun.. 
zu--- o sıra benden başkasına.. hiç gitmiyor ki, anacığım.. uğraşıyorsunuz devamlı.. 
bir evlenseydim, hayırlısıyla.. 
 
ir--- kurtulacağını mı ,sanıyorsun.. 
zu--- bir umut işte.. 
 
ne--- haksızmıyız ama.. ergün.. diyoruz ki.. seni ... ha
zu--- teyzeeee.. aaa,şaşırdınız mı ya.. abime denilecek şey mi bu.. 
sa--- bilmediği ,birşey değil ki.. gelin hamamı..adettir.. 
 
er--- bacım.. annemin yanından ,ayrılma.. teyzemlerle,tek kalma sakın.. 
 
ir--- sa-- ne-- er-- zu-- hah hah hah...
 
er--- teyzelerim.. elinize sağlık.. süper olmuş ,hepsi de.. içeriye gireyim de, gideyim sonra..
işim var ,gecikiyorum.. 
 
salona girdik.. herkesle tokalaştı abim.. anneannemin , elini öptü.. 
neşe ablaya,elaya menekşeye .. nasılsınız dedi.. 
 
ha--- ergün kahve içmeden ,göndermem.. otur.. hemen yaparım..
er--- bacım, başka zaman olsun.. 
ha-- akşam geldiğinde, içersin öyleyse.. 
er--- ali gelecek.. içirebiliyorsan,ona içir..  hepiniz hoşçakalın.. 
 
yolcu ettik..abimi.. 
 

Hiç yorum yok: