Translate

7 Mart 2012 Çarşamba

844.bölüm..


saat yedi gibi.. doktor tekrar gelip.. ölçtü tansiyonumu.. normal dedi de.. 
tunam rahatladı.. kahve filcanlarını mutfağa götürünce.. bende battaniyeyi katlayıp.. 
ısıtıcıyı kapattım.. 
 
ir--- yukarı çıkıyorum tuna.. 
tu--- niye.. 
ir---  üstümü değişeceğim.. .. sen okula gidebilirsin.. 
 
merdivenleri beraber çıktık..ben,yatak odasına girerken.."  çabuk ol.. bekliyorum.. " dedi.. 
 
gömleğimi çıkarıp.. yeşil,triko bluzümü  .. açık kahve ..dar etek ve ceketi de giydim.. 
kahve rengi ayakkabılarımı ,geçirdim ayağıma.. gözüme bir kalem çektim.. birde ruj ..tamamm..
dağınıklığımı kaldırdım.. 
çantamı alıp,  odadan... çıkarken seslendim.. 
 
ir--- tunaa.. tuunaaa.. tunammm... 
oturma odasındaymış... 
tu--- canımmm...  
 
tunamı üzmenin manası yok.. yeterince,hırpalandık..
mümkün olduğunca.. 
kötü çiftlik anılarım ,canlanmamalı.. 
kendi kendimle kalıp.. bunalımlara tekrar girmeye ..benim de ,gücüm yok.. 
bu sefer,depresyondan.. hiç çıkamam herhalde.. 
 
geldi yanıma.. 
ir--- hadi gidelim.. 
tu--- seni annene bırakayım.. 
ir--- aaa, daha neler.. 
tu--- inatlık etme.. lütfen.. 
 
merdivenlerden iniyoruz..
ir--- kaçarım.. 
tu--- (gülümsedi) ... nereyee.. 
ir--- sana.. 
tu--- hah hah hah.. kaçmana ,gerek var mı.. sen karımsın.. 
ir---  öyle miydi.. aşıklar gibi.. gizli saklı, buluşuyorduk ya.. 
tu--- (içini çekerek.. elini belime koydu) yine buluşuruz da.. lafı dağıtma.. annene.. 
ir--- of tunaaa.. ısrar etmesene.. işim var..anneme gideceğime.. seninle,okula gelirim.. daha iyi.. 
tu--- (güldü) tamamm.. iyi fikir... 
ir--- yaaa.. 
tu--- hadiiiii.. 
 
arabalara binip.. hareket ettik.. arka arkaya.. 
ben öndeyim.. ana yola çıkarken,sola sinyal verince
tuna farları yakıp.. sağa sinyal verdi.. dön diyor.. oflaya puflaya.. sağa döndüm artık.. 
okula gelinceye kadar.. aynadan her baktığımda.. gülüyordu.. ağzımla tuzağa düştüm,iyi mi.. 
 
park alanına girdik.. öğrenciler de.. okula geliyor.. binanın önü,kalabalık yani.. 
 
indim arabadan.. kapıyı kilitlerken.. tuna da.. indi.. 
tu--- asma yüzünüü.. seni gören de, zorla getirdiğimi sanacak... hah hah hah.. 
 
ir--- ( gülümseyerek)eğlen bakalım.. 
seni şurada herkesin içinde,öpmezsem.. bana da irem demesinler...
 
tu--- şişşş ,sakın ha..(elimi tuttu) odamda öpebilirsin, belkiii.. 
ir---- bak bak bak.. birde belkiymiş.. 
 
yürüdük,binaya doğru.. 
öğrencilerle beraber,merdivenleri çıkarken.. 
tunaya selam verip..günaydın,diyorlar..
 
benim kim olduğumu, birbirlerine soruyorlardı da.. birisinin sesi, yüksek çıktı.. 
---- hocam, yanınızdaki hanım kim.. elini tutuyorsunuz da... 
 
tuna da, gülümseyerek.. arkasını döndü.. 
tu--- ne meraklısın sen.. o ,benim eşim.. 
---- valla mı.. 
 
merdivendeki herkesle beraber,biz de..  kahkahayla güldük..
 
tu--- arkadaşlar,güldük ama tadında kalsın, tamam mı.. iyi dersler..
 
"tamam" dedilerde.. tabirimi hoşgörün.. hepsi fırlama.. 
fısıldaşıyorlar.. 
"bizim ağzımızda,tat mı kaldı" 
" hoca işi biliyormuş" 
" sessiz durandan,korkacaksın zaten"
duyuyoruz bizde..ama aldırmadan çıkıyoruz..  
 
odasına girecekken.. birisi " eşi çok güzelmiş.. " diyince.. 
tuna sertçe döndü.. elini sıktım.. susturmak için.. 
 
ir---  allah hepinizin, gönlüne göre  versin..arkadaşlar.. 
iyi dersler.. 
 
sessizce.. koridorda ilerleyip.. sınıflarına gittiler.. bizde, odasına girdik.. 
sekreter hanım günaydın diyor ama tunanın duyduğu yok tabi..
ben dedim artık.. sonrada yanına girdim.. 
 
ir--- tuna sakinleş.. beni de, geriyorsun.. niye getirdiğini unuttun mu.. 
tu--- ( içini çekerek.. pencereyi açtı.. ) otursana.. sinirlendim,serseriye.. karım güzelse,ona ne.. 
ir--- benim derhal ,çirkinleşmem lazım.. ameliyatla ,olunuyor mu ki.. 
 
tu--- ir-- hah hah hah.. 
 
çaylarımızı içerken.. gelen gidenler, çoğaldı.. telefonlar ,hiç susmuyor zaten.. 
bir saat kadar oturmuşumdur.. 
 
ir--- hayatım, ben gidiyorum.. kolay gelsin sana.. vahide hanım ,telaşlanmıştır.. 
tu--- araa.. 
ir--- yok canım,yok.. hadi görüşürüz... 
 
 
tuna , beni yolcu etmek için... aşağıya.. arabanın yanına kadar.. geldi.. 
yerime.. oturduğumda..yanağıma dokundu,parmakları.. 
 
tu--- aşkım, iyisin dimi.. 
ir--- iyiyim tuna.. yanındaydım.. sende gördün.. 
tu--- akşam, bu arabayı ergüne bırakalım da.. telefonu taksın.. 
ir--- tamam.. hadi çık sen.. . yukarıda, seni görmeden gitmeyeceğim.. e konuşturmasana beniii..
koş koşş.. 
tu--- hah hah hah... 
 
öpücük atıp.. gülerek,hareket ettim.. 
 

Hiç yorum yok: